Σελίδες

16 Μαρτίου 2015

Καρλόβασι Σάμου: Σε επίσχεση εργασίας οι ναυτεργάτες του πλοίου «Μυτιλήνη»

Το πλοίο «Μυτιλήνη», το όποιο εξυπηρετούσε τα δρομολόγια Σάμος – Πειραιάς, βρίσκεται δεμένο εδώ και ένα μήνα στο λιμάνι του Καρλοβάσου. Το πλήρωμά του είναι όλο αυτό τον καιρό μέσα στο καράβι, μαζί με τα πληρώματα και των άλλων πλοίων της εταιρίας NEL LINES, τα οποία είναι δεμένα στη Δραπετσώνα και το Λαύριο. Πάνω από 500 εργαζόμενοι από τις 19 Φλεβάρη βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας και διεκδικούν τα δεδουλευμένα 6 μηνών. Άνθρωποι με οικογένειες, παιδιά και έξοδα να τρέχουν, κουραστήκαν από τις υποσχέσεις, την κοροϊδία της πλοιοκτήτριας εταιρίας και αποφάσισαν ότι δεν χωρεί καμία ακόμα αναμονή, καμία αυταπάτη. Αποφάσισαν να ξεκινήσουν έναν αγώνα για τον μισθό τους.
Τα τελευταία χρόνια οι εκάστοτε κυβερνήσεις στοχευμένα έβαζαν στο στόχαστρο κάθε κατάκτηση και δικαίωμα των εργαζομένων, επιβάλλοντας κατάσταση εργασιακού μεσαίωνα, αφήνοντας τον εργαζόμενο έρμαιο στις ορέξεις του αφεντικού. Τα φαινόμενα απλήρωτης εργασίας έχουν γίνει ιδιαίτερα συχνά.
Αντιπροσωπεία της Λαϊκής Αντίστασης-Αριστερής Αντιιμπεριαλιστικής Συνεργασίας επισκέφτηκε τους εργαζόμενους. Εκφράσαμε την αλληλεγγύη μας για τον αγώνα τους και ακούσαμε τους προβληματισμούς τους. Μας μίλησαν για τα δίκια τους , για τα εργασιακά δικαιώματα των ναυτεργατών και όλων των εργαζομένων, που βρίσκονται σε συνεχή κίνδυνο. Μας ενημέρωσαν για την αδιαφορία της εταιρίας απέναντι στις διεκδικήσεις τους , η οποία δεν μπήκε στον κόπο ούτε να τους απαντήσει . Συζητήσαμε για τα κόλπα των εφοπλιστών, που ενώ όλα τα χρόνια έβγαζαν τεράστια κέρδη (και από επιδοτήσεις), ζητάνε στο τέλος τον λογαριασμό από τους ναυτεργάτες και το κράτος, προσπαθώντας να κερδίσουν φοροαπαλλαγές, επιδοτήσεις και άλλα προνόμια . Μας μίλησαν για την αλληλεγγύη που εισπράττουν από την τοπική κοινωνία. Ακόμα μας είπαν για το υπουργείο, που βρίσκεται σε αδιέξοδο.
Ξέρουν ότι δεν μπορούν να κάνουν πίσω και θα συνεχίσουν μέχρι να κερδίσουν αυτά που τους ανήκουν, δεν τα χαρίζουν σε κανέναν. Ο αγώνας τους έχει ακόμα δρόμο. Ο αγώνας τους είναι και δικός μας, ολόκληρης της εργατικής τάξης .
Συμμετείχαμε στην συγκέντρωση συμπαράστασης προς τους ναυτεργάτες της ΝΕΛ, την Πέμπτη 12/3, στις 6 μ.μ., στην πλατεία Καρλοβάσου. Η Λαϊκή Αντίσταση με όλες τις δυνάμεις της θα δώσει την μάχη για να απλώσει η αλληλεγγύη σε όλη την τοπική κοινωνία, με πρώτο μόνο σταθμό την συγκέντρωση της Πέμπτης. Νίκη στον αγώνα των ναυτεργατών.

Λαϊκή Αντίσταση- Αριστερή Αντιιμπεριαλιστική Συνεργασία

Προλεταριακή Σημαία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.