Συναδέλφισες, συνάδελφοι η νέα κυβέρνηση που πρόεκυψε από τις εκλογές δεν παύει καθημερινά να δίνει εξετάσεις σε ΕΕ - ΔΝΤ και στο κεφάλαιο.
Από τις προεκλογικές θέσεις αποδοχής της θέσης της χώρας στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ περάσαμε λίγο-λίγο και σταθερά στις συμφωνίες αποδοχής και εγγύησης πληρωμής του χρέους, στην εγκατάλειψη ακόμα και αυτών των αναιμικών προεκλογικών δεσμεύσεων απέναντι στο λαό και στη μετάθεση τους για το ακαθόριστο μέλλον, αλλά και στη κατάθεση ενός πρώτου περιγράμματος μέτρων αντιλαϊκής τροχιάς.
Θα μπορούσαν τα πράγματα να ήταν και χειρότερα. Όχι όμως για άλλο λόγο αλλά γιατί οι «εταίροι και δανειστές» αποφάσισαν ότι απαιτείται χρόνος …προσαρμογής στη νέα κυβέρνηση προκειμένου να ….γεφυρωθεί, η παλιά αντιλαϊκή πολιτική των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ με τη ….νέα αντιλαϊκή πολιτική που βρίσκεται στα σκαριά.
Αυτή η πραγματικότητα δεν κρύβεται με μετονομασίες της τρόικας σε «θεσμούς» ή της παράτασης των μνημονιακών πολιτικών σε προγράμματα γέφυρας.
Δεν κρύβεται η παράταση της ληστείας του μνημονιακού μισθολογίου τουλάχιστο για ένα χρόνο, ούτε η αντικατάσταση της παλιάς αξιολόγησης με τη νέα που φέρνει κατηγοριοποιήσεις του προσωπικού, υποχρεωτικές μετατάξεις και διαφορετικά μισθολόγια για τους «άξιους» και τους … «τεμπέληδες».
Δεν κρύβεται η νέα αντιασφαλισιτκη επιδρομή με τις ενοποιήσεις ταμείων, με την αποδοχή των μνημονιακών δογμάτων των συνταξιοδοτικών περικοπών και των «κίνητρων παραμονής στην εργασία» (βλέπε αυξήσεις ορίων ηλικίας).
Δεν κρύβεται ότι με την εφαρμογή από τη νέα κυβέρνηση του μνημονικού προϋπολογισμού για το 2015 θα έχουμε -αν γίνει προκύρηξη- 1007 προσλήψεις όταν αποχώρησαν προς συνταξιοδότηση 15.000. Δεν μπορεί σύμφωνα και με δηλώσεις του υπουργού υγείας να αντικαθίσταται το μόνιμο προσωπικό με «ειδικευόμενους νοσηλευτές» και με λιγοστό επικουρικό προσωπικό.
Δεν μπορεί να μην ακούγεται λέξη για τα νοσοκομεία που έκλεισαν, ούτε για την υπόγεια διάλυση των ελέω μνημονίων διασυνδεόμενων νοσοκομείων που απέμειναν, δεν μπορεί να ξαναμπαίνει από το παράθυρο η «μεταρρύθμιση» των κλειστών ψυχιατρικών νοσοκομείων, και η μετά βαΐων και κλάδων αποδοχή της ΕΣΑΝ Α.Ε. - των αιματηρών εξιτηρίων κ της ιδιωτικοποίησης.
Και όλα αυτά για αρχή μιας και το μενού για το καλοκαίρι όταν θα λήξει η περίοδος προσαρμογής είναι σίγουρο ότι θα περιλαμβάνει περισσότερα, όταν οι ιμπεριαλιστές μιλούν από τώρα για ένα με δυο μισθούς δωρεά στην εξυπηρέτηση του χρέους και πιέζουν για μεταρρυθμίσεις και η κυβέρνηση απαντά με προσφυγές στην ……..εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ!
Για ποια ανακοπή της επίθεσης μας μιλoύνε λοιπόν. H ΜΟΝΗ ΑΝΑΚΟΠΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ που δίπλα στην προεκλογική αδράνεια και την απογείωση των εκλογικών αυταπατών πρόσθεσε κάμποσους μήνες αναμονής και ανοχής ανακατεμένης τώρα και με το φαρμάκι της απογοήτευσης.
Να ξεφύγουμε από αυτό το τέλμα!
ΟΧΙ για να πιέσουμε την νέα κυβέρνηση να εφαρμόσει το πρόγραμμα της, ούτε για να στηρίξουμε τα παζάρια της απέναντι στις πιέσεις των ισχυρών που οδηγούν σε νέα υποταγή, ούτε για να αναπαραξουμε καινούριες αυταπάτες νέων αριστερότερων ή συντηρητικότερων κυβερνητικών λύσεων.
ΑΛΛΑ για να πάρουμε πρωτοβουλίες αναμέτρησης με την νέα κατάσταση, να διεκδικήσουμε με κινηματικό τρόπο: στο δρόμο, στη διαδήλωση στην απεργία ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ
ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΙΣΘΟΥ-ΒΑΘΜΟΥ
ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΟΧΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ-ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ
ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΑΟ
ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ ΜΕΣΑ
ΑΠΟ ΜΑΖΙΚΕΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΜΟΡΦΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ «ΠΑΓΩΜΑ» ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
Α.ΚΙ.Δ.Α

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.