Αυτές τις ημέρες συμπληρώνονται 43 χρόνια από την μεγαλειώδη κινητοποίηση λαού και νεολαίας ενάντια στην αμερικανοστήριχτη χούντα.
Αυτές τις μέρες επέλεξε ο πρόεδρος των ΗΠΑ να επισκεφτεί την χώρα θέλοντας με τη σειράτου να ενισχύσει τα φιλοπόλεμα και καταστροφικά σχέδια του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού στην περιοχή και παράλληλα να προωθήσει την εξυπηρέτηση των γεωπολιτικών και οικονομικών συμφερόντων των ΗΠΑ.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ παρουσιάζει αυτήν την επίσκεψη σαν την ευκαιρία για να μπορέσει να διαπραγματευτεί με καλύτερους όρους την ολοένα και πιο ασφυκτική πολιτική που επιβάλουν η «εταίροι» μας εντός ΕΕ.
Σε αντίθεση με την προπαγάνδα της κυβέρνησης η επίσκεψη του Μπαράκ Ομπάμα δεν έχει κανένα "ειρηνευτικό χαρακτήρα". Ο αμερικάνος πρόεδρος δεν είναι «φίλος» της χώρας και του λαού. Αντιθέτως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, συνεχίζοντας την ευρωατλαντική συμμαχία των προηγούμενων κυβερνήσεων, όχι μόνο εξυπηρετεί με βάσεις, συμμετοχή στο ΝΑΤΟ και δυνάμεις αυτή την πολιτική, αλλά πρόθυμα θα συζητήσει όλες τις απαιτήσεις των ΗΠΑ, απαιτήσεις που φέρνουν το λαό μας αντιμέτωπο ,εξαιτίας της "εύφλεκτης κατάστασης" στην περιοχή, με νέους κινδύνους από τους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς και την κατάσταση στην περιοχή.
Αυτή η επίσκεψη έχει σαν στόχο την ενίσχυση σε στρατιωτικό, οικονομικό και πολιτικό πεδίο της αμερικάνικης επιρροής στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, μια κατεύθυνση που δεν αλλάζει χαρακτηριστικά με την εκλογή Τραμπ και θα ενταθεί στο μέλλον . Οι πολεμικές αντιπαραθέσεις και οι ανταγωνισμοί των ιμπεριαλιστών (ΗΠΑ-ΕΕ-Ρωσία) ,απ’την Ουκρανία μέχρι την Μέση Ανατολή, διαμορφώνουν το πιο επικίνδυνο και αιματηρό τοπίο για τους λαούς. Οι επιδιώξεις των ιμπεριαλιστών για το ξαναμοίρασμα του κόσμου καταστρέφουν χώρες γεννούν τα καραβάνια των προσφύγων, και για αυτές τις επιδιώξει η κυβέρνηση είναι πρόθυμη να αποδεχτεί κάθε απαίτηση, διαλέγοντας στρατόπεδο καλωσορίζοντας τον Ομπάμα στις 15 Νοέμβρη. Ο πλανητάρχης έρχεται ως «σύγχρονος ντίλερ» των συμφερόντων του αμερικάνικου οικονομικού κατεστημένου, που παρά την αλλαγή «φρουράς» στο Λευκό Οίκο, είναι αυτά που υπηρετούν οι πρώην και μελλοντικοί κυβερνώντες των ΗΠΑ. Δεν έρχεται «να βοηθήσει για το χρέος της χώρας», αλλά να απαιτήσει μεγαλύτερη συμμετοχή της στους σχεδιασμούς, ανταγωνισμούς και τους πολέμους στην περιοχή, στο πλευρό των ΗΠΑ. Μεγαλύτερο μερίδιο στη λεία από τις μνημονιακές αντιλαϊκές αναδιαρθρώσεις που προωθούν τα μνημόνια και το ΔΝΤ. Εξασφάλιση της συμφερόντων των αμερικάνικων πολυεθνικών στην εκμετάλλευση του ενεργειακού πλούτου και των δρόμων μεταφοράς στην περιοχή, προώθηση των δικών τους απαιτήσεων στο Κυπριακό. Είναι ο πρόεδρος που συνέχισε τις πολιτικές των επεμβάσεων σε όλο τον πλανήτη, το κυνήγι των μεταναστών στα σύνορα των ΗΠΑ, την «προστασία» των εξωτερικών συνόρων της Ε.Ε. με τα πλοία του ΝΑΤΟ από τους πρόσφυγες των πολέμων τους.
Αυτή η πρόκληση δεν πρέπει να μείνει αναπάντητη, σε όλη την Ελλάδα να αντηχήσουν τα αντιιμπεριαλιστικά συνθήματα των διαδηλώσεων . Η τρομοκρατία και η καταστολή που ετοιμάζουν για την Αθήνα να σπάσει με την μαζική συμμετοχή στις συγκεντρώσεις.
· Να τιμήσουμε και στην πάτρα το πραγματικό νόημα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου με τα συνθήματα «έξω οι ΗΠΑ-έξω το ΝΑΤΟ». Να φωνάξουμε στις 15 Νοέμβρη «ανεπιθύμητος» με τη μαζική μας παρουσία στους δρόμους τις Πάτρας .
Καλούμε σε μαζική αντιιμπεριαλιστική συγκέντρωση μπροστά από το Παράρτημα στις 15 Νοέμβρη 6:00 μμ
ΕΞΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ
ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΛΕΥΣΗΣ ΜΕ ΗΠΑ ΕΕ ΝΑΤΟ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ
Οργανώσεις και Συλλογικότητες ενάντια στην επίσκεψη Ομπάμα
ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α., ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΑΪΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ-ΑΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.