Σελίδες
▼
21 Ιανουαρίου 2025
Ναζιστικοί χαιρετισμοί, στη νέα σελίδα της αμερικάνικης υπερδύναμης
Είσαι φοιτητής σε κολλέγιο στην Αμερική και διαδηλώνεις ενάντια στη σφαγή του παλαιστινιακού λαού;
Είσαι αντισημίτης.
Είσαι δάσκαλος σε αμερικάνικο σχολείο και υπερασπίζεσαι το δικαίωμα των παλαιστινίων στη ζωή;
Είσαι ρατσιστής και αντισημίτης.
Είσαι κάτοικος του Άμστερνταμ και υπερασπίζεσαι το δικαίωμά σου να κρεμάς στο μπαλκόνι σου σημαία της Παλαιστίνης;
Είσαι εξτρεμιστής και αντισημίτης.
Είστε χιλιάδες οπαδοί της σκοτσέζικης ομάδας Σέλτικ και κυματίζετε παλαιστινιακές σημαίες στις κερκίδες του γηπέδου;
Είστε όλοι προκλητικοί αντισημίτες και πρέπει να σας επιβληθεί πρόστιμο από την UEFA.
Κι εσύ, που πήγες στον Μαραθώνιο της Αθήνας και φόρεσες στους ώμους την παλαιστινιακή σημαία, αντισημίτης είσαι και hater, γι’ αυτό σε συλλάβανε.
Για τον Παλαιστίνιο που κρέμασε στην πλατεία Συντάγματος την παλαιστινιακή μαζί με την ελληνική σημαία, ούτε λόγος, εννοείται τρομοκράτης και εκ φύσεως αντισημίτης.
Αν όμως είσαι πολυδισεκατομμυριούχος Αμερικάνος μεγιστάνας, κολλητός του νέου προέδρου των ΗΠΑ, υποστηριχτής όλων των ακροδεξιών κομμάτων ανά την υφήλιο και ευχαριστείς τους ψηφοφόρους του αμερικάνικου ρεπουμπλικανικού κόμματος με ναζιστικό χαιρετισμό, τότε είσαι απλώς «αδέξιος σε μια στιγμή ενθουσιασμού», όπως ανέφερε το ADL (Anti-Defamation League – Λίγκα Ενάντια στη Συκοφαντία) που κατά τα άλλα πρωτοστατεί στον… αντισημιτικό αγώνα… Με άλλα λόγια, οι υπερασπιστές των Εβραίων σήμερα είναι οι υποστηρικτές και μιμητές των ναζί, οι οποίοι ευθύνονται για το ολοκαύτωμα, δηλαδή τη στυγνή δολοφονία περίπου 6 εκατομμυρίων Εβραίων...
Άλλοι, πάλι, έσπευσαν να λοιδορήσουν τις αντιδράσεις, λέγοντας πως ο Ίλον Μασκ βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού και ότι η κίνηση αυτή ήταν απλώς μια έκφραση κοινωνικής ανισορροπίας. Πρέπει να είναι οι ίδιοι που θεωρούν ότι ο Χίτλερ ήταν ψυχοπαθής. Εκείνοι οι φίλοι της ακροδεξιάς δηλαδή, που μεγαλειωδώς και αλαζονικά ξεπλένουν τους ναζί και τους φασίστες…
Δεν έχουν «καταργηθεί αυτά», δεν έχει πάψει η αντιπαράθεση με τον φασισμό, δεν έχουν εξαλειφθεί οι τάξεις, δεν μπαγιάτεψε το αυγό του φιδιού και το σύστημα δεν έχει απεμπολήσει την εφεδρεία της ακροδεξιάς. Κάθε άλλο! Και μόνο το γεγονός ότι την ημέρα της ορκωμοσίας του νέου προέδρου των ΗΠΑ, το πρωτοπαλίκαρό του και πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο σηκώνει το Sieg Heil, είναι ενδεικτικό…
Κανένας διάλογος. Τα πράγματα είναι απλά και καθαρά:
Οι ΗΠΑ είναι ο μεγαλύτερος εχθρός των λαών όλου του κόσμου.
Το Ισραήλ είναι κράτος-τρομοκράτης-δολοφόνος.
Ο παλαιστινιακός λαός είναι αγωνιστής της ζωής.
Ο Ίλον Μασκ είναι φασίστας.
Ε.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.