Σελίδες

13 Ιανουαρίου 2012

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»
17 ΓΕΝΑΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Συμμετοχή στην Παναττική απεργία στις 17 Ιανουαρίου με κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας στο διδακτικό ωράριο
Στις 17 Ιανουαρίου οι εκπαιδευτικοί απεργούμε και ενώνουμε τη φωνή μας με τους χιλιάδες εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα ενάντια στη φτώχια, την ανεργία, τη δραματική μείωση των μισθών. Ενώνουμε τους αγώνες μας ενάντια στις απολύσεις είτε βαφτίζονται εφεδρεία είτε ορθολογική κατανομή προσωπικού, στις ελαστικές εργασιακές σχέσεις με την εκ περιτροπής εργασία, τις συμβάσεις ΕΣΠΑ, την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων και του κατώτατου μισθού. Ενώνουμε τη δράση μας με τους χιλιάδες εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα που βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας μια και οι εργοδότες δεν καταβάλλουν τα δεδουλευμένα όπως συμβαίνει και με τους αναπληρωτές ΕΣΠΑ και τους ωρομίσθιους στην εκπαίδευση. Ενώνουμε τη φωνή μας με τους απεργούς στην ελληνική Χαλυβουργία, στον ALTER, στη Λούκισα, στην Ελευθεροτυπία, στο νοσοκομείο Ερρύκος Ντυνάν, στους εργαζόμενους στην Αλεξ ΠΑΚ, στον Κατσέλη, στο Γερολυμάτο cosmetics, στο Μύλωνα, στα NOTOS GALERY, στη Ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος, στους εργαζόμενους στο χώρο της δημόσιας τηλεόραση και των ΜΜΕ και στους εργαζόμενους εκατοντάδων άλλων επιχειρήσεων που βρίσκονται σε αγώνες.
Οι εργαζόμενοι σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα δεχόμαστε ανελέητη επίθεση από τους εργοδότες, τη συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ του τραπεζίτη Παπαδήμου, την Ε.Ε. και το ΔΝΤ με στόχο να μας μετατρέψουν σε σύγχρονους είλωτες, θηράματα στη ζούγκλα της κερδοφορίας τους.
Επιχειρήσεις «πτωχεύουν», προκειμένου να απαλλαγούν από τις υποχρεώσεις τους απέναντι στους εργαζόμενους, ενώ τα αφεντικά τους μένουν πάμπλουτα. Το εργατικό δίκαιο έχει ξεχαρβαλωθεί εντελώς.
Η συγκυβέρνηση αυτή ετοιμάζεται να ικανοποιήσει ότι έχει απομείνει από τις αξιώσεις του ΣΕΒ και της τρόικας, για την επιβολή της απόλυτης εργασιακής ζούγκλας. Συνεχίζουν την τρομοκράτηση των εργαζομένων για να υλοποιήσουν τις απαιτήσεις του κεφαλαίου. Ο πρωθυπουργός – τραπεζίτης ωμά και προκλητικά δήλωσε: ή παραχωρείτε ότι έχει απομείνει από την φτώχεια σας, για να κατευνάσουμε και να ικανοποιήσουμε τις ορέξεις και τις απαιτήσεις των δανειστών και των εργοδοτών ή εσείς ευθύνεστε για την χρεοκοπία της χώρας.
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΒΑΡΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Η επίθεση παίρνει χαρακτηριστικά κοινωνικού πολέμου σε βάρος της εργασίας. Γι’ αυτό στη σύνοδο κορυφής της ΕΕ αποφάσισαν πρωτοφανή επιτήρηση, αυτόματες σαρωτικές περικοπές σε μισθούς, συντάξεις και κοινωνικές δαπάνες. Οι τράπεζες, οι πολυεθνικές και η ΕΕ θα αποφασίζουν για τα πάντα, οι επιταγές τους συνταγματοποιούνται, τα συμφέροντα του κεφαλαίου θα γίνουν απόλυτος νόμος για τους λαούς της Ευρώπης. Η ευρωζώνη και η ΕΕ αποκαλύπτονται ως φορείς της πιο άγριας ολοκληρωτικής επίθεσης στα εργατικά δικαιώματα και ελευθερίες.
Με το νέο υπερμνημόνιο (μνημόνιο plus) που περιλαμβάνει το ευρωσύμφωνο, τη νέα δανειακή σύμβαση και των μέτρων που τη συνοδεύουν, εμπεδώνεται μια δεκαετής επίθεση βαρβαρότητας ενάντια στο λαό, καταστρέφονται τα ασφαλιστικά ταμεία, ξεπουλιέται και υποθηκεύεται κάθε δημόσιο αγαθό, ενώ ο τόπος θα μετατραπεί σε μια εκτεταμένη ευρωκινεζική ζώνη βάρβαρης εκμετάλλευσης, θα επιβληθεί πραγματική δικτατορία των αγορών, των εργοδοτών και των πολυεθνικών.
ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ- Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ- Η ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
Απέναντι σε αυτή την επίθεση η εργατική αντίσταση όχι μόνο δεν κοπάζει αλλά δυναμώνει. Το δείχνουν όλοι εκείνοι που έκαναν γιορτές στις πύλες των εργοστάσιων, περιφρουρώντας τις κινητοποιήσεις τους, για το αυτονόητο δικαίωμά τους να μην παραμένουν για μήνες απλήρωτοι, να μην πετιούνται στο δρόμο γιατί δεν «υπάκουσαν και δεν έσκυψαν το κεφάλι», για το δώρο Χριστουγέννων που δεν πήγαν στα παιδιά τους.
ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ - ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ, ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ
Όπως οι δυνάμεις του συστήματος συγκροτούν το δικό τους «ΜΑΥΡΟ ΜΕΤΩΠΟ», πρέπει κι εμείς οι εργαζόμενοι να οικοδομήσουμε το δικό μας «ΜΕΤΩΠΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ». Βασική προϋπόθεση είναι η αλληλεγγύη, η συμπόρευση και η κοινή δράση των αγωνιζόμενων κλάδων.
Γι’ αυτό συντονιζόμαστε με κάθε χώρο που αντιστέκεται, με τους συλλόγους και τις ΕΛΜΕ, με το συντονισμό πρωτοβάθμιων σωματείων δημόσιου κι ιδιωτικού τομέα.
Την Τρίτη 17 Ιανουαρίου συμμετέχουμε στην Παναττική απεργία όλων των εργατικών κέντρων και των σωματείων στον ιδιωτικό τομέα με τρίωρη στάση εργασίας στο διδακτικό ωράριο.
Καλούμε τη ΔΟΕ και την ΑΔΕΔΥ να κηρύξει 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση και να συμπορευτεί ο κόσμος της εκπαίδευσης μαζί με τους χιλιάδες γονείς των μαθητών μας που απολύονται, εκβιάζονται, παραμένουν για μήνες απλήρωτοι.
ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ Η ΚΑΥΣΙΜΗ ΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ, ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ, ΤΗΣ Ε.Ε. ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΝΤ
ΚΑΤΩ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
ΟΛΕΣ/ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙ ΑΓΩΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.