Σελίδες

13 Ιανουαρίου 2012

Σε επίσχεση εργασίας οι εργαζόμενοι στα γαλακτοζαχαροπλαστεία Χατζής Α.Ε.

zakharoplasteia_khatzes.jpgΤα δεδουλευμένα 5 μηνών, επιδόματα, δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα διεκδικούν οι εργαζόμενοι στην εταιρεία γαλακτοζαχαροπλαστεία Χατζής Α.Ε. οι οποίο βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας.  Η εταιρεία γαλακτοζαχαροπλαστεία Χατζής Α.Ε διατηρεί 3 ιδιόκτητα καταστήματα στην Θεσσαλονίκη και 2 στην Αθήνα καθώς και μια μονάδα παραγωγής στο Λάκκωμα Χαλκιδικής. Όπως αναφέρει η επιτροπή αγώνα εργαζομένων στον Χατζη «ενώ η εταιρεία όλα τα προηγούμενα χρόνια έβγαλε εκατομμύρια ευρώ από την δουλειά μας εδώ και δύο χρόνια εκμεταλλευόμενη την κρίση και την ανεργία δεν μας πληρώνει κανονικά σε σημείο να χρωστάει έως και 5 μισθούς, επιδόματα, δώρα Χριστουγέννων και Πάσχα».
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν επιπλέον ότι η εταιρεία έχοντας συσσωρεύσει χρέη πολλών εκατομμυρίων ευρώ σε Δημό­σιο, Ι.Κ.Α. και εργαζόμενους, δρομολογεί την ίδρυση μιας νέας εταιρείας με διαφο­ρετικό Δ.Σ. έτσι ώστε μεταβιβάζοντας όλα τα περιουσιακά στοιχεία της παλαιάς στη νέα, να κάνει στάση πληρωμών στην παλιά, πτωχεύοντάς την και έτσι να αποφύγει την αποπληρωμή όλων των χρεών.
Στόχος του εργοδότη, σύμφωνα με την επιτροπή αγώνα, είναι να μεταφερθούν οι εργαζόμενοι στην καινούρια εταιρεία με συμβάσεις μερικής απασχόλησης και μισθούς των των 400 και 500 ευρώ και με 12ωρη απασχόληση καθημερινά, δουλεύοντας αργίες, βράδια και Κυριακές.
«Ήδη η εταιρεία απασχολεί προσωπικό χωρίς πρόσληψη ή με 12 ένσημα το μήνα που δουλεύ­ουν όμως 6μερο. Επίσης αναγκάζει το προσωπικό να υπογράφει μαζί με την πρόσληψη και το έντυπο της οικιοθελούς αποχώρησης, με ανοιχτή ημερομηνία, έτσι ώστε να μην είναι αναγκασμένος να καταβάλει αποζημιώσεις σε περίπτωση που θελήσει να απολύσει» σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση όπου οι εργαζόμενοι υπογραμμίζουν ότι η επίσχεση εργασίας στην οποία προχώρησαν γίνεται για όλους τους παραπάνω λόγους μιας και τίθεται πλέον θέμα επιβίωσης.
Να αναφερθεί ακόμη ότι έχουν κινηθεί νομικά καταθέτοντας ασφαλιστικά μέτρα και καταγγελίες στην Επιθεώρηση Εργασί­ας ενώ  ο εργοδότης «συνεχίζει αδιάφορος όλα τα παραπάνω, απαξιώνοντας την Επιθεώρηση Εργασίας μη δίνοντας καμία σημασία σε όλα τα νόμιμα μέσα που έχουμε χρησιμοποιήσει και συνεχίζει απρόσκοπτα να καταπατάει όλους τους νόμους»
Οι εργαζόμενοι στον Χατζή ζητούν τη συμπαράσταση των υπολοίπων εργαζομένων δηλώνοντας αλληλέγγυοι στον αγώνα των σναδέλφων τους στα Goody's, στο Alter και  στην Χαλυβουργική.
πηγή: alterthess

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος13/1/12, 6:28 μ.μ.

    Η ΚΟΡΟΪΔΊΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΙ.ΜΠΡΆΒΟ ΠΑΙΔΙΆ, ΣΥΝΕΧΊΣΤΕ ΤΟΝ ΑΓΏΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.