Να βγούμε στο δρόμο,
στην απεργία, στην κατάληψη, στη διαδήλωση.
Οργανωμένα και αποφασιστικά!
- Για να μην περάσει το νέο Μνημόνιο, με την ολοκληρωτική κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, την περεταίρω μείωση των μισθών, των επιδομάτων και των συντάξεων, την πλήρη ελαστικοποίηση της εργασίας.στην απεργία, στην κατάληψη, στη διαδήλωση.
Οργανωμένα και αποφασιστικά!
- Για να καταργηθεί το χαράτσι της ΔΕΗ. Δεν υποκύπτουμε στους εκβιασμούς τους. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΤΟΥΣ. Συλλογικά και αποφασιστικά! Με όπλο την αλληλεγγύη! Δε θα επιτρέψουμε να μείνει κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα, καμιά οικογένεια χωρίς θέρμανση, κανένας συνάνθρωπός μας πεινασμένος, κανένας μόνος του απέναντι στην επίθεση.
- Για να υπερασπίσουμε το δικαίωμα στη δουλειά. Ενάντια στις απολύσεις και το κλείσιμο επιχειρήσεων. Ενάντια στις ατομικές συμβάσεις, στις μειώσεις μισθών, στα 4ωρα και την εκ περιτροπής εργασία.
Στεκόμαστε αλληλέγγυοι, έμπρακτα και αγωνιστικά, σε κάθε λαϊκή οικογένεια που η ανεργία, η καταβαράθρωση του μεροκάματου, τα χαράτσια και οι φόροι έχουν ρίξει στην ανέχεια και την εξαθλίωση.
Στους εργάτες της DIANA, της ΣΕΚΑΠ, της ΡΟΔΟΠΗΣ, τους απολυμένους ALUMIL και των άλλων εργοστασίων, τους άνεργους οικοδόμους, τους νέους της ελαστικής εργασίας….
Στήνουμε τις δικιές μας επιτροπές αντίστασης, εκεί όπου ζούμε και δουλεύουμε, ζωντανεύουμε τα σωματεία μας σε κατεύθυνση αγωνιστική, προωθούμε το συντονισμό, την αλληλεγγύη, τον ταξικό αγώνα. Συγκρουόμαστε και ξεπερνάμε την ξεπουλημένη συνδικαλιστική γραφειοκρατία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, που όχι απλώς αδρανεί, αλλά προσπαθεί να σαμποτάρει κάθε αγώνα που ξεσπάει. Η τρόικα του ΔΝΤ και της ΕΕ, οι εντολοδόχοι τους, η δοτή συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ, μαζί με τα παπαγαλάκια τους στα ΜΜΕ, προσπαθούν να μας τρομοκρατήσουν, για να μας ξεζουμίσουν ακόμη παραπάνω. Να σκύψουμε κι άλλο το κεφάλι, να υποταχθούμε στις απειλές των «αγορών», στις ορέξεις των τραπεζών, στην τρομοκρατία των εργοδοτών. Για να μη… «χρεοκοπήσει» η χώρα, τη στιγμή που ο λαός έχει ήδη χρεοκοπήσει!!
-ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ. ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ!!
-ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΑΡΒΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
-ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!
Πρωτοβουλία Αντίστασης Ξάνθης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.