Συλλαλητήριο ενάντια στα χαράτσια και στην πολιτική των νέων μνημονίων της φτώχειας και της ανεργίας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2-2 στα Χανιά.
Ίσως και πάνω από 500 άτομα διαδήλωσαν μαχητικά στους δρόμους της πόλης απαντώντας συγκροτημένα και αποφασιστικά και σε πρόκληση παρακρατικών – αστυνομίας που όπως φάνηκε φιλοδοξούσαν να διαλύσουν τη συγκέντρωση.
Η συγκέντρωση (ιδιαίτερα μαζική σε σχέση με την εμβέλεια των δυνάμεων που τη στήριξαν ουσιαστικά), απέδειξε ότι ο κόσμος είτε για τα χαράτσια είτε γενικότερα δεν αρκείται στους Σωτήρες του ΠΑΜΕ και του ΣΥΡΙΖΑ που δρουν σαν Ζορό και Ρομπέν των φτωχών, αλλά εφόσον του δοθεί έστω στοιχειωδώς η ευκαιρία έχει διάθεση να εκφράσει αγωνιστικά την οργή του. Είναι σίγουρο ότι τέτοια συλλαλητήρια μπορούν να είναι τακτικά και πολύ πιο μαζικά αν οι λεγόμενες αριστερές δυνάμεις που τάχα κριτικάρουν τη ΓΣΕΕ είχαν στ’ αλήθεια τη λογική της μαζικής κινητοποίησης του κόσμου. Δυστυχώς, μέσα από τις διάφορες δράσεις της αριστεράς μας και του ΕΠΑΜ και στην πόλη μας, έχει φανεί καθαρά πως αυτό που νοιάζονται κινούμενοι σαν Σωτήρες δεν είναι να συμβάλουν στην ανάγκη του κόσμου να οργανώσει την αντίστασή του. Συσσίτια, συλλογικές κουζίνες, ακόμη και η δράση για τα χαράτσια και άλλες δράσεις, γίνονται με όρους απολιτικής που συνειδητά ή ασυνείδητα αποπροσανατολίζουν από την ανάγκη μαζικής αντίστασης. Και αυτό την ίδια ώρα που όπως φάνηκε και από τη μαζική συγκέντρωση – συζήτηση στο Εργατικό Κέντρο την 29-1-12 αλλά και από τη σημερινή διαδήλωση, υπάρχουν σημαντικές αγωνιστικές διαθέσεις.
Με δεδομένο ένα τέτοιο πλαίσιο δράσης της Αριστεράς μας στην πόλη εδώ και μήνες, η πραγματοποίηση της σημερινής διαδήλωσης ήταν μια ευχάριστη κατάσταση- έκπληξη ίσως για πολλούς. Για τους αγωνιστές της Πρωτοβουλίας Αντίστασης που δρα κεντρικά στα Χανιά και κάποιων πρωτοβουλιών που προσπαθούν στις γειτονιές να δράσουν κινητοποιώντας τον κόσμο της γειτονιάς, η πραγματοποίηση αυτής της διαδήλωσης με όρους κοινής δράσης με άλλες συλλογικότητες ήταν μια σημαντική παρακαταθήκη.
Στην αυριανή ανοικτή συζήτηση της Πρωτοβουλίας Αντίστασης θα συζητηθεί η συνέχιση της δράσης τόσο για να καταργηθούν τα χαράτσια, όσο και κυρίως συνολικότερα για τη συμβολή μας στην οργάνωση της αντίστασης του λαού μας ενάντια στη νέα αντιλαϊκή λαίλαπα του νέου μνημονίου και της πολιτικής της φτώχειας και της ανεργίας που απλώνεται ολοένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.