Σελίδες

18 Οκτωβρίου 2014

Σύσκεψη οργανώσεων για τη διοργάνωση κινητοποίησης ενάντια στα ιμπεριαλιστικά σχέδια στη Μέση Ανατολή και αλληλεγγύης στον Κούρδικο λαό και στο Κομπάνι.


Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14/10 η ανοικτή σύσκεψη που κάλεσε το ΚΚΕ(μ-λ) με στόχο τη διοργάνωση κινητοποίησης ενάντια στα ιμπεριαλιστικά σχέδια στη Μέση Ανατολή και αλληλεγγύης στον Κούρδικο λαό και στο Κομπάνι.
Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν εκπρόσωποι απ’ το ΕΚΚΕ, το ΝΑΡ, την ΟΚΔΕ-Σπάρτακος, την Παρέμβαση και τη Συνέλευση Αντίστασης και Αλληλεγγύης Τουρκίας – Κουρδιστάν. Μετά απ' τη συζήτηση που έγινε σχετικά με τις εξελίξεις στην περιοχή αυτή και την παράθεση των εκτιμήσεων της κάθε συλλογικότητας συμφωνήθηκε να διοργανωθεί διαδήλωση μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται, προς τα γραφεία της Ε.Ε. και την αμερικάνικη πρεσβεία, και να εκδοθεί κάλεσμα και αφίσα με κεντρικά συνθήματα την εναντίωση στα ιμπεριαλιστικά σχέδια και τις επεμβάσεις ΗΠΑ-ΕΕ, την αλληλεγγύη στον Κούρδικο λαό και την αντίθεση σε οποιαδήποτε εμπλοκή της χώρας μας.

http://www.kkeml.gr/

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/10/14, 1:13 π.μ.

    Ασχετο:

    Αν το κκε πει οχι στη συγκυβερνηση με τον συριζα σε περιπτωση που ο συριζα δεν παρει αυτοδυναμια για μια μοναδα τοτε θα δινει και την Αεκ στην δεξια εκτος απο την εξουσια.
    Αν δεν ακουστει η παραδοση της Αεκ στο ποιμνιο τοτε θα μπορει να πει πιο ευκολα οχι.
    Φανταστειτε για μια μοναδα να γινει το πραφ και να ελλοχευουν οι παραπανω κινδυνοι.
    Μια στιγμιαια σκεψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/10/14, 5:46 π.μ.

    Το κκε ξερει οτι ο συριζα πιεζεται λογω αυτοδυναμιας για μην λεει και πολλα.
    Το κκε ξερει οτι αν ητανε μαζι με τον συριζα αυτος θα ελεγε με την μια οχι στην φασιστικοποιηση της Αεκ.
    Ετσι, το οτι ο συριζα πιεζεται σχετιζεται και με το κκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος18/10/14, 9:49 π.μ.

    Πέτρες πετώ του φεγγαριού να γοργοβασιλέψει, παλιό μου ταίρι για να 'ρθει στσι μπάντες σου να φέξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι εντυπωσιακή η ευκολία με την οποία κάποιοι προσπερνούν τη σοβαρότητα ενός κειμένου για να εκφράσουν τα σώψυχά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος19/10/14, 1:27 π.μ.

    απόλυτα αναγκαίο είναι, αν και δύσκολα πια βγαίνουν πολιτικά γεγονότα με τέτοια θέματα, πέραν ενός οργανωμένου κόσμου που βγαίνει στον δρόμο.

    άποψη μου είναι η Ροζάβα μπήκε στο στόχαστρο από τους ισλαμοφασίστες, σε ρόλο (όχι συνωμοσιολογικά ντε και καλά, υπάρχουν δομικές συνάφειες και αντίληψη ρόλων) εξυπηρέτησης ιμπεριαλιστικών σχεδιασμών κατά ενός ζωντανού κοινωνικού δημοκρατικού μοντέλου στην περιοχή.

    υπάρχει συνείδηση ότι ισλαμικά, και παρηκμασμένα κοσμικά εκσυγχρονιστικά (τύπου μπάαθ) και αν βάλλουν αναχώματα, θα το κάνουν με συγκεκριμένα όρια.

    το τρίτο υπόδειγμα στην περιοχή είναι αγκάθι. Να ελπίζουμε μόνο να μην πέσουν από την λεπτή ισορροπία του "εκθέτω τις ΗΠΑ, τις καλώ να μαζέψουν ότι αμόλησαν" κλπ, σε ρόλους αντίστοιχους με τους συμπατριώτες τους του Ιράκ.

    μπορούμε ακόμα να είμαστε βέβαια αισιόδοξοι γιατί είναι ένα κίνημα με ρίζες, και αριστερό.

    "κάποιος σύντροφος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.