18 Οκτωβρίου 2014
Σύσκεψη οργανώσεων για τη διοργάνωση κινητοποίησης ενάντια στα ιμπεριαλιστικά σχέδια στη Μέση Ανατολή και αλληλεγγύης στον Κούρδικο λαό και στο Κομπάνι.
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14/10 η ανοικτή σύσκεψη που κάλεσε το ΚΚΕ(μ-λ) με στόχο τη διοργάνωση κινητοποίησης ενάντια στα ιμπεριαλιστικά σχέδια στη Μέση Ανατολή και αλληλεγγύης στον Κούρδικο λαό και στο Κομπάνι.
Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν εκπρόσωποι απ’ το ΕΚΚΕ, το ΝΑΡ, την ΟΚΔΕ-Σπάρτακος, την Παρέμβαση και τη Συνέλευση Αντίστασης και Αλληλεγγύης Τουρκίας – Κουρδιστάν. Μετά απ' τη συζήτηση που έγινε σχετικά με τις εξελίξεις στην περιοχή αυτή και την παράθεση των εκτιμήσεων της κάθε συλλογικότητας συμφωνήθηκε να διοργανωθεί διαδήλωση μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται, προς τα γραφεία της Ε.Ε. και την αμερικάνικη πρεσβεία, και να εκδοθεί κάλεσμα και αφίσα με κεντρικά συνθήματα την εναντίωση στα ιμπεριαλιστικά σχέδια και τις επεμβάσεις ΗΠΑ-ΕΕ, την αλληλεγγύη στον Κούρδικο λαό και την αντίθεση σε οποιαδήποτε εμπλοκή της χώρας μας.
http://www.kkeml.gr/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

5 σχόλια:
Ασχετο:
Αν το κκε πει οχι στη συγκυβερνηση με τον συριζα σε περιπτωση που ο συριζα δεν παρει αυτοδυναμια για μια μοναδα τοτε θα δινει και την Αεκ στην δεξια εκτος απο την εξουσια.
Αν δεν ακουστει η παραδοση της Αεκ στο ποιμνιο τοτε θα μπορει να πει πιο ευκολα οχι.
Φανταστειτε για μια μοναδα να γινει το πραφ και να ελλοχευουν οι παραπανω κινδυνοι.
Μια στιγμιαια σκεψη.
Το κκε ξερει οτι ο συριζα πιεζεται λογω αυτοδυναμιας για μην λεει και πολλα.
Το κκε ξερει οτι αν ητανε μαζι με τον συριζα αυτος θα ελεγε με την μια οχι στην φασιστικοποιηση της Αεκ.
Ετσι, το οτι ο συριζα πιεζεται σχετιζεται και με το κκε.
Πέτρες πετώ του φεγγαριού να γοργοβασιλέψει, παλιό μου ταίρι για να 'ρθει στσι μπάντες σου να φέξει
Είναι εντυπωσιακή η ευκολία με την οποία κάποιοι προσπερνούν τη σοβαρότητα ενός κειμένου για να εκφράσουν τα σώψυχά τους!
απόλυτα αναγκαίο είναι, αν και δύσκολα πια βγαίνουν πολιτικά γεγονότα με τέτοια θέματα, πέραν ενός οργανωμένου κόσμου που βγαίνει στον δρόμο.
άποψη μου είναι η Ροζάβα μπήκε στο στόχαστρο από τους ισλαμοφασίστες, σε ρόλο (όχι συνωμοσιολογικά ντε και καλά, υπάρχουν δομικές συνάφειες και αντίληψη ρόλων) εξυπηρέτησης ιμπεριαλιστικών σχεδιασμών κατά ενός ζωντανού κοινωνικού δημοκρατικού μοντέλου στην περιοχή.
υπάρχει συνείδηση ότι ισλαμικά, και παρηκμασμένα κοσμικά εκσυγχρονιστικά (τύπου μπάαθ) και αν βάλλουν αναχώματα, θα το κάνουν με συγκεκριμένα όρια.
το τρίτο υπόδειγμα στην περιοχή είναι αγκάθι. Να ελπίζουμε μόνο να μην πέσουν από την λεπτή ισορροπία του "εκθέτω τις ΗΠΑ, τις καλώ να μαζέψουν ότι αμόλησαν" κλπ, σε ρόλους αντίστοιχους με τους συμπατριώτες τους του Ιράκ.
μπορούμε ακόμα να είμαστε βέβαια αισιόδοξοι γιατί είναι ένα κίνημα με ρίζες, και αριστερό.
"κάποιος σύντροφος"
Δημοσίευση σχολίου