23 Ιουνίου 2026
ΠΑΤΡΑ | Όλοι στη συγκέντρωση αλληλεγγύης του απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή, την Τρίτη 23/06 στις 19:00 στην πλ. Γεωργίου
ΟΛΟΙ στην συγκέντρωση αλληλεγγύης του απεργού πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Τρίτη 23/6 στις 19:00 στην πλ. Γεωργίου
- ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΕΚΡΟΣ ΑΠΕΡΓΟΣ ΠΕΙΝΑΣ!
- Όχι στην καταστροφή των Προσφυγικών! - Όχι στο λεγόμενο «Σχέδιο Ανάπλασης»! -
- ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΠΕΙΝΑΣ!
Πολιτικό Γραφείο ΚΚΕ(μ-λ) | ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ «ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ» ΗΠΑ-ΙΡΑΝ
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026
- Με την αυταπάτη ότι αυτή η κατάληξη μπορεί να ανατρέψει ή να εκτρέψει τον άγριο ανταγωνισμό της ιμπεριαλιστικής γεωστρατηγικής τριάδας ΗΠΑ, Ρωσίας και Κίνας με επίδικο την παγκόσμια κυριαρχία, γεγονός που έχει εισαγάγει την ανθρωπότητα σε μια μεγάλη ματωμένη πορεία διαμόρφωσης των όρων για ένα γενικευμένο μακελειό. Ειδικότερα: οι ΗΠΑ, «το στριμωγμένο θηρίο», όχι μόνο δεν θα παραιτηθούν από τις στρατηγικές επιδιώξεις τους, αλλά θα κάνουν τα πάντα για να τις προωθήσουν. Η Ρωσία, όπως και η Κίνα, θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν αυτήν την αποτυχία για να καταχτήσουν νέες θέσεις στην περιοχή και στον κόσμο. Αντίστοιχα, οι εξελίξεις αναγκάζουν τους δεύτερης και τρίτης τάξης ιμπεριαλιστές –παρά το γεγονός πως δεν μπορούν να αποτελέσουν ανεξάρτητο ιμπεριαλιστικό πόλο– να επιταχύνουν τα βήματά τους για να διεκδικήσουν ρόλο και θέση στις παγκόσμιες εξελίξεις.
- Με την αυταπάτη ότι οι ελπίδες και η προοπτική της εργατικής τάξης και των λαών βρίσκεται στην στοίχιση πίσω από «καλούς» ή «αμυνόμενους» ιμπεριαλιστές (Ρώσους, Κινέζους ή Ευρωπαίους) ή στη στοίχιση πίσω από κάθε είδους περιφερειακές δυνάμεις, αντιδραστικά καθεστώτα ή αστικές ηγεσίες.
ΤΕΤΑΡΤΗ 24/6: 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ στον κλάδο ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΥ- ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Συνάδελφοι,
είμαστε εμείς που κινούμε την τουριστική οικονομία της πόλης, από τα ξενοδοχεία τα εστιατόρια τα μικρά μαγαζιά και τα delivery. Πάνω στον ιδρώτα μας πατάει η κερδοφορία τους. Πάνω στα σπαστά και εξαντλητικά ωράρια. Πάνω στα 10ωρα και 12ωρα ''αφού τώρα έχει δουλειά τι να κάνουμε''. Πάνω στα δύο και τρία πόστα που καλύπτουμε «γιατί δεν έχει και πολλή δουλειά, τι να πάρω άτομο» Πάνω στην εντατικοποίηση της δουλειάς, με το διάλειμμα να θεωρείται πολυτέλεια. Με δώρα και άδειες κουτσουρεμένα αφού «εντάξει έχει και καλά πουρμπουάρ εδώ». Με αποτέλεσμα τα εγκλήματα της εργοδοσίας να διαδέχονται το ένα το άλλο. Ένας νεκρός εργαζόμενος κάθε μέρα, αλλά «εντάξει μωρέ πέρασε κι αυτός το stop».
Αυτή την πραγματικότητα έχουν διαμορφώσει η εργοδοσία και το κεφάλαιο με την επίθεσή τους. Αυτήν εξυπηρετούν και νομοθετούν οι κυβερνήσεις τους με απανωτούς αντεργατικούς νόμους που τσακίζουν τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις και αυξάνουν την κερδοφορία τους.
Πάνω στο χτύπημα των δικαιωμάτων μας αυτοί κερδοφορούν και από την πλευρά τους δεν έχουν κανένα λόγο να σταματήσουν, όσο δεν έχουν απέναντι κάτι να τους αποτρέπει να το κάνουν. Δηλαδή να βρούνε τους εργαζόμενους οργανωμένους και αποφασισμένους να βάλλουν φραγμό σε αυτή την κατεύθυνση και να διεκδικήσουν τα δίκια τους.
Γνωρίζουν ότι είμαστε οργισμένοι. Γι’ αυτό βλέπουμε να δημιουργούνται και να διαλύονται κόμματα. Αναζητάνε τον επόμενο διαχειριστή που θα κατευνάσει αυτή την οργή και θα συνεχίσει την ίδια αντιλαϊκή πολιτική. Δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα από αυτές τις διεργασίες.
Το μόνο που έχουμε είναι η οργάνωση και η συγκρότηση της πάλης μας ενάντια σε αυτή την πολιτική. Να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας, κόντρα στις συνδικαλιστικές ηγεσίες που υπονόμευσαν την απεργία από την πρώτη μέρα με τη στάση τους. Που δεν ανακοινώθηκε πλατιά, που δεν καλέστηκε μια γενική συνέλευση ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους εργαζόμενους να συζητήσουν, να αποφασίσουν και να δράσουν. Κόντρα στις λογικές του συμβιβασμού και της ανάθεσης να συγκροτήσουμε μαζικό κίνημα σύγκρουσης με το κεφάλαιο και την εργοδοσία.
Να παλέψουμε για:
-Συλλογικές συμβάσεις εργασίας με πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς
-Συνθήκες ασφάλειας και ανθρώπινα ωράρια
24/6 ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ
Διεκδικούμε δουλειά και ζωή με δικαιώματα!
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ, ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ
Αθήνα 11:00πμ, πλατεία Κάνιγγος
Θεσσαλονίκη 10:30πμ, ΕΦΚΑ(Πλ Αριστοτέλους)
Γιάννενα 10:00πμ, Εργατικό Κέντρο
Ο κλάδος της κατασκευής έχει πάρει το τραγικό προβάδισμα στη λίστα των εργοδοτικών εγκλημάτων. Κάθε χρόνο σημειώνεται νέο θλιβερό ρεκόρ νεκρών στους χώρους δουλειάς, με την εργοδοσία και το κεφάλαιο να μετατρέπει τους χώρους δουλειάς σε καθημερινές «Βιολάντες». Δεν είναι εργατικά «ατυχήματα». Είναι η σύγχρονη εργασιακή βαρβαρότητα του 13ωρου, του 6ήμερου, της εντατικοποίησης και της πίεσης των χρονοδιαγραμμάτων για να βγουν οι νέοι «εθνικοί στόχοι», είναι τα μεροκάματα της εξαθλίωσης και η αδιαφορία της εργοδοσίας για την κάλυψη στοιχειωδών μέτρων ασφάλειας και υγείας. Πολύ περισσότερο, δεν είναι «ατομική ευθύνη» του εργαζόμενου, αλλά αδιαφορία για την ανθρώπινη ζωή από την πλευρά του κεφαλαίου και της εργοδοσίας, μπροστά στη διατήρηση και την αύξηση των κερδών τους.
Απέναντι στην εργοδοτική αδιαλλαξία, δεν μπορούμε να έχουμε καμία άλλη επιλογή από την πάλη με συλλογικούς όρους σε κάθε μικρό και μεγάλο χώρο εργασίας, στη μελέτη και την κατασκευή. Να παλέψουμε με επιμονή και αποφασιστικότητα ενάντια στις εργασιακές σχέσεις και τα ωράρια λάστιχο, να διεκδικήσουμε πραγματικές αυξήσεις που να καλύπτουν το κόστος ζωής, μέτρα υγείας και ασφάλειας στη δουλειά, ζωή και δουλειά με δικαιώματα!
· ΣΣΕ ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!
· ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
· ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 5ΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ 8ΩΡΟ!
· ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ!
· ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ - ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ - ΕΞΩ ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ!
· ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ! ΚΡΑΤΟΣ ΕΝΙΑΙΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ, ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΩΣ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ!
Στάσεις εργασίας των εργαζομένων στην Skroutz Last Mile
ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ SKROUTZ LAST MILE
Το Σωματείο Εργαζομένων Skroutz Last Mile έχει προκηρύξει το τελευταίο διάστημα διαδοχικές στάσεις εργασίας σε όλες τις αποθήκες, διεκδικώντας την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με ουσιαστικές αυξήσεις και δικαιώματα.
Οι εργαζόμενοι διεκδικούν αυξήσεις στους μισθούς, ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για αποθήκη και οδηγούς, πληρωμή επιδόματος γάμου και αλλαγή ειδικότητας από διανομείς σε οδηγούς. Θέτουν επίσης συγκεκριμένο ζήτημα για την προστασία της ασφάλειάς τους, με ειδική αναφορά στην αποθήκη του Μενιδίου.
Οι συνθήκες για τους εργαζομένους στην SLM γίνονται όλο και πιο απαράδεκτες. Μισθοί πείνας, ελαστικές σχέσεις εργασίας, εντατικοποίηση, εργοδοτική τρομοκρατία (με τα «μηνύματα συμμόρφωσης» να στέλνονται μαζικά στους οδηγούς), και συνεχής αγώνας δρόμου για να πιαστεί από τους οδηγούς το πολυπόθητο μπόνους. Ένα μπόνους που χρησιμοποιείται από την εργοδοσία σαν τυράκι, δήθεν δίνοντας τη «δυνατότητα» στον οδηγό να αυξήσει την αμοιβή του αν είναι πιο «αποδοτικός», με αποτέλεσμα το φόρτωμα στην αποθήκη και οι παραδόσεις στον δρόμο να γίνονται βιαστικά, υπό πίεση και με τον κίνδυνο ατυχημάτων να αυξάνεται ακόμα περισσότερο.
Γι’ αυτό και έχει σημασία η διεκδίκηση πραγματικών αυξήσεων στους μισθούς. Το μπόνους δεν μπορεί να υποκαταστήσει την ανάγκη για μισθούς που να καλύπτουν το κόστος της ζωής. Πρόκειται για μια εργοδοτική «παροχή», με τους όρους στα χέρια της εργοδοσίας, που δεν είναι καν διασφαλισμένη. Ακόμα χειρότερα, χρησιμοποιείται στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης εντατικοποίησης της δουλειάς.
Σ’ αυτή την κατάσταση, η εργοδοσία της SLM επιλέγει να χρησιμοποιήσει και εργολάβους με φορτηγά-βαν για να μπορεί η δουλειά να βγαίνει «πιο γρήγορα», απειλώντας θέσεις εργασίας και προωθώντας το καθεστώς της εργολαβοποίησης, των ελαστικών σχέσεων εργασίας και του χτυπήματος της ενότητας των εργαζομένων.
Το τελευταίο διάστημα, έγινε από την πλευρά της διοίκησης του σωματείου μια προσπάθεια διαπραγμάτευσης υπογραφής ΣΣΕ, στην οποία η εργοδοσία απάντησε με πλήρη απόρριψη των αιτημάτων.
Η υπογραφή ΣΣΕ με ουσιαστικές αυξήσεις και δικαιώματα είναι μια υπόθεση που μπορεί να παλευτεί μόνο με τη μαζική συμμετοχή των εργαζομένων. Δεν αρκεί μία έκτακτη γενική συνέλευση, η οποία δεν προπαγανδίζεται επαρκώς.
Μόνο με την οργάνωση στο σωματείο και την αξιοποίησή του ως ένα πραγματικό όπλο στα χέρια τους μπορούν οι εργαζόμενοι στην SLM να διεκδικήσουν μισθούς που να καλύπτουν το κόστος ζωής και να μπει τέλος στην εντατικοποίηση. Για να ανοίξει και να συνεχίσει ο αγώνας αυτός, για να κάνει νικηφόρα βήματα! Για δουλειά με δικαιώματα!
Γιάννενα: Εκλογές στον Σύλλογο Εργαζομένων ΓΝΙ «ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ» στις 24/6
ΣΩΜΑΤΕΙΟ - ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΛΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΣΤΙΣ 24/6 ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ – ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ
Την Τετάρτη στις 24 Ιούνη ψηφίζουμε στο Σύλλογό μας για νέο ΔΣ.
Συμμετέχουμε και ψηφίζουμε για το ΤΙ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΛΟΥΜΕ. Γιατί οι εργαζόμενοι ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΑΣ.
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΗ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ.
- Αυτήν την οργάνωση έχουμε ανάγκη οι εργαζόμενοι για να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας στις καλοκαιρινές άδειες που κόβει η διοίκηση.
- Αυτήν τη μαζική αντίσταση έχουμε ανάγκη για να απαντήσουμε την απειλούμενη συγχώνευση των πόστων των παρασκευαστών στα εργαστήρια που είναι το νέο επεισόδιο της υποστελέχωσης που βιώνουμε σε όλα τα τμήματα.
- Αυτή την προοπτική της πάλης μας έχουμε ανάγκη για να απαντήσουμε την κοροϊδία που τρώμε για δεκαετίες μέσα στα μούτρα μας για τα ΒΑΕ από κυβερνήσεις και συνδικαλιστικές ηγεσίες.
- Σε αυτή την κατεύθυνση θα βρούμε τις απαντήσεις στα προβλήματά μας. Του μισθού, των όρων δουλειάς, της στελέχωσης, της ποιότητας της περίθαλψης, των πολεμικών κινδύνων.
Γιατί συνάδελφοι είναι άξιος ο μισθός όλων όσοι βάζουν πλάτη για την αποσυγκρότηση κάθε μαζικής διαδικασίας του Συλλόγου και σπέρνουν την απογοήτευση στους εργαζόμενους. Δεν είναι αλήθεια όπως ακούγεται ότι δεν κάνανε τίποτα. Κάνανε ό,τι μπορούσαν για να στηρίξουν τη διοίκηση, την κυβέρνηση και την πολιτική της και να υπονομεύσουν κάθε προσπάθεια και κίνηση των εργαζόμενων!
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ από εκπροσώπους που τρέχουν να χαιρετίσουν Υπουργούς, κάθονται δίπλα στους διοικητές και τρώνε γλυκά στο Υπουργείο ημέρα Απεργίας. Δεν έχουμε ανάγκη από εκπροσώπους που αραδιάζουν αιτήματα στις προκηρύξεις τους για να τα ξεπουλήσουν όλα οι ίδιοι στις συνεννοήσεις τους με την κυβέρνηση για να ανανεώσουν τον ρόλο τους ( βλέπε ΒΑΕ!).
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ και την αριστερή ρητορεία της ανάθεσης στο ΠΑΜΕ το οποίο μπορεί να δυναμώνει έως και να πρωτοπορεί στην ΑΔΕΔΥ την ίδια στιγμή που οι εργαζόμενοι βρίσκονται στο περιθώριο και τα δικαιώματα τσακίζονται. Δεν έχουμε ανάγκη από συνδικαλιστικές «επιτυχίες» που θυσιάζουν κάθε αγώνα σε προτάσεις νόμου στη Βουλή και στην εκλογική ενίσχυση του ΚΚΕ.
Γυρνάμε την πλάτη στους παραγοντισμούς, τους εκβιασμούς, τις ψευτο-κοινωνικές σχέσεις και τις αναθέσεις. Δυναμώνουμε την κατεύθυνση της μαζικής εμπλοκής – συμμετοχής – οργάνωσης και αντίστασης των εργαζομένων. Στηρίζουμε – Ψηφίζουμε ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ
22 Ιουνίου 2026
ΞΑΝΘΗ | ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ! ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ!
Αυτές οι αυξήσεις είναι προάγγελος καταστροφικών εξελίξεων στο ζήτημα της διαχείρισης του νερού. Είναι η γνωστή τακτική -η αύξηση τιμών-, που υποτίθεται «εξυγιαίνει» και «καθιστά βιώσιμη» μια επιχείρηση, πριν έρθει η ώρα του ξεπουλήματος σε ιδιώτες! Ούτως ή άλλως τμήματα της καθαριότητας, της φύλαξης κτιρίων, της διαχείρισης αποβλήτων έχουν ήδη ανατεθεί σε ιδιώτες τα τελευταία χρόνια, προμηνύοντας για το ποια θέλουν να είναι η τελική κατάληξη και της διαχείρισης του νερού. Όμως και πανελλαδικά αυτή η κατεύθυνση ακολουθείται, αφού από 1/1/2026 παρατηρήθηκαν αντίστοιχες αυξήσεις, τόσο στα πάγια ύδρευσης και αποχέτευσης, όσο και στην τιμή ανά κυβικό μέτρο. Στόχος της κυβέρνησης και των διοικήσεων είναι να πάμε στη «σαλαμοποίηση» των επιχειρήσεων ύδρευσης και σταδιακά το νερό, από κοινωνικό αγαθό να μετατραπεί σε εμπόρευμα!
Οι αυξήσεις αυτές, με πρόσχημα τα χρέη της ΔΕΥΑΞ, έχουν αποτελέσει αντικείμενο «αντιπαράθεσης» μεταξύ της τωρινής διοίκησης του Δήμου και της αντιπολίτευσης. Λες και δεν ήταν τωρινά στελέχη της αντιπολίτευσης, επί χρόνια στελέχη και της ΔΕΥΑΞ, λες και δεν έχουν και αυτοί μερίδιο ευθύνης για τη σημερινή κατάσταση, όσο και αν παρουσιάζονται ως υπερασπιστές του νερού ως κοινωνικού αγαθού. Στην πραγματικότητα είναι συνυπεύθυνοι!
Οι εργαζόμενοι, ο λαός και η νεολαία γνωρίζουμε πολύ καλά ότι σε μια περίοδο που χτυπιέται ο πυρήνας των λαϊκών και εργατικών κατακτήσεων, που τα ωράρια μας ξεχειλώνονται, που οι μισθοί εξανεμίζονται, που η ακρίβεια ροκανίζει το εισόδημα μας ήδη από τις πρώτες μέρες του μήνα, που τα ενοίκια, οι λογαριασμοί έχουν εκτιναχθεί, το νερό δεν μπορεί να μένει «φθηνό και προσιτό» για όλους. Το κεφάλαιο θα κάνει τα πάντα για να περάσει η διαχείριση του νερού στα χέρια του.
Απέναντι σε αυτή τη νέα πρόκληση, πρέπει να δώσουμε μαζική απάντηση!
Τέτοιες αποφάσεις πρέπει να ανατραπούν και θα ανατραπούν!
Βιβλιοπαρουσίαση: Αντίθεση #23! Δευτέρα 29/6, 19:00 στο Εκτός των Τειχών, Γραβιάς 10-12, Εξάρχεια
Συζήτηση πάνω στα κείμενα:
- Για την ταξική ανασυγκρότηση του εργατικού κινήματος
- Για την τεχνίτη νοημοσύνη στο πεδίο της πολιτικής οικονομίας και της κοινωνικής κριτικής
Διώκουν τους αγωνιστές εκπαιδευτικούς Ζήση Γκέρτσο και Πάνο Χουντή για την συμμετοχή τους σε διαδήλωση στις 6/12/2020! 24/6 όλοι στο Πειθαρχικό της Περιφέρειας, Ξενίας 24, Αθήνα, 9:30
Να αθωωθούν άμεσα!
Για τις 24/6 ορίστηκε η εκδίκασή του Πειθαρχικού (Στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Περιφερειακής Εκπαίδευσης Αττικής) για τους αγωνιστές εκπαιδευτικούς Πάνου Χουντή και Ζήση Γκέρτσο, με την κατηγορία της «αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς», για την συμμετοχή τους σε διαδήλωση στις 6/12/2020 (επέτειο της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου, όπου με πρόφαση την πανδημία, είχαν απαγορευτεί οι συγκεντρώσεις).
Η παραπομπή τους στο Πειθαρχικό έγινε τον Ιούνιο του 2023(!) με υπογραφή του ΔΔΕ Πειραιά και με πρόφαση ότι εκκρεμεί ποινικό δικαστήριο. Οι ΠΧ και ΖΓ είχαν συλληφθεί την ημέρα εκείνη μαζί με άλλους 60 αγωνιστές με την κατηγορία της «διασποράς μεταδοτικής νόσου».
Βέβαια η πραγματικότητα λέει ότι οι συγκεντρωμένοι καθ όλη τη διάρκεια της συγκέντρωσης παρέμειναν σε απόσταση ασφαλείας και φορούσαν προστατευτικές μάσκες. Αντίθετα οι δεκάδες αστυνομικοί τους περικύκλωσαν και τους συνέλαβαν ήταν ο ένας πάνω στον άλλον και πολλοί από αυτούς δεν φορούσαν μάσκες. Στη συνέχεια οι συλληφθέντες μεταφερθήκαν στην ΓΑΔΑ σε ΒΑΝ της αστυνομίας, κυριολεκτικά στοιβαγμένοι. Εκεί 62 άνθρωποι παρέμειναν όρθιοι για 16 ώρες σε έναν διάδρομο διαστάσεων περίπου 1,5 μέτρο επί 10 μέτρα. Και το τελικό κατηγορητήριο στοιχειοθετήθηκε με το επιχείρημα ότι σύμφωνα με το οποία 62 άνθρωποι "συνωστίζονταν" σε όλο τον Δήμο Αθήνας, από την Κυψέλη μέχρι τον Ευαγγελισμό.
Για αυτό και οι 62 αγωνιστές αθωώθηκαν όλοι στο δικαστήριο που έγινε. Και όμως η πειθαρχική δίωξη παραμένει και εκδικάζεται. Τίποτα δεν «αφήνεται» στα πλαίσια της βιομηχανίας διώξεων ενάντια σε αγωνιστές και σωματεία! Και ενώ εκρεμμούν οι αποφάσεις για την δυνητικές αργίες των Χαρτζουλάκη και Χοτζόγλου.
Μάλιστα φαίνεται ότι οι εκδικάσεις των Πειθαρχικών έχουν επιταχυνθεί για να εξυπηρετηθούν οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί, αφού προχωράνε και σε εκδικάσεις πειθαρχικών ακόμα και μέσα στον Ιούλιο (στην Κομοτηνή).
Απαιτούμε να αθωωθούν άμεσα οι 2 αγωνιστές εκπαιδευτικοί, σύμφωνα και με τις αθωωτικές αποφάσεις του ποινικού δικαστηρίου. Είναι πολύ αποκαλυπτικό στο πώς το κράτος λειτουργεί στην εντέλεια, και με πλήρη συντονισμό των μηχανισμών του για να διώκει αγωνιστές! Απέναντι σε αυτή τη συντονισμένη και οργανωμένη επίθεση από την κυβέρνηση και το κράτος θα συνεχίσουμε να δίνουμε την απάντηση μας στο δρόμο.
Έτσι θα κάνουμε και στις 24/6 όπου εκδικάζεται το πειθαρχικό των 2 αγωνιστών εκπαιδευτικών!
Να αθωωθούν άμεσα οι 2 εκπαιδευτικοί, Πάνος Χουντής και Ζήσης Γκέρτσος
Να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις και τα πειθαρχικά
Να παρθεί πίσω η αργία της Χρύσας και να επιστρέψει άμεσα στο σχολείο της. Καμιά αργία για τον Δ. Χαρτζουλάκη και για κανέναν άλλο συνάδελφο.
Όλοι/Όλες στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο στις 24/6, για την εκδίκαση των πειθαρχικών 2 εκπαιδευτικών της ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ και της ΕΑΑ για συμμετοχή στην επέτειο του Αλ. Γρηγορόπουλου το 2020
Όλοι/Όλες στις 24/6 9,30πμ , (Ξενίας 24 , Αθήνα),Στάση εργασίας 9.00 – 12.00
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ- ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΥΓΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ- ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ
ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΌ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΙΣ 24/6, 9.30 π.μ. (ΞΕΝΙΑΣ 24, ΑΘΗΝΑ), ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΩΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΩΝ 2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΑΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΑΛ. ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟ 2020 – ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 9.00 – 12.00
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ- ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΥΓΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ – ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ
Για ακόμη μια φορά, λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία, οι πειθαρχικοί μηχανισμοί σπεύδουν… βραδέως για την εκδίκαση στις 24/6/2026, μιας υπόθεσης που κρατάει από το 2020, από την εποχή των μέτρων εγκλεισμού και της «χουντικής έμπνευσης» απαγόρευσης των συναθροίσεων με πρόσχημα την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Συγκεκριμένα, κατά την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου στις 6/12/2020, σε μια αστυνομοκρατούμενη Αθήνα, συνελήφθησαν 62 αγωνιστές που… συνωστίζονταν σε διάφορα σημεία της Αθήνας! Μεταξύ των συλληφθέντων και οι συνάδελφοι Παναγιώτης Χουντής και Ζήσης Γκέρτσος, που διώχθηκαν με την υποκριτική κατηγορία της «διασποράς μολυσματικής ασθένειας», παρότι τηρήθηκαν τα μέτρα προστασία σε αντίθεση με όσα έγιναν μετά τη σύλληψή τους. Είχε προηγηθεί εντολή του αρχηγού της αστυνομίας και κυβερνητική απαγόρευση των συναθροίσεων για 24 ώρες. Η ίδια απαγόρευση ίσχυε και για την πορεία του Πολυτεχνείου, όπου – από ότι φαίνεται – μονάχα τότε και μόνο εκεί «κυκλοφορούσε» ο ιός.
Η ΔΙΔΕ Πειραιά δεν έχασε την «ευκαιρία». Το 2023 (3 χρόνια μετά!), επίσης λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία, προχώρησε σε άσκηση πειθαρχικής δίωξης στους 2 συναδέλφους με την κατηγορία της «αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας». Χαρακτηρίζοντας προφανώς, ανάρμοστη συμπεριφορά τη συμμετοχή σε διαδήλωση και παρά το γεγονός ότι ακόμη και σε αυτόν τον αντιδραστικό δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα αναφέρεται ότι «Σε καμία περίπτωση δεν συνιστά ανάρμοστη συμπεριφορά ή αναξιοπρεπή ή ανάξια για υπάλληλο διαγωγή η άσκηση συνδικαλιστικής, πολιτικής ή κοινωνικής δράσης». Στη συνέχεια η ΔΙΔΕ διεύρυνε τον «κύκλο των διωκόμενων» με ακόμη 5 μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά (αλλά 4 μέλη της ΕΑΑ και 1 της ΑΣΕ), για κινητοποίηση ενάντια στις εξετάσεις PISA και για γνώμη που εκφράστηκε στο διαδίκτυο. «Εγκαινιάζοντας» έτσι τη βιομηχανία διώξεων ενάντια στον κλάδο που απλώνεται σήμερα σε όλη την Ελλάδα.
Μετά από δικαστική ομηρία τεσσάρων χρόνων το ποινικό δικαστήριο αθώωσε πανηγυρικά όλους τους συλληφθέντες και, προφανώς, και τους συνάδελφους Ζήση Γκέρτσο και Παναγιώτη Χουντή. Παρ’ όλα αυτά, η πειθαρχική δίωξη παρέμεινε ενεργή και στις 24/6/2026, εκδικάζεται με βάση την -κατ’ επιλογή και όχι «κατά καθήκον» – δίωξη που είχε ασκήσει η ΔΙΔΕ Πειραιά το 2023. Παράλληλα, εκκρεμούν πλήθος άλλων εκδικάσεων και αποφάσεων πειθαρχικών, όπως η παράταση ή μη της δυνητικής αργίας της Χ. Χοτζόγλου και το ερώτημα της αργίας για τον Δ. Χαρτζουλάκη.
Απέναντι στην πολιτική των διώξεων και πειθαρχικών αναπτύχθηκε ένα διογκούμενο ρεύμα αντίστασης, που έφερε και είναι ικανό να φέρει ακόμη μεγαλύτερες νίκες. Δεν επιβλήθηκε σιγή νεκροταφείου στα σχολεία και την κοινωνία, όπως σχεδίαζαν. Παρά τα χιλιάδες πειθαρχικά, παρά την όξυνση και επιτάχυνση της επίθεσης υπάρχουν και αναπτύσσονται σημαντικές αντιστάσεις, που πρέπει να αυξηθούν, να γενικευτούν, να συντονιστούν και να διαμορφώσουν όρους κεντρικής και απεργιακής αντιπαράθεσης με τη βάρβαρη πολιτική. Γιατί ξέρουμε ότι δεν μπορούμε να ζήσουμε, να εργαζόμαστε, ούτε να οραματιζόμαστε ένα καλύτερο μέλλον με σκυμμένο το κεφάλι. Γιατί όσο κι αν απειλούν δεν μπορούμε να συμβιβαστούμε με τις βάρβαρές πολιτικές της φτώχεια και του πολέμου, με την άγρια ταξική επίθεση στην εκπαίδευση, στην εργασία και την κοινωνία. Οφείλουμε να αντισταθούμε, να διεκδικήσουμε και να νικήσουμε! Με τη γραμμή της αντίστασης, της διεκδίκησης, της ανατροπής και του αγώνα!
- Όλοι/όλες στις 24/6 στο Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικό Συμβούλιο Αττική (Ξενίας 24)/ Στάση εργασίας ΕΛΜΕ Πειραιά 9.00 – 12.00
- Να αθωωθούν οι 2 αγωνιστές εκπαιδευτικοί
- Να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις και τα πειθαρχικά
- Να γυρίζει η Χρύσα στο σχολείο – Όχι στη δυνητική αργία για τον Δ. Χαρτζουλάκη
- Στο δρόμο σπάμε την τρομοκρατία
21 Ιουνίου 2026
Αθήνα: Κινητοποίηση τρία χρόνια μετά το έγκλημα της Πύλου
Κινητοποίηση για τη συμπλήρωση τριών χρόνων από το έγκλημα της Πύλου όπου περισσότεροι από 600 μετανάστες και πρόσφυγες πνίγηκαν μετά τη βύθιση του σαπιοκάραβου στο οποίο ήταν στοιβαγμένοι πραγματοποιηθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 19/6. Η κινητοποίηση ξεκίνησε από την Πλατεία Βικτώριας και πορεύτηκε μέσω της Πατησίων προς την Ομόνοια και στη συνέχεια προς τη Βουλή. Ασφυκτική και προκλητική ήταν η παρουσία των ΜΑΤ, προκειμένου να περιοριστούν οι διαδηλωτές σε μία λωρίδα κυκλοφορίας.
Στην κινητοποίηση συμμετείχε το ΚΚΕ(μ-λ) καταγγέλλοντας την εγκληματική πολιτική ιμπεριαλιστών-κυβέρνησης και το νέο, ακόμη πιο αντιδραστικό «Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τη Μετανάστευση και το Άσυλο» που συνοδεύτηκε από τις γνωστές, εμετικές δηλώσεις Βορίδη στη Βουλή. Στην κινητοποίηση συμμετείχαν επίσης με πανό η Κίνηση Απελάστε τον Ρατσισμό, το Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, το Σωματείο Μισθωτών Τεχνικών, η συλλογικότητα Struggle Without Borders, η ΟΚΔΕ Σπάρτακος / Κόκκινο Νήμα, η ΟΚΔΕ, το Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ και η ΟΡΜΑ.
ΒΟΛΟΣ | ΟΛΟΙ / ΟΛΕΣ στην ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ - ΑΝΤΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ της ΤΡΙΤΗΣ 23/6, ώρα 19:00, στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
Όχι στις προετοιμασίες πολέμου!
Άμεση απεμπλοκή της χώρας από τα πολεμικά μέτωπα.
της ΤΡΙΤΗΣ 23/6, ώρα 19:00, στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
Εν μέσω σφοδρών εξελίξεων σε όλο τον πλανήτη, πραγματοποιούνται τα εγκαίνια των έξι εργοστασίων παραγωγής πολεμικού εξοπλισμού στην ΒΙΠΕ Βόλου. Ένα βιομηχανικό σύμπλεγμα που για την ντόπια κεφαλαιοκρατία αποτελεί ένα επίτευγμα «τεχνολογικής ανάπτυξης», «επένδυσης» και «εθνικής άμυνας». Ωστόσο για το λαό και την εργατιά της πόλης, τα εργοστάσια θα σημαίνουν ακόμα μεγαλύτερη μετατροπή της περιοχής σε γεωστρατηγικό στόχο των ιμπεριαλιστών.
- Η Αεροπορική Βάση της Λάρισας χρησιμοποιείται καθημερινά από τις ΗΠΑ για την στάθμευση και εξόρμηση βομβαρδιστικών και drone, τα οποία όλο και περισσότερο βλέπουμε να στέλνονται στο μέτωπο της Μέσης Ανατολής στο πλευρό του κράτους-τρομοκράτη του Ισραήλ.
- Το στρατόπεδο Γεωργούλα στο Βόλο φιλοξενεί ΝΑΤΟϊκούς αξιωματικούς για τις κοινές ασκήσεις ελληνικών και ξένων στρατευμάτων σε περιοχές του βουνού του Πηλίου και τον Παγασητικό.
- Η Μαγνησία αποτελεί σημείο ενδιαφέροντος για την επέκταση της Αμερικάνικης πολιτικής προώθησης πλωτών βάσεων αποθήκευσης και αεριοποίηση υγροποιημένου LNG στην Ευρώπη έναντι του Ρωσικού φυσικού αερίου, μετατρέποντας τον Παγασητικό Κόλπο σε στόχο ξένων όπλων.
- Τα νέα εργοστάσια πολεμικού υλικού αποκτούν άμεση πρόσβαση σε λιμάνι, σιδηρόδρομο και αεροδρόμιο, δίνοντας πάτημα σε μεγάλα ευρωπαϊκά και ΝΑΤΟϊκά προγράμματα να αποκτήσουν ακόμα μεγαλύτερη παρουσία στην πόλη, που θα εκβιαστεί να αποδεχτεί την αναβαθμισμένη παρουσία των φονιάδων των λαών που βάζουν φωτιά στην υφήλιο.
Η ντόπια αστική τάξη και η κυβέρνησή της συνεχίζουν την δουλειά του «καλού παιδιού» των φονιάδων των λαών: από το ολικό ξεπούλημα της γης, του αέρα και της θάλασσας της χώρας στις ΝΑΤΟϊκές βάσεις, έως την πολιτική της ιμπεριαλιστικής εξάρτησης. Σε αυτό το επικίνδυνο πλαίσιο για τη νεολαία, το λαό και την εργατιά της χώρας αλλά και τους λαούς του κόσμου, η αντιπολεμική-αντιιμπεριαλιστική πάλη είναι ανάγκη να ενισχυθεί. Οι αγώνες ενάντια στο σύστημα της φτώχειας, της εργασιακής βαρβαρότητας και της καταπίεσης, δεν μπορούν να είναι χωριστοί από την πάλη ενάντια στον πόλεμο και την ιμπεριαλιστική εξάρτηση. Κόντρα στην εμπλοκή της χώρας στους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς, να ενισχύσουμε την ειρήνη, την αλληλεγγύη και φιλία των λαών.
Δεν αποδεχόμαστε την εμπλοκή της χώρας στο αιματοκύλισμα των λαών του πλανήτη.
Έξω οι βάσεις, το ΝΑΤΟ και οι Αμερικάνοι από τον τόπο μας. Έξω από την ΕΕ, η Ελλάδα δεν είναι προτεκτοράτο.
Κάτω τα χέρια από την Γάζα! Νίκη στα όπλα της παλαιστινιακής αντίστασης! Ελεύθερη Παλαιστίνη, με ενιαίο και ανεξάρτητο παλαιστινιακό κράτος, από τον Ιορδάνη ποταμό έως τη Μεσόγειο Θάλασσα.
Έξω οι ΗΠΑ-ΝΑΤΟ και Ρωσία από την Ουκρανία. Κανένας λαός δεν έχει ανάγκη από προστάτες.
Κάτω η πολιτική της ιμπεριαλιστικής εξάρτησης, της φτώχειας και του πολέμου.


















.jpg)