Σελίδες

17 Οκτωβρίου 2014

Η ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης της Φωτεινής Μανωλάκου δε θα περάσει! Η αλληλεγγύη πρέπει να συνεχιστεί!

Τη Δευτέρα 13/10 το Διοικητικό Συμβούλιο του νοσοκομείου Σπάρτης συνεδρίασε μετά από εισήγηση της διοικήτριας προκειμένου να παραπέμψει τη συνδικαλίστρια Φωτεινή Μανωλάκου στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό που θα αποφάσιζε να τη θέσει σε αργία για αδικαιολόγητη απουσία. Η Φωτεινή Μανωλάκου εργαζόμενη στο νοσοκομείο των Μολάων έγινε γνωστή για τη συνδικαλιστική και πολιτική της δράση όταν υπερασπιζόταν τη δημόσια και δωρεάν περίθαλψη και αγωνιζόταν να μην κλείσει το νοσοκομείο των Μολάων. Η επιτροπή κατοίκων που δημιουργήθηκε και συσπείρωνε υγειονομικούς, εκπαιδευτικούς και κόσμο της περιοχής προσπάθησε να υπερασπιστεί τα κοινωνικά αγαθά όχι μόνο αυτό της περίθαλψης αλλά και της παιδείας. Η δράση αυτή ενόχλησε όμως τόσο πολύ τους τοπικούς παράγοντες αλλά και την ίδια την κυβέρνηση η οποία θέλησε να κάμψει το αγωνιστικό φρόνημα της Φωτεινής. Η περίπτωση αυτή δεν είναι η μόνη μιας και πριν από ένα χρόνο στον ίδιο νομό κυνηγήθηκε και μια άλλη αγωνίστρια – συνδικαλίστρια στο χώρο της παιδείας , η Ελισάβετ Παπαδοπούλου.
Οι διοικήσεις των νοσοκομείων Σπάρτης και Μολάων αποφάσισαν πριν καιρό τη μετακίνηση της Φωτεινής στο νοσοκομείο Σπάρτης (που απέχει 70 χλμ. από τους Μολάους) προκειμένου να την τρομοκρατήσουν. Η μετακίνηση συνδικαλιστή που είναι εκλεγμένος στο διοικητικό συμβούλιο του σωματείου εργαζομένων και πόσο μάλλον που είναι αντιπρόεδρος σωματείου είναι παράνομη σύμφωνα με το νόμο 1264. Έτσι λοιπόν όταν η Φωτεινή απευθύνθηκε στην ΠΟΕΔΗΝ και στην ΑΔΕΔΥ για το συγκεκριμένο ζήτημα της σύστησαν ότι δε θα έπρεπε να παρουσιαστεί στο νοσοκομείο Σπάρτης αλλά να παραμείνει στη θέση της γιατί καλύπτεται από το ν.1264. Ωστόσο οι διοικήσεις των νοσοκομείων όσο και το ίδιο το υπουργείο είχαν διαφορετική γνώμη και επέβαλαν στην Φωτεινή 15 μέρες στέρηση μισθού και εκ νέου, για το ίδιο αδίκημα, την παρέπεμψαν στο διοικητικό συμβούλιο του νοσοκομείου της Σπάρτης με στόχο την εξόντωση της, δηλαδή την παραπομπή της στο πειθαρχικό το οποίο θα μπορούσε να αποφασίσει να τη θέσει σε αργία για ένα χρόνο. Και επειδή οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι , κάτι τέτοιο μπορεί να σημάνει ακόμα και την οριστική απόλυση της. Όλα αυτά εν τω μεταξύ επειδή τόλμησε να πάει κόντρα στα σχέδια του υπουργείου.
Το συντονιστικό πρωτοβάθμιων σωματείων, υγειονομικοί, η Ταξική Πορεία , άλλες συλλογικότητες της περιοχής και μέλη της επιτροπής κατοίκων από τους Μολάους έβγαλαν κάλεσμα για διαμαρτυρία τη Δευτέρα 13/10 προκειμένου να απαιτήσουν από το Δ.Σ. του νοσοκομείου Σπάρτης την απόσυρση των κατηγοριών στο πρόσωπο της Φωτεινής και τη μη παραπομπή της στο Πειθαρχικό.
Από νωρίς το πρωί γύρω στους 40 αλληλέγγυους από όλες τις συλλογικότητες και αντιπροσωπεία από ΑΔΕΔΥ-ΠΟΕΔΗΝ έκαναν αισθητή την παρουσία τους στο προαύλιο του νοσοκομείου, έβγαλαν πανό, μοίρασαν προκηρύξεις στους ασθενείς, φώναξαν συνθήματα, Όταν ξεκίνησε το Διοικητικό Συμβούλιο ο κόσμος που ήταν μαζεμένος παρενέβη για περίπου μία ώρα και κατήγγειλε τη διοικήτρια του νοσοκομείου που δείχνοντας «υπερβολικό ζήλο» με το που ανέλαβε υπηρεσία θέλησε να εξοντώσει έναν υπάλληλο που το μόνο του σφάλμα ήταν ότι υπερασπίστηκε το νοσοκομείο που εργαζόταν. Ο κόσμος ξεμπρόστιασε τη διοίκηση λέγοντας ότι αυτή η κίνηση είναι ενταγμένη σε ένα πλαίσιο τρομοκράτησης οποιασδήποτε φωνής προσπαθεί να πάει κόντρα, προσπαθεί να αγωνιστεί και να αποτρέψει τα σχέδια διάλυσης της δωρεάν περίθαλψης. Προειδοποίησε επίσης για το γεγονός ότι θα ανοίξει το θέμα σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας για να δημιουργηθεί ένα πανελλήνιο κίνημα αλληλεγγύης που θα αποτρέψει την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης της Φωτεινής.. Σε μια εποχή που διοικήσεις διορισμένες από την κυβέρνηση και την Τρόικα θα «αξιολογήσουν» τους εργαζόμενους βάσει της πολιτικής τους δράσης, της κοινωνικής τους στάσης και σίγουρα όχι βάσει του πόσο «καλοί» είναι στη δουλειά τους έχει πολύ μεγάλη σημασία οι εργαζόμενοι να δείχνουν την έμπρακτη αλληλεγγύη τους. Και όσοι γνωρίζουν τη Φωτεινή μπορούν να καταλάβουν ότι το αν θα σε κυνηγήσουν δεν έχει να κάνει με το αν είσαι καλός στη δουλειά σου ή όχι.
Τελικά το ΔΣ του νοσοκομείου παρόλο που αρχικά φάνηκε να πιέζεται και αναζήτησε συμβιβαστική φόρμουλα με την ΠΟΕΔΗΝ χωρίς πειθαρχική δίωξη, σε μια εκ νέου συνεδρίαση του το απόγευμα της ιδίας ημέρας και αφού είχαν αποχωρήσει οι διαδηλωτές , προφανώς μετά από πιέσεις …άνωθεν ,αποφάσισε να μη παραπέμψει μεν τη Φωτεινή Μανωλάκου στο πειθαρχικό αλλά να της επιβάλλει δίμηνη στέρηση του μισθού της. Και αυτό τη στιγμή που εκκρεμούν και άλλες κατηγορίες σε βάρος της.
Το κίνημα αλληλεγγύης πρέπει να συνεχιστεί γιατί οποιαδήποτε νίκη της Φωτεινής θα είναι νίκη όλου του εργατικού κινήματος σε μια εποχή που οι αγώνες ενάντια στα κλεισίματα των νοσοκομείων και ενάντια στην αξιολόγηση θα πυκνώσουν. Και μαζί με τους αγώνες θα πυκνώσουν και οι απόπειρες τρομοκράτησης των εργαζομένων.

Όχι στη βιομηχανία των διώξεων- Κάτω τα χέρια από τους αγωνιστές



​​
​​
​​

http://taxpohealth.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.

Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.

Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com

Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.