ΣΩΜΑΤΕΙΟ - ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΛΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΣΤΙΣ 24/6 ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ – ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ
Την Τετάρτη στις 24 Ιούνη ψηφίζουμε στο Σύλλογό μας για νέο ΔΣ.
Συμμετέχουμε και ψηφίζουμε για το ΤΙ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΛΟΥΜΕ. Γιατί οι εργαζόμενοι ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΗ ΜΑΣ.
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΗ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ.
- Αυτήν την οργάνωση έχουμε ανάγκη οι εργαζόμενοι για να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας στις καλοκαιρινές άδειες που κόβει η διοίκηση.
- Αυτήν τη μαζική αντίσταση έχουμε ανάγκη για να απαντήσουμε την απειλούμενη συγχώνευση των πόστων των παρασκευαστών στα εργαστήρια που είναι το νέο επεισόδιο της υποστελέχωσης που βιώνουμε σε όλα τα τμήματα.
- Αυτή την προοπτική της πάλης μας έχουμε ανάγκη για να απαντήσουμε την κοροϊδία που τρώμε για δεκαετίες μέσα στα μούτρα μας για τα ΒΑΕ από κυβερνήσεις και συνδικαλιστικές ηγεσίες.
- Σε αυτή την κατεύθυνση θα βρούμε τις απαντήσεις στα προβλήματά μας. Του μισθού, των όρων δουλειάς, της στελέχωσης, της ποιότητας της περίθαλψης, των πολεμικών κινδύνων.
Γιατί συνάδελφοι είναι άξιος ο μισθός όλων όσοι βάζουν πλάτη για την αποσυγκρότηση κάθε μαζικής διαδικασίας του Συλλόγου και σπέρνουν την απογοήτευση στους εργαζόμενους. Δεν είναι αλήθεια όπως ακούγεται ότι δεν κάνανε τίποτα. Κάνανε ό,τι μπορούσαν για να στηρίξουν τη διοίκηση, την κυβέρνηση και την πολιτική της και να υπονομεύσουν κάθε προσπάθεια και κίνηση των εργαζόμενων!
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ από εκπροσώπους που τρέχουν να χαιρετίσουν Υπουργούς, κάθονται δίπλα στους διοικητές και τρώνε γλυκά στο Υπουργείο ημέρα Απεργίας. Δεν έχουμε ανάγκη από εκπροσώπους που αραδιάζουν αιτήματα στις προκηρύξεις τους για να τα ξεπουλήσουν όλα οι ίδιοι στις συνεννοήσεις τους με την κυβέρνηση για να ανανεώσουν τον ρόλο τους ( βλέπε ΒΑΕ!).
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ και την αριστερή ρητορεία της ανάθεσης στο ΠΑΜΕ το οποίο μπορεί να δυναμώνει έως και να πρωτοπορεί στην ΑΔΕΔΥ την ίδια στιγμή που οι εργαζόμενοι βρίσκονται στο περιθώριο και τα δικαιώματα τσακίζονται. Δεν έχουμε ανάγκη από συνδικαλιστικές «επιτυχίες» που θυσιάζουν κάθε αγώνα σε προτάσεις νόμου στη Βουλή και στην εκλογική ενίσχυση του ΚΚΕ.
Γυρνάμε την πλάτη στους παραγοντισμούς, τους εκβιασμούς, τις ψευτο-κοινωνικές σχέσεις και τις αναθέσεις. Δυναμώνουμε την κατεύθυνση της μαζικής εμπλοκής – συμμετοχής – οργάνωσης και αντίστασης των εργαζομένων. Στηρίζουμε – Ψηφίζουμε ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ότι δεν φέρει υπογραφή ή δεν παραπέμπει σε κάποιο σύνδεσμο αποτελεί άποψη του διαχειριστή που το ανέβασε.
Δημοσιεύουμε κείμενα οργανώσεων, σχημάτων, συλλογικοτήτων, άρθρα επώνυμα που στέλνουν φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι με τα οποία δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί ούτε το blog. Στόχος μας είναι η προβολή αγώνων, κινήσεων, δράσεων και απόψεων που θεωρούμε ότι μπορεί να προάγουν τις αντιστάσεις και τους αγώνες του λαού ή βοηθάνε στο διάλογο για την υπόθεση του λαϊκού κινήματος και της αριστεράς, ιδιαίτερα του κομμουνιστικού κινήματος. Και αυτό χωρίς να κρύβουμε ποιοι είμαστε παριστάνοντας τους αντικειμενικούς και ανεξάρτητους.
Παρά την αρχική μας επιλογή, για ελεύθερα σχόλια ώστε να διευκολύνονται οι συζητήσεις αναγκαστήκαμε να βάλουμε τον έλεγχο γιατί έχουν αυξηθεί από τη μια τα spam και από την άλλη αυτοί που άλλη δουλειά δεν έχουν από το να περιφέρονται και να βρίζουν ασύστολα. Θα προσπαθούμε να τα δημοσιεύουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Αν κάποιος γράψει σχόλιο και δεν το δει μετά από κάποιο εύλογο διάστημα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail: antigeitonies@gmail.com
Τέλος όταν πρόκειται για κείμενα άλλων συλλογικοτήτων πέραν από αυτές που στηρίζουμε ή συμμετέχουμε οι όποιες απαντήσεις σε σχόλια είναι στην ευθύνη αυτών των συλλογικοτήτων, αν και εφόσον θελήσουν να απαντήσουν.