06 Φεβρουαρίου 2009

Σπάμε τη σιωπή

Ολοήμερη δράση στο στέκι νεολαίας του Βύρωνα (Ταπητουργείο)

12.00: "Από τον Άη Γιάννη και το Σκοπευτήριο μέχρι το Άλσος Παγκρατίου και την Περιφερειακή Υμηττού. Οι δημόσιοι χώροι και οι αγώνες για την υπεράσπισή τους". Ανοιχτή συζήτηση



15.00: Συλλογικό φαγοπότι. Μαγειρεύουμε και τρώμε όλοι μαζί.



19.00: Συναυλία αλληλεγγύης και οικονομικής ενίσχυσης στους διωκόμενους της εξέγερσης


Δεν υπάρχουν σχόλια: