08 Φεβρουαρίου 2009

Μια πρώτη ενημέρωση!

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη συγκέντρωση - συζήτηση που κάλεσε το ΚΚΕ(μ-λ) χθες στο Πολυτεχνείο. Μετά την εισήγηση που έθεσε τα σημεία που, κατά τη γνώμη της οργάνωσης, χρειάζεται να συζητηθούν ακολούθησαν τοποθετήσεις από μέλη, φίλους και συναγωνιστές. Από οργανώσεις παραβρέθηκαν από την ΑΡ.ΑΝ., το ΕΚΚΕ και το ΝΑΡ. (Αν μας ξεφεύγει κάποιος ζητούμε συγγνώμη!). Τοποθετήθηκαν οι δύο πρώτοι. Γενικά θεωρούμε ότι σαν ξεκίνημα μιας διαδικασίας συζήτησης πήγαμε αρκετά καλά. Με μετριοπαθείς υπολογισμούς, υπολογίζεται ότι παραβρέθηκαν γύρω στα 160 άτομα.
Ο πρώτος ομιλητής ήταν ένας συναγωνιστής από τα Σεπόλια. Αναφέρθηκε στα γεγονότα των τελευταίων δύο μηνών, στις αντιστάσεις που δημιουργούνται στη κοινωνία και στην ανάγκη να αναλάβει η Αριστερά τις ευθύνες της.
Οι σύντροφοι από την ΑΡ.ΑΝ. και το ΕΚΚΕ αναφέρθηκαν και αυτοί στα γεγονότα, επίσης αναφέρθηκαν στο εγχείρημα ΜΕΡΑ - ΕΝΑΝΤΙΑ κριτικάρωντας το ΚΚΕ(μ-λ) για τη μη συμμετοχή του καλώντας το να το ξανασκεφτεί.
 




















Δεν υπάρχουν σχόλια: