Με αφορμή την κατάληψη ενός... παλιού βαγονιού του ΟΣΕ στην Πανεπιστημιούπολη της Θεσσαλονίκης, στο οποίο οι καταληψίες σχεδιάζουν να εγκαταστήσουν ραδιοφωνικό σταθμό, η Σύγκλητος του Αριστοτέλειου αποφάσισε την απομάκρυνσή τους από το χώρο, ακόμα και με την είσοδο της αστυνομίας εκεί, αν δεν «συνετιστούν» να φύγουν μόνοι τους. Ο αντιπρύτανης Γιαννακουδάκης προχώρησε δε σε πρόταση να καταργηθεί το άσυλο κατά τις βραδινές ώρες, ώστε η αστυνομία να μπορεί να εισέρχεται ελεύθερα και να ελέγχει το χώρο. Μετά τις δηλώσεις «προθέσεων» παραγόντων της κυβέρνησης, του ΠΑΣΟΚ ή του ΛΑΟΣ, μετά τις απειλές των ιθυνόντων των δυνάμεων καταστολής για παραβίασή του, το «αγκάθι» του ασύλου εξακολουθεί να βάλλεται από διάφορες πλευρές. Στην Αθήνα, η πρυτανεία του Πανεπιστημίου και η ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών συζητούν πολύ συγκεκριμένα την κατάργηση του ασύλου στο χώρο των Προπυλαίων.
Να μην επιτρέψουμε καμιάς μορφής παραβίαση ή κατάργησή του!
Σκυλιά και εκτοξευτές νερού ενάντια στις διαδηλώσεις
Ταυτόχρονα προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την αγορά αστυνομικών σκυλιών τα οποία θα εκπαιδευτούν και θα χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση των διαδηλώσεων «εφόσον διαπιστωθεί ότι διαπράττονται πλημμελήματα ή κακουργήματα».
Χημικά, κλομπ, «χρωμομπάλες μαρκαρίσματος», κάμερες, πλαστικές, λαστιχένιες ή και... πραγματικές σφαίρες και τώρα εκτοξευτές και σκυλιά! Ο εξοπλισμός απέναντι στον «εχθρό–λαό» καλά κρατεί!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου