19 Ιανουαρίου 2011

Όλοι στην Παμβολιώτικη Απεργία 20 Γενάρη!

Συνάδελφοι,
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ πλήρως υποταγμένη στις εντολές του ΔΝΤ και της ΕΕ επιτίθεται με λύσσα για το γκρέμισμα όλων των κατακτήσεων και των δικαιωμάτων της εργατικής τάξης και όλου του εργαζόμενου λαού. Με το πετσόκομμα μισθών και συντάξεων, την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, την κατάργηση των επιδομάτων ανεργίας, την κατάργηση των βαρέων και ανθυγιεινών σκοπεύει να μετατρέψει τους εργαζόμενους σε σύγχρονους σκλάβους για την αύξηση της κερδοφορίας του κεφάλαιου.
Η εργοδοσία έχοντας εξασφαλισμένη την κυβερνητική κάλυψη και αξιοποιώντας την ανεργία – που η ίδια δημιούργησε – προχωράει καθημερινά σε απολύσεις, εκβιάζει και επιβάλει ελαστική εργασία, αφήνει απλήρωτους και ανασφάλιστους τους εργαζόμενους. Στην περιοχή μας όλα αυτά έχουν γίνει «καθεστώς» εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα αφού απέναντι στην επίθεση αυτή η συνδικαλιστική ηγεσία (διοίκηση Εργατικού Κέντρου Βόλου) δεν έκανε τίποτα άλλο από το να προσφεύγει σε τριμερείς που αποδείχτηκαν αδιέξοδες στο να υπερασπίσουν τα δικαιώματα των εργαζόμενων. Με τις απολύσεις και την ανεργία να έχουν γίνει θηλιά στο λαιμό των εργαζόμενων η διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Βόλου, κάτω από την πίεση των εργαζόμενων που θέλουν να παλέψουν ενάντια στην εργοδοτική επίθεση των απολύσεων, των εκβιασμών και της αυθαιρεσίας στους τόπους δουλειάς, αναγκάσθηκε να προκηρύξει μία 24ωρη απεργία για τις 20 Γενάρη, για να βγει από την υποχρέωση.

Συνάδελφοι,
Πρέπει να μετατρέψουμε την 24ωρη Απεργία της 20 Γενάρη σε μία μαζική και μαχητική κινητοποίηση της εργατικής τάξης και να αποτελέσει το έναυσμα μία παρατεταμένης πάλης τόσο στους χώρους δουλειάς όσο και γενικότερα ενάντια στην προοπτική της εξαθλίωσης, για να μην φορτωθούν οι εργαζόμενοι τα βάρη της καπιταλιστικής κρίσης.
Για την ανάπτυξη ενός μαζικού-μαχητικού κινήματος, βασική προϋπόθεση, για όλους τους εργαζόμενους, αποτελεί η οργάνωσή τους, στους χώρους δουλειάς, στα σωματεία, σε επιτροπές αγώνα. Η οργάνωση όλου του λαού εκεί που ζει, δουλεύει και σπουδάζει. Να σταματήσουμε να εμπιστευόμαστε τις τύχες μας στην συνδικαλιστική γραφειοκρατία που έχει αποδειχτεί ότι βάζει εμπόδια και σαμποτάρει την ανάπτυξη εργατικών αγώνων, για να στηρίξει τις κυβερνητικές – εργοδοτικές πολιτικές. Να γυρίσουμε την πλάτη σε όσους θέλουν να διαχωρίσουν και να υψώσουν τείχη ανάμεσα στους εργάτες γιατί αποδυναμώνουν την πάλη τους.
Η υπόθεση της πάλης είναι πρώτα από όλα υπόθεση των ίδιων των εργατών και όλου του λαού.

Συνάδελφοι,
Μοναδική διέξοδος στην αντεργατική – αντιλαϊκή λαίλαπα κυβέρνησης – κεφάλαιου – ΔΝΤ – ΕΕ που απειλεί να γυρίσει την κοινωνία έναν αιώνα πίσω είναι η Οργάνωση, ο Αγώνας και η Αλληλεγγύη. Στον πόλεμο που έχουν κηρύξει οι δυνάμεις του συστήματος ενάντιά μας δεν χωράει καμία υποχώρηση, καμία συνεννόηση, κανένας συμβιβασμός, καμία ταξική συνεργασία, καμία αυταπάτη. Οι ταξικοί μας αντίπαλοι με όλα τα όπλα που διαθέτουν επιζητούν την υποταγή μας και εμείς είμαστε υποχρεωμένοι με όλες μας τις δυνάμεις να αντισταθούμε, να τους νικήσουμε. Για να ανοίξουμε τον δρόμο της πλήρους απελευθέρωσης από την καπιταλιστική σκλαβιά και την ιμπεριαλιστική βαρβαρότητα.

• Οι εργάτες και ο λαός δεν χρωστάνε σε κανένα!
• Δεν θα πληρώσουμε την κρίση τους!
• Κάτω η πολιτική της φτώχειας , των απολύσεων και της ανεργίας!
• Αυξήσεις στα μεροκάματα, τους μισθούς, τις συντάξεις, τα επιδόματα ανεργίας που να καλύπτουν το κόστος της ζωής!
• Επίδομα ανεργίας σε όλους τους ανέργους για όλη την διάρκεια της ανεργίας!

Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης Εργαζόμενων και Ανέργων

Δεν υπάρχουν σχόλια: