16 Ιανουαρίου 2011

Εισβολή της τούρκικης αστυνομίας στα γραφεία αριστερού περιοδικού

Από το περιοδικό ΑΓΩΝΑΣ, Τούρκων και Κούρδων πολιτικών προσφύγων, λάβαμε το παρακάτω e-mail και το αναδημοσιεύουμε σε ένδειξη αλληλεγγύης σε κάθε αγωνιστή και σε όλο το λαό της Τουρκίας που αγωνίζεται για δημοκρατία και ελευθερία, ανεξάρτητα από τις διαφορετικές απόψεις που μπορεί να έχουμε. Αυτά που περιγράφει το κείμενο και οι φωτογραφίες είναι ένα δείγμα του τι εννοεί με τον εκδημοκρατισμό η τούρκικη αστική τάξη και οι κυβερνήσεις της.
No:82 04-01-2011
Θέλουμε να σας μεταφέρουμε την ανακοίνωση του περιοδικό YURUYUS (ΠΟΡΕΙΑ), 25η Δεκεμβρίου με θέμα «ΕΦΟΔΟ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ  ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «YURUYUS» (ΠΟΡΕΙΑ)».
 
Θα συνεχίσουμε να γράφουμε γι’ αυτούς που καήκαν ζωντανοί
 
Στις 24 Δεκεμβρίου, προς τα ξημερώματα, η δολοφονική αστυνομία εισέβαλε και λεηλάτησε το τεχνικό τμήμα του περιοδικού μας στην περιοχή Σισλί της Κωνσταντινούπολης. Βασανίστηκαν και συνελήφθηκαν 7 εργαζόμενοι.
Τα τηλεοπτικά μέσα και οι εφημερίδες της ολιγαρχίας, δημαγωγώντας, παρουσίασαν αυτή την εισβολή ως «Επιχείρηση στο DHKP-C».
Η αστυνομία του ΑΚΡ την παρουσίασε ως «μεγάλο χτύπημα στην τρομοκρατία».
Όμως, στον τόπο της εισβολής, δεν υπήρχε ούτε το DHKP-C, ούτε τρομοκρατία, ούτε χτύπημα.
Στις σελίδες των περιοδικών μας που κατάσχεσαν, υπήρχαν πολλές φωτογραφίες αυτών τους οποίους κάψανε ζωντανούς στις φυλακές στις 19-22 Δεκέμβρη 2000.
Η «Οργάνωση» δεν υπήρχε, υπήρχαν, όμως, αυτοί που την δολοφονούν.
Δεν υπήρχε «Επιχείρηση στο DHKP-C», υπήρχε όμως η βία, η τυραννία και ο αυταρχισμός εκείνων.
Γνωρίζουμε, βεβαίως, ότι η επίθεσή τους στο περιοδικό YURUYUS (ΠΟΡΕΙΑ)
δεν ήταν συμπτωματική.
Το περιοδικό YURUYUS, εδώ και ένα μήνα περίπου, γράφει γι’ αυτούς που καήκαν ζωντανοί.
Το περιοδικό YURUYUS, υπενθύμισε για άλλη μια φορά σε όλη την Τουρκία, τις μεγαλύτερες δολοφονίες που έγιναν στις φυλακές. Τόλμησε να αναδημοσιεύσει στις σελίδες του τις φωτογραφίες των απανθρακωμένων κορμιών τους.
Η αλήθεια φαινόταν στα απανθρακωμένα πτώματα.
Το περιοδικό YURUYUS  κατονόμασε τους πολιτικούς και στρατιωτικούς υπεύθυνους της επίθεσης στις φυλακές στις 19-22 Δεκέμβρη 2000, που δολοφόνησαν 28 κρατούμενους.
Το περιοδικό YURUYUS, υπενθύμιζε την τυραννία. Αποκάλυπτε έναν έναν τους υπεύθυνους των δολοφονιών.
Η αλήθεια δεν δημοσιευόταν μόνο στις σελίδες του περιοδικού μας.
Ήταν γραμμένη στα μεγάλα πανό που ήταν κρεμασμένα στους δρόμους. Ήταν γραμμένη στις αφίσες στις κολόνες και στους τοίχους.
Η αλήθεια αναδεικνύονταν με τα γκράφιτι, με τις αφίσες, με τα πανό που κρεμάστηκαν στον Πύργο του Γαλατά, στο κτήριο των γραφείων του CHP στο Μπέυογλου… με την οργή και την αποφασιστικότητα που ζητούσαν δικαιοσύνη οι συγκεντρωμένοι μπροστά στις φυλακές Μπαϊράμπασα…
Όλοι, στην επέτειο 10 χρόνων από τις δολοφονίες της 19-22 Δεκέμβρη 2000, καταδίκαζαν τις θηριωδίες, ζητούσαν λογαριασμό, απαιτούσαν δικαιοσύνη.
Το κράτος αυτό δεν το ανέχεται.
Το ψέμα είναι το όπλο που χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον η τυραννία. Ο μεγαλύτερος φόβος της τυραννίας είναι η αλήθεια.
Φοβούνται το περιοδικό YURUYUS επειδή φοβούνται την αλήθεια. Γιατί το περιοδικό YURUYUS είναι η τολμηρή φωνή της αλήθειας.
Επιδιώκουν να μας φιμώσουνε για να κρύψουν την αλήθεια, να την κάνουν να ξεχαστεί.
Γι’ αυτό το λόγο εισέβαλαν μεσάνυχτα σε μια συνοικία της Κωνσταντινούπολης σαν να εισέβαλαν σε εχθρικά εδάφη.
Αυτοί που ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ τους έκαψαν ζωντανούς, είναι οι ίδιοι που ΣΗΜΕΡΑ εισέβαλαν στο γραφείο μας.
Ελικόπτερα πετούνε πάνω από το γραφείο μας. Σταμάτησαν την κυκλοφορία στο δρόμο μπροστά στο γραφείο μας, ειδικές δυνάμεις, πυροσβεστικά, τα ελικόπτερα που πετούσαν επάνω…
Αυτή τη σκηνή εμείς την θυμόμαστε πολύ καλά. Ήταν πάλι την ίδια περίπου ώρα, στις 19 Δεκέμβρη 2000, όλα αυτά ήταν και τότε μπροστά στις φυλακές.
Στα γραφεία του περιοδικού μας υπήρχε «γιάφκα».
Αυτά είναι τα νέα ψυχολογικά πολεμικά τεχνάσματα της αστυνομίας του ΑΚΡ.
Αν δεν γράφαμε γι’ αυτούς που κάψανε ζωντανούς, αν δεν βροντοφωνάζαμε επί μήνες για την δολοφονία των 1659 ατόμων στις φυλακές του ΑΚΡ, αν δεν φέρναμε στο προσκήνιο με τόλμη και τόσο καθαρά το μίσος που τρέφουν στο λαό, η αστυνομία του ΑΚΡ ίσως την «γιάφκα» του γραφείου μας να μην την έπαιρνε χαμπάρι.
Σε αυτή την επίθεση το κράτος συνελήφθη επ’ αυτοφώρω.
Ένοχο είναι το κράτος. Το κράτος είναι ο δολοφόνος.
Το κράτος, ακόμα και μετά από 10 χρόνια, προσπαθεί να αποκρύψει τα εγκλήματά του.
Καμία δίκη σχετικά με την 19 Δεκέμβρη δεν ολοκληρώθηκε μα  με την επιβολή ποινής στους δολοφόνους.
Και ενώ οι δολοφόνοι προφυλλάσσονται τόσο απροκάλυπτα, το να βγαίνει ένα περιοδικό, μια δύναμη και να χαλάει το παιχνίδι τους, να μην ξεχαστούν οι δολοφονημένοι και οι δολοφόνοι τους, να δείχνει τους δολοφόνους και τις δυνάμεις που κρύβονται πίσω από αυτούς, κατά το σύστημα είναι μια συμπεριφορά που δεν μπορεί να γίνει ανεκτή.
Κανένα όργανο του Τύπου δεν τόλμησε να τα γράψει αυτά.
Εμείς τα γράψαμε και θα συνεχίσουμε να τα γράφουμε.
Το περιοδικό YURUYUS είναι ένα έντυπο που ο εχθρός του λαού, το ΑΚΡ, δεν μπόρεσε να το εξαγοράσει και να το φιμώσει.
Πληρώθηκε το αντίτιμο της κάθε αράδας.
Αυτές οι επιθέσεις είναι το αντίτιμο. Είναι τα βασανιστήρια που υπεστήκαμε στα δικά μας γραφεία. Οι συλλήψεις. Οι κατασχέσεις των περιοδικών μας, οι απαγορεύσεις της κυκλοφορίας τους, το κλείσιμό του. Είναι τα κελιά των φυλακών Τύπου F.
Όμως, εμείς, παρόλο το τίμημα αυτό, συνεχίσαμε μέχρι σήμερα να γράφουμε τις αλήθειες.
Μάλιστα, εμείς είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε ακόμα μεγαλύτερο αντίτιμο. Ποιο είναι αυτό το μεγαλύτερο αντίτιμο; Όπως μέχρι σήμερα έκαναν σε εκατοντάδες επαναστάτες, μπορούν να δολοφονήσουν και τους εργαζόμενους στο περιοδικό YURUYUS. Είμαστε έτοιμοι ακόμα και γι’ αυτό.
Και επειδή εμείς έχουμε υπόψη το τίμημα που θα πληρώσουμε, καμία βία, καμία τρομοκρατία της αστυνομίας του ΑΚΡ δεν είναι αρκετή να μας φιμώσει και να μας καθυποτάξει.
Και δεν θα αρκέσει.
 
Σημείωμα: Στις 27 Δεκέμβρη έγινε η δίκη των 7 συλληφθέντων και 4 φυλακίστηκαν.
 
ΣΑΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ Ο ΑΓΩΝΑΣ
ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ
Καλούμε τους προοδευτικούς και δημοκρατικούς φορείς να καταγγείλουν του έφοδου στα γραφεία του αγωνιστικού εντύπου του περιοδικό «Bağımsızlık Demokrasi Sosyalizm İçin YÜRÜYÜŞ Dergisi» (ΠΟΡΕΙΑ για την Ανεξαρτησία, τη Δημοκρατία και το Σοσιαλισμό), που λειτουργεί νόμιμα εδώ και πέντε χρόνια.  Στέλνοντας e-mail ή fax προς το Υπουργείο Εσωτερικών της Τουρκίας
 
Beşir ATALAY (ΥΠΟΥΡΓΟΣ)
Müsteşarlık Makamı (Υπογραμματέας
Genel Sekreterlik (Γ.Γ)








Δεν υπάρχουν σχόλια: