18 Ιανουαρίου 2011

ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ Η ΛΥΜΑΤΟΛΑΣΠΗ ΣΤΟ ΧΥΤΑ Α.ΛΙΟΣΙΩΝ

''...μπορεί να δέχεται καθημερινά 300 τόνους λάσπης.
Το Συμβούλιο της Επικρατείας, με την υπ' αριθμ. 4344/2010 απόφασή του, αποφάσισε όπως ο χώρος υγειονομικής ταφής απορριμμάτων των Άνω Λιοσίων να εξακολουθήσει να δέχεται μόνιμα τη λάσπη από το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων (ΚΕΛ) της Ψυττάλειας.''
Το πρόβλημα της διαχείρισης των αποβλήτων αποκτά εκρηκτικές διαστάσεις στη δυτική Αττική.
Ο σχεδιασμός στη Φυλή δυο εργοστασίων επεξεργασίας 700.000 και 400.000 τόνων σκουπιδιών σε συνδυασμό με την απόφαση για τη λυματολάσπη ουσιαστικά καταδικάζουν την ήδη κορεσμένη περιοχή σε θάνατο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: