15 Ιανουαρίου 2011

ΚΕΡΑΤΕΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!

Ο αγώνας των κατοίκων της Κερατέας είναι και αγώνας όλου του λαού που δίνει τη δική του μάχη στη δουλειά του, στα σχολεία και στις σχολές, στη γειτονιά του και στην πόλη του για κάθε μικρό και μεγάλο ζήτημα. Είναι τα ρυάκια που θα συγκλίνουν για κάνουν ένα «μεγάλο ποτάμι φουσκωμένο την οργή του λαού».
Σημαντική πλευρά αυτού του αγώνα είναι και η αλληλεγγύη που πρέπει να εκφραστεί και να δώσει φωνή σε όποιους αγωνίζονται, κόντρα στην προσπάθεια συκοφάντησης αλλά και φίμωσης.
Κάθε πρωτοβουλία που σπάει αυτό το κλίμα της απομόνωσης είτε προς την Κερατέα – όπως η προγραμματισμένη διαδήλωση αλληλεγγύης την ερχόμενη Κυριακή 16/1/11 διάφορων οργανώσεων και συλλογικοτήτων από κοινού - αλλά και προς τα έξω με εκδηλώσεις συμπαράστασης από κάθε πολιτική δύναμη αλλά και φορέα έχει μεγάλη σημασία σήμερα.
Παρόλο που δεν έχουμε τη δυνατότητα να συμμετέχουμε λόγω απόστασης στην διαδήλωση της Κυριακής θέλουμε να ξέρετε ότι είμαστε μαζί σας και ότι σας περιμένουμε με την πρώτη ευκαιρία για να διοργανώσουμε εκδηλώσεις ενημέρωσης και αλληλεγγύης στον αγώνα σας.

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: