(Το κείμενο που ακολουθεί είναι χθεσινοβραδυνό και το αντιγράφουμε από το ΟΒΡΙΟΚΑΣΤΡΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ)
Έντονες συγκρούσεις μεταξύ των κατοίκων και των δυνάμεων των ΜΑΤ που βρίσκονται στη Λαυρίου. Θα το λέμε κάθε ημέρα μέχρι οι από "πάνω" να καταλάβουν το λάθος τους, να πάρουν τα playmobil που έχουν στείλει για να μας τρομάξουν "και καλά" και να φύγουν.
Μετά από λεκτικές προκλήσεις (θα έχουμε υλικό αύριο) των ΜΑΤ και με το γενικότερο κλίμα οργής που υπάρχει στους κατοίκους, δεν ήταν δύσκολο να γίνει πάλι η Λαυρίου πεδίο μάχης. Δακρυγόνα και κρότου λάμψης από τη μία, πέτρες, μολότωφ και καδρόνια από την άλλη. Ένα σκηνικό οικείο πλέον για τους κατοίκους. Με τα πρώτα νέα της συμπλοκής περισσότερος κόσμος έχει κατέβει στο σημείο και ενισχύει τα μπλόκα. Η βραδιά θα είναι κι απόψε μεγάλη. Μία διμοιρία ΜΑΤ προσπάθησε να περάσει μέσα από τα χωράφια και να περικυκλώσει τους κατοίκους, αλλά δεν τα κατάφερε και το σκηνικό των τελευταίων ημερών με τα ΜΑΤ να τρέχουν για να γλιτώσουν επαναλήφθηκε. Σήμερα εμφάνισαν και ένα νέο υπερόπλο: ΤΟ ΛΕΪΖΕΡ!!!
Έλεος με αυτή την ξεφτίλα...
Οι πληροφορίες που μεταδόθηκαν για προσαγωγές δεν ισχύουν, σύμφωνα με τη δική μας πληροφόρηση...
Την Πέμπτη 6 Ιανουαρίου το πρωί. ημέρα των Φώτων, η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα κατά του ΧΥΤΑ, καλεί όλους τους κατοίκους του Δήμου Λαυρεωτικής να γιορτάσουν τα Θεοφάνεια στο ποτάμι της Ντάρδεζας, απέναντι στα ΜΑΤ, κοντά στο Οβριόκαστρο.
Η τοποθεσία που θα γίνει η τελετή είναι περίπου 4,5 χλμ απο την Κερατέα, στο ''δρόμο που έχει πια τη δική του ιστορία'', την Αθηνών Λαυρίου. Εκεί στην αρχαιότητα υπήρχε, σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, ο δήμος Ποταμίων. Όλη η περιοχή Ντάρδεζα-Μυρτέζα-Οβριόκαστρο είναι αρχαιοβρισθής, αφού εκεί έχει βρεθεί ο Κούρος της Κερατέας, που εκτίθεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο, μυκηναικός τάφος και πολλά άλλα ευρήματα, όπως αναφέρονται στις μελέτες των αρχαιολόγων Παναγιώτας Μιχαιλίδη, Ιωάννας Σπυλιωτοπούλου, Ηρακλή Τσώνου με θέμα ''Παλαιά και νέα ευρήματα απο την ευρύτερη" (βόρεια και ανατολικά περιοχή της Κερατέας) και της αρχαιολόγου της Β' Εφορίας Προιστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Ελένης Ανδρίκου ''Παράδοση αρχαίων αντικειμένων απο την Κερατέα'' που δημοσιεύονται στα ''ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΙΓ' ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ''
Να είστε όλοι εκεί.
Τιμάμε τον πολιτισμό μας και τις παραδόσεις μας.
Δεν υποκύπτουμε, δεν υποχωρούμε.
Υ.Γ.- Καλό Πάσχα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου