20 Ιανουαρίου 2011

"Απαράδεκτη" παρέμβαση σε παρουσίαση συλλογής του ...ποιητή Τηλέμαχου Χυτήρη!

Μερικοί δεν έχουν ιερό και όσιο! Αν είναι δυνατόν να διακόπτουν, μια ευαίσθητη βραδιά με πεζότητες περί ΔΝΤ και λοιπών άτεχνων πραγμάτων! Και λένε ότι είναι και καλλιτέχνες, έστω και κατά του ΔΝΤ! Δείτε τι έκαναν οι αθεόφοβοι, που να τους σπάσουν τα μολύβια και να τους κολλήσει το πληκτρολόγιο!


Εμείς με αγανάκτηση δεν έχουμε παρά να αναφωνήσουμε:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ (του ποιητή προφανώς!)
Δεμένος τρυφερός αλλιώτικος
Δεμένος στο κατάρτι μου.
Τόσα νερά στο δωμάτιό μου!

Ας έρθουν οι σύντροφοι
Ας έρθουν οι σειρήνες
Ας έρθει - έστω - ένας υδραυλικός.

Κάποιος να μας σώσει ρε παιδιά! (αυτό είναι δικό μας!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: