16 Ιανουαρίου 2011

ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΚΕΡΑΤΕΑ!


Διαδήλωση αλληλεγγύης στον αγώνα των κατοίκων της Κερατέας, την Κυριακή 16/1.
Συγκέντρωση στο Δημαρχείο Κερατέας, στις 11 π.μ.

 
ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΤΕΑ


Πούλμαν για Κερατέα
Αναχώρηση από Αθήνα (Πεδίο του Αρεως - Αγαλμα Αθηνάς): 9.30πμ
Στάση στο Σταθμό του Μετρό, στο Πεντάγωνο: 10 πμ
Στο Σταθμό του Μετρό Δουκίσης Πλακεντίας: 10.15πμ
Επίσης, θα υπάρχει πουλμανάκι, από τον Σταθμό Μετρό/Προαστιακού στο Κορωπί, ώρα 10.30πμ

ΚΑΛΟΥΝ:
ΑΚΟΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΑΡΑΝ, ΑΡΑΣ, ΔΕΑ, Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα, ΕΚΚΕ, ΚΚΕ(μ-λ), ΚΟΕ, Κόκκινο, Κομμουνιστική Ανανέωση, Μ-Λ ΚΚΕ, ΝΑΡ-νΚΑ, Νεολαία Συνασπισμού, Ξεκίνημα, ΟΚΔΕ, ΟΚΔΕ – Σπάρτακος, ΣΕΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: