17 Ιανουαρίου 2012

ΞΑΝΘΗ: Τρίτη 17/1 στις 6.30 μμ στην κεντρική πλατεία για πορεία!

Όχι στις απολύσεις, κανένα κλείσιμο εργοστασίων. ΣΕΚΑΠ, ΡΟΔΟΠΗ, ΑΛΟΥΜΙΛ, SUNLIGHT, DIANA (............)
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!
Τρίτη 17/1 στις 6.30 μμ στην κεντρική πλατεία για πορεία!


***ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΞΑΝΘΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: