16 Ιανουαρίου 2012

ΕΚΑ: ΑΠΕΡΓΙΑ 17 ΓΕΝΑΡΗ

Καταπληκτική αφίσα έτσι; Αμ το ...αίτημα! ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!! Έτσι σκέτο! Λες και το πρόβλημα των Χαλυβουργών, των εργατών στη Λουκίσα, την 3Ε Εκτυπωτική, στον Άλτερ, στην Ελευθεροτυπία και όλων των εργαζόμενων απανταχού της Ελλάδος είναι η ...μοναξιά! Ούτε ωράρια, ούτε μισθοί, ούτε απολύσεις και ανεργία. Τίποτα. Πάσχουμε από μοναξιά, το λεν και οι έρευνες εξάλλου! Να συγκεντρωθούμε λοιπόν στη Κλαυθμώνος μπας και ενώσουμε τις μοναξιές μας!
Όπως κάποτε που εκτός από τον ιμπεριαλισμό υπήρχε η μοναξιά έτσι και τώρα. Μόνο που από τότε ο ιμπεριαλισμός μας πήρε φαλάγγι!
Πως να μην είχε άδικο ο πελάτης μου όταν την είδε την αφίσα περνώντας την Πατησίων, έτσι την πρόσεξα και εγώ, όταν με ρώτησε ποιός κινηματογράφος είναι ο ...ΕΚΑ! Για διαφήμιση ταινίας το πέρασε ο άνθρωπος!!!

2 σχόλια:

haridimos είπε...

φεστιβαλ κινηματογράφου στο Αλφαβιλ :-)

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Και μάλιστα με τις πιο cult ταινίες!