Καταπληκτική αφίσα έτσι; Αμ το ...αίτημα! ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!! Έτσι σκέτο! Λες και το πρόβλημα των Χαλυβουργών, των εργατών στη Λουκίσα, την 3Ε Εκτυπωτική, στον Άλτερ, στην Ελευθεροτυπία και όλων των εργαζόμενων απανταχού της Ελλάδος είναι η ...μοναξιά! Ούτε ωράρια, ούτε μισθοί, ούτε απολύσεις και ανεργία. Τίποτα. Πάσχουμε από μοναξιά, το λεν και οι έρευνες εξάλλου! Να συγκεντρωθούμε λοιπόν στη Κλαυθμώνος μπας και ενώσουμε τις μοναξιές μας!
Όπως κάποτε που εκτός από τον ιμπεριαλισμό υπήρχε η μοναξιά έτσι και τώρα. Μόνο που από τότε ο ιμπεριαλισμός μας πήρε φαλάγγι!
Πως να μην είχε άδικο ο πελάτης μου όταν την είδε την αφίσα περνώντας την Πατησίων, έτσι την πρόσεξα και εγώ, όταν με ρώτησε ποιός κινηματογράφος είναι ο ...ΕΚΑ! Για διαφήμιση ταινίας το πέρασε ο άνθρωπος!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

2 σχόλια:
φεστιβαλ κινηματογράφου στο Αλφαβιλ :-)
Και μάλιστα με τις πιο cult ταινίες!
Δημοσίευση σχολίου