15 Ιανουαρίου 2012

Άγιε μου Βασίλη, τι θα έχει το 2012;

-Άγιε Βασίλη, τι θα έχει το 2012?
- Τι θα έχει?

"Τη μάνα του και τον πατέρα του θα χει ρε φίλε.. ΔEH, OTE, EYΔAΠ, χαράτσι, σήμα, ασφάλεια, τέλη.. Καλοπέραση άμα υπάρχουν λεφτά, Φυλακή άμα δεν υπάρχουν..

Σε κόβω να μην υπάρχουν.. Ομορφάαντρα μου, δεν πειράζει! Θα σου βάλω και βαζελίνη.. Για να γλιστράει" 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.....κ πάλι !

Δεν υπάρχουν σχόλια: