09 Ιανουαρίου 2012

Μέρες Απεργίας: Ένα ντοκιμαντέρ μικρού μήκους για την απεργία στο εργοστάσιο της Χαλυβουργίας

Ένα βίντεο για τους απεργούς χαλυβουργούς που αν και κατά τη γνώμη μου αδικεί το κίνημα αλληλεγγύης που έχει αναπτυχθεί, αξίζει να το δούμε κυρίως γι' αυτά που λένε οι απεργοί. Θέτει και κάποια ζητήματα, όπως για το ρόλο των επίσημων ΜΜΕ, για όσους έχουν ακόμη αυταπάτες. Κάθε προσπάθεια στήριξης του αγώνα των χαλυβουργών αξίζει την προσοχή μας. Απλώς κάποια πράγματα θα τα λέγαμε αλλιώς!


"Μέρες Απεργίας"
Ένα ντοκιμαντέρ μικρού μήκους για την απεργία στο εργοστάσιο της Χαλυβουργίας Ελλάδος στον Ασπρόπυργο. Για περισσότερους από 2 μήνες, σχεδόν 300 εργαζόμενοι αγωνίζονται για τα αυτονόητα: το 8ωρο, το πενθήμερο και έναν αξιοπρεπή μισθό.
Σενάριο - Συνεντεύξεις: Κώστας Καλλέργης, Γιάννης Βάκρινος
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Αλέξανδρος Θεοφυλάκτου
Μοντάζ: Θεοδώρα Κατριμπούζα, Ηλίας Τσιαμπούρης
Μουσική: Ανδρέας Κουλούρης (από το soundtrack της ταινίας "Το Ρόδι" του Χρήστου Καρτέρης)
πηγή:  KallergisKostas

Δεν υπάρχουν σχόλια: