Ξεκινώντας το νέο έτος θα έχουμε και πάλι ως σημείο συνάντησης τη ''Σφεντόνα''!
Αρχικά (Παρασκευή 13/1, 19:00) θα προβληθεί η ταινία ''Ο άνεμος χορεύει το κριθάρι'' και θα ακολουθήσει συζήτηση πάνω στο εθνικοαπελευθερωτικό κίνημα της Ιρλανδίας. Για μια κριτική της ταινίας πατήστε εδώ.
'Επειτα στις 22/1 θα έχουμε τον 1ο κύκλο συζητήσεων για τον σοσιαλισμό, με θέμα την σοσιαλιστική οικοδόμηση στη ΕΣΣΔ απο το 1917 εως και το 1953 (Κυριακή 22/1, 6:00 μ.μ.).
Η τελευταία εκδήλωση για τον Ιανουάριο στο στέκι θα είναι στις 28/1, στις 6 το απόγευμα, με θέμα το graffiti και την κοινωνική του διάσταση. Θα προβληθεί ταινία και θα ακολουθήσει συζήτηση.
Κλείνοντας, πλέον το στέκι θα ανοίγει και 3η μέρα την εβδομάδα, και θα είναι ανοιχτό για κουβέντα και καφέ Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου