Αμέσως μετά, ετοιμάζουν σε δόσεις το τέλος ακινήτων για το 2012 και τότε θα το μονιμοποιήσουν αυξημένο, αφού πρώτα αυξήσουν τις αντικειμενικές τιμές ακινήτων.
ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΟΣ,
ΤΕΛΟΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΣ!
Για αυτό σας καλούμε:
την Πέμπτη 19 Γενάρη, στις 6 το απόγευμα,
στο κυλικείο του Πολιτιστικού Κέντρου Ευόσμου,
στην ανοιχτή συνεδρίαση του συντονιστικού,
για να δυναμώσουμε το δίκτυο ενημέρωσης και αλληλεγγύης,
να προγραμματίσουμε τις επόμενες κινήσεις,
να γίνουμε πολλοί και να αντισταθούμε οργανωμένα,
ώστε κανένας να μην είναι μόνος απέναντι στην απειλή
διακοπής του ηλεκτρικού, κανένας χωρίς ρεύμα!
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΥΟΣΜΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου