Η εγκάθετη κυβέρνηση Παπαδήμου και τα κόμματα που την στηρίζουν αναγγέλλουν νέα βάρβαρα μέτρα «για να σώσουν την Ελλάδα». Κατ’ εντολή της Τρόικα επιβάλλουν μεσαιωνικές συνθήκες εργασίας προκειμένου να αυξήσει τα κέρδη του το ντόπιο και το ξένο κεφάλαιο και ο λαός και η νεολαία να επιβιώνουν με ένα ξεροκόμματο.
Η κατάσταση θα χειροτερεύει μέρα με τη μέρα, αφού έρχονται νέα χαράτσια, αυξάνονται τα δημοτικά τέλη, οι απολύσεις και οι μειώσεις των μισθών είναι καθημερινό φαινόμενο.
Οι εργαζόμενοι, ο λαός δεν μπορεί να περιμένει να τον οδηγήσουν σε χειρότερες καταστάσεις εξαθλίωσης. Να μην αφήσουμε να φθάσουν οικογένειες σε καταστάσεις απόγνωσης που δεν θα μπορούν να ταΐσουν τα παιδιά τους.
Να οργανωθούμε στις γειτονιές, στους χώρους δουλειάς. Να βάλουμε φρένο σ’ αυτήν την πολιτική της βαρβαρότητας.
Να απαιτήσουμε: Κανένας χωρίς στέγη -θέρμανση- νερό –φως.
Δωρεάν Υγεία περίθαλψη για όλους.
Δουλειά –αξιοπρεπή μισθό για να ζήσουμε κι όχι ψίχουλα για να επιβιώνουμε
Χανιά 8-1-2012
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου