12 Ιανουαρίου 2012

ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ: Κάλεσμα σε ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ -ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΑΡΑΤΣΙΑ - ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ
Αλληλεγγύη στους απεργούς της Χαλυβουργίας που είναι πάνω από δυο μήνες στο δρόμο του αγώνα
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «Ο ΘΕΙΟΣ ΠΑΠΑΡΟΣ»
Του Βραζιλιάνου Αουγκούστο Μποάλ – Ιδρυτή του Θεάτρου των Καταπιεσμένων
Από την Θεατρική Ομάδα του Εμπορικού Συλλόγου Πυλαίας
«Παραβάτες Της Σκηνής»
Σάββατο 14/1/2012 7:00 μμ
Στο ΚΑΠΗ Παλαιοκάστρου «ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ»


Όλοι μαζί, να εμποδίσουμε την εξαθλίωση που μας ετοιμάζουν.
Στον ωμό εκβιασμό και τις απειλές της κυβέρνησης, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ, για διακοπή της ηλεκτροδότησης, δηλώνουμε ότι δεν θα επιτρέψουμε να συμβεί αυτό σε κανένα μας. Κινητοποιούμαστε με τον πιο μαζικό τρόπο στις απόπειρες διακοπής της ηλεκτροδότησης, στις πρωτοβουλίες επανασύνδεσής του, γιατί μόνο με τον μαζικό, οργανωμένο, αποφασιστικό αγώνα και την έμπρακτη αλληλεγγύη θα εξασφαλίσουμε το δικαίωμά μας να έχουμε ρεύμα.
Δεν πληρώνουμε, δεν σκύβουμε το κεφάλι, να καταργηθεί τώρα το χαράτσι μέσω της ΔΕΗ. Το ρεύμα είναι κοινωνικό αγαθό. Δεν έχει δικαίωμα κανείς να το κόψει από κανένα. Λαϊκή οργάνωση και αλληλεγγύη παντού. Κανείς μόνος του. Όλοι μαζί, με οργάνωση μπορούμε.
Συνεχίζεται η παραλαβή των φωτοτυπιών λογαριασμού, απόδειξης πληρωμής ΑΤΜ χωρίς το χαράτσι και ταυτότητας στο Δημαρχείο τις πρωϊνές ώρες για το ομαδικό εξώδικο του δήμου όλων των δημοτών που αρνούνται την πληρωμή του χαρατσιού.
Μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής θα είναι για τον σκοπό αυτόν στο ΚΑΠΗ Ωραιοκάστρου –κτίριο Ιωαν. Καποδίστρια– κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από τις 5 μ.μ. ως τις 7 μ.μ.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 8001157013 (Δήμος Ωραιοκάστρου από 9 πμ.-3 μμ.)
Κιν.: 6979498881, 6998411328, 6932254198, 6977242124, 6945513280, 6971533750.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΥ, ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: