Δεν μπορούμε να ζήσουμε έτσι!
Θέλουμε την ζωή μας με δικαιώματα, με αξιοπρέπεια, με ειρήνη. Με δουλειά, σχολειά και πανεπιστήμια για όλα τα παιδιά, δωρεάν γιατρούς και φάρμακα για όλους, αξιοπρέπεια για τους συνταξιούχους, με ελευθερίες.
Θέλουν να μας τα πάρουν όλα. Μας θέλουν στους κάδους σκουπιδιών να ψάχνουμε για φαϊ ή με απλωμένο το χέρι στην ουρά του συσσιτίου της εκκλησίας ή των φιλάνθρωπων πολιτικών. Μας θέλουν εξαθλιωμένους, δούλους, χωρίς φωνή.Μας φοβούνται! Φοβούνται τη δύναμή μας, μας φοβούνται οργανωμένους, ξεσηκωμένους στους δρόμους, στις απεργίες με διάρκεια σαν των χαλυβουργών.
Τώρα να κάνουμε όλα αυτά που φοβούνται
Σήμερα 6 Φλεβάρη το απόγευμα, όλοι στα συλλαλητήρια !
Αύριο 7 Φλεβάρη όλοι στην Γενική Απεργία!
Να οργανώσουμε τους αγώνες μας, αποφασιστικά και μαζικά να βροντοφωνάξουμε:
- Ανατροπή της πολιτικής της εξαθλίωσης και του ξεπουλήματος.
- Ενάντια σε παλιά και νέα μνημόνια. Ενάντια σε κυβέρνηση, ΕΕ και ΔΝΤ
- Ενάντια στο μισθολόγιο της φτώχειας, την κατάργηση της περίθαλψης, τις απολύσεις, τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΟΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου