Την Τρίτη στις 6 μ.μ. στην πύλη του εργοστασίου το σωματείο των εργατών της «Ελληνικής Χαλυβουργίας» για τις 100 μέρες απεργίας οργανώνει μεγάλη λαϊκή συναυλία αλληλεγγύης.
Συμμετέχει το συγκρότημα «ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ», ενώ το σωματείο καλεί όλους τους εργαζόμενους να εκφράσουν με τη συμμετοχή τους την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή τους.
![]() |
| ΚΗΦΙΣΣΙΑ 31/1/2012 |
Τη φοβάται την απεργία αυτή το κεφάλαιο και η κυβέρνησή του. Γιατί αποκαλύπτει τον πραγματικό στόχο της επίθεσης που δεν είναι άλλος από αυτό που είπαμε λίγο πριν, τα δικαιώματα και οι κατακτήσεις της εργατικής τάξης, του λαού. Τους καθόταν στο λαιμό η ανάγκη να "παραχωρούν" σοβαρούς μισθούς, συντάξεις, ασφάλιση, υγεία, παιδεία, μια αξιοπρεπή ζωή σε αυτούς που είναι "υποχρεωμένοι" να δουλεύουν για να κερδίζουν αυτοί. Τις έβαλαν στο στόχαστρο λοιπόν εδώ και δεκαετίες και τώρα με αφορμή την κρίση τους αποφάσισαν να περάσουν στην τελική επίθεση.
Τους είναι εφιάλτης αυτό που κάνουν οι χαλυβουργοί. Η "σπίθα που μπορεί να γίνει φωτιά"! Που αποδεικνύουν ότι οι εργάτες, όλοι οι εργαζόμενοι, με την οργάνωσή τους στο χώρο δουλειάς τους, με τα σωματεία τους και τις μαζικές τους συνελεύσεις, με τις απεργίες και τους αγώνες τους μπορούν όχι μόνο να αποκρούσουν αλλά και να ανατρέψουν την επίθεσή τους, να αποκαλύψουν τους πραγματικούς λόγους της διεξαγωγής της. Αποδεικνύουν ότι η ταξική πάλη όχι μόνο δεν πέθανε αλλά ζει και βασιλεύει, εξακολουθεί να είναι η κινητήρια δύναμη της ιστορίας με βασικό κορμό την αντίθεση κεφάλαιο - εργασία. Δείχνουν ότι αυτό στη συλλογική μνήμη του λαού δεν έπαψε να υπάρχει, το απέδειξε το μεγάλο κύμα αλληλεγγύης αλλά και οι αγώνες που ξεσπούν σε πολλά εργοστάσια και άλλους τόπους δουλειάς.
Ρισκάρονται πολλά για το κεφάλαιο με αυτήν την απεργία. Γι' αυτό και δεν κάνει πίσω, ακόμη και αν χρειαστεί να "καταστραφεί" ένας σημαντικός παράγοντάς του.
Ρισκάρει όμως και η εργατική τάξη πολλά! Μια νίκη των χαλυβουργών θα φέρει τα πάνω κάτω σε πολλές συνειδήσεις, θα αλλάξει τις διαθέσεις και το κλίμα ηττοπάθειας, ήδη το πετυχαίνει σε μεγάλο βαθμό!
Μια απεργία που δείχνει τη μάχη του άμεσου μέλλοντος, τη μάχη του ΠΟΙΟΣ ΠΟΙΟΝ, πρέπει να εξακολουθήσει να έχει την αλληλεγγύη μας μαζικά και αποφασιστικά ανεξάρτητα από τα εμπόδια που προσπαθούν να υψώσουν κάποιοι.
Γι΄αυτό η παρουσία μας αύριο είναι αναγκαία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου