03 Φεβρουαρίου 2012

ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ: Να ξεπεράσουμε την αδράνεια των ηγεσιών
Αγώνας από τα κάτω για κεντρική απεργιακή αναμέτρηση διαρκείας

Η ανέχεια και η εξαθλίωση αγκαλιάζουν το σύνολο σχεδόν των εργαζομένων. Αυτή η κατάσταση θα κλιμακωθεί πολύ περισσότερο μέσω του νέου μνημονίου, από ΔΝΤ και ΕΕ, από το μεγάλο κεφάλαιο, ντόπιο και ξένο. Το πολιτικό τους προσωπικό ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ ετοιμάζεται να προωθήσει και να επιβάλει όλους τους νέους αντεργατικούς σχεδιασμούς. Η «σωτηρία» που εκβιάζουν να αποδεχτούμε είναι το συνολικό ξεπούλημα της χώρας, η παντοτινή υποδούλωση των εργαζομένων.
Στην εκπαίδευση αναιρείται και η στοιχειώδης δυνατότητα των παιδιών των εργαζομένων να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τα μεγάλα προβλήματα λειτουργίας των σχολείων μαζί με το επερχόμενο ξανά ζήτημα μεταφοράς των μαθητών συνθέτουν εικόνα διάλυσης. Παράλληλα οι εκπαιδευτικοί βρισκόμαστε και εμείς μπροστά στη φτώχεια ενώ μέσω της προωθούμενης «αξιολόγησης» προωθείται η απόλυτη τρομοκράτησή αλλά και η τελική διάλυση των εργασιακών σχέσεων – μια διάλυση που θα συνοδευτεί από μαζικές απολύσεις. Η παράλληλη ουσιαστική κατάργηση της περίθαλψης ολοκληρώνει το παζλ της βαρβαρότητας και για τον δικό μας κλάδο.
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, αντιμετωπίζοντας τις μαζικές απολύσεις και σε χρωστούμενα δεδουλευμένα, οι εργαζόμενοι έχουν ήδη προχωρήσει σε ανεπανάληπτους πολυήμερους απεργιακούς και άλλους πολύμορφους αγώνες σε μια σειρά χώρους δουλειάς. Ενάντια στους εργατοπατέρες που σέρνονται σε «κοινωνικούς διαλόγους» για να βάλουν τη σφραγίδα τους στα νέα αντεργατικά μέτρα, παλεύουν να υψώσουν μέτωπο αντίστασης στη λαίλαπα του κεφαλαίου και των διεθνών ληστών.
Τις επόμενες μέρες έρχεται ένα ακόμα σημείο καμπής με την προώθηση του «μνημονίου 2». Για τη ζωή και την προοπτική των εργαζομένων είναι αναγκαία:
- Η πολιτικοποίηση και συνολικοποίηση των αγώνων ενάντια στην πολιτική της εξαθλίωσης, της ανεργίας, της αναίρεσης των λαϊκών ελευθεριών, του ξεπουλήματος της χώρας. Ενάντια στην καπιταλιστική βαρβαρότητα, την ιμπεριαλιστική θηριωδία και τους πολιτικούς τους εκφραστές. Ενάντια σε αυταπάτες αλλαγής των συσχετισμών σε εκλογές και κοινοβούλια.
- Η οργάνωση και συγκρότηση των εργαζομένων από τα κάτω για να προετοιμάζουν και να οργανώνουν αγώνες - ενάντια σε παραλυτικές λογικές ανάθεσης σε συμβιβασμένες ηγεσίες που παζαρεύουν για τον εαυτό τους την ένταξή τους στο σύστημα.
- Ο πλατύς συντονισμός όλων των κομματιών που αγωνίζονται σε ένα ενιαίο μέτωπο ταξικής ενότητας. Ενάντια σε περιχαρακώσεις κάθε είδους συντεχνιακές ή μικροπαραταξιακές.
Οι 170.000 εκπαιδευτικοί –σε καθημερινή επαφή με τα παιδιά του λαού- μπορούν να αποτελέσουν τον καταλύτη για ένα μαζικό κίνημα ανατροπής της αντιλαϊκής πολιτικής. Αρκεί να ξεπεράσουμε τη μοιρολατρία και την ηττοπάθεια που καλλιεργούν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες, με τις εικονικές «κινητοποιήσεις», σαν αυτές που προτείνει ξανά η ΟΛΜΕ με το υποτιθέμενο 5νθήμερο που εισηγείται. . Αρκεί να αποφασίσουμε ότι θα ξεκινήσουμε ΑΓΩΝΑ που θα προσπαθήσει να είναι δίπλα με όλα τα κομμάτια που χτυπιούνται και αγωνίζονται.

Πρόγραμμα δράσης:
- 48ωρη απεργία την επόμενη εβδομάδα με νέα γενική συνέλευση προέδρων στις 11/2 για συνέχεια.
- Ακόμα και αν δεν ψηφιστεί η πρόταση στη συνέλευση προέδρων, Συντονισμός στην κατεύθυνση υλοποίησης της πρότασης όσων ΕΛΜΕ, Διδ. Συλλόγων και άλλων πρωτοβάθμιων σωματείων δημόσιου – ιδιωτικού τομέα θέλουν να κινηθούν σε μια τέτοια κατεύθυνση για απεργία διαρκείας με πολιτικό στόχο την:

Ανατροπή της πολιτικής της εξαθλίωσης και του ξεπουλήματος.
Ενάντια σε παλιά και νέα μνημόνια. Ενάντια σε κυβέρνηση, ΕΕ και ΔΝΤ
Ενάντια στο μισθολόγιο, την κατάργηση της περίθαλψης, την αξιολόγηση, τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων
Κανένας άνθρωπος χωρίς δουλειά, τροφή, στέγη, περίθαλψη, μόρφωση – κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα και νερό

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ΣΑΜΟΥ
02-02-12

Δεν υπάρχουν σχόλια: