![]() |
Τα συνθήματα που φωναζόντουσαν ήταν κατά της πολιτικής της τρικομματικής κυβέρνησης, της Ε.Ε., του ΔΝΤ, της τρόικα και του μνημονίου 2.
Στο Σύνταγμα συναντήθηκαν οι δύο πορείες, του ΠΑΜΕ που ανέβαινε από την Πανεπιστημίου και των υπόλοιπων που ανέβαιναν από τη Σταδίου! Από τα πρώτα blog στο ΠΑΜΕ ήταν των χαλυβουργών και της επιτροπής των γυναικών. Εκεί φωνάχτηκαν συνθήματα κοινά από όλους υπέρ της απεργίας τους, καλώντας όλους τους εργαζόμενους να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους. Κοινά φωνάχτηκαν και άλλα συνθήματα κατά της κυβερνητικής πολιτικής και των τροϊκανών.
Θυμηδία προκάλεσε η ολίγων μέτρων αλυσίδα από φοιτητές του ΜΑΣ μπροστά από το Μ-Λ ΚΚΕ και την ΕΡΓΑΣ!!!! Τους υπόλοιπους μας άφησαν ...παραπονεμένους!
Αφού πέρασε το ΠΑΜΕ προς τις στήλες του Ολυμπίου Διός συνέχισε περίπου η μισή πορεία (τμήμα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ (ΣΕΚ), σωματεία, ΚΚΕ(μ-λ), Ταξική Πορεία, Μ Λ ΚΚΕ, ΕΡΓΑΣ, ένα μπλοκ αναρχικών κά.), μετά από μικρή στάση, προς την Πανεπιστημίου όπου λίγο μετά τα Προπύλαια τερματίστηκε.
Ένα άλλο τμήμα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ο Συντονισμός Σωματείων, οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ και οργανώσεις της αριστεράς παρέμεινε κι άλλο στο Σύνταγμα.
Εκεί κάποια στιγμή πέσανε δακρυγόνα. Από τηλεφωνήματα μας μεταφέρθηκε ότι έγινε "ντου" στα σκαλιά της Βουλής μπροστά στον Άγνωστο Στρατιώτη από φασιστοοργανώσεις τύπου "Φλόγα" με αποτέλεσμα να χτυπηθεί κι άλλος κόσμος.
Σύμφωνα με τα ΜΜΕ παραμένει λίγος κόσμος ακόμη στο Σύνταγμα.
Η αρχική φωτογραφία είναι του Γιάννη Μπεχράκη από το Reuters

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου