07 Φεβρουαρίου 2012

Θεσσαλονίκη: Χιονόνερο στις απεργιακές συγκεντρώσεις!

Χωρίς ιδιαίτερη μαζικότητα, εξαιτίας και του χιονόνερου, οι δύο απεργιακές διαδηλώσεις που έγιναν στην Θεσσαλονίκη. Λιγοστός ο κόσμος που ξεκίνησε από το Άγαλμα του Βενιζέλου, όπου καλούσε σε απεργιακή συγκέντρωση το ΠΑΜΕ. Ελάχιστος ο κόσμος μπροστά στο ΕΚΘ, και αν δεν υπήρχαν τα γνωστά "εξωκοινοβουλευτικά" και "συριζικά" ακροατήρια, οι εναπομείναντες εργατοπατέρες θα μιλούσαν στα περιστέρια της Ρωμαϊκής Αγοράς. Λίγος και ο κόσμος στην Καμάρα που καλούσε η Πρωτοβουλία των Πρωτοβάθμιων, ο οποίος ενώθηκε με την πορεία του Εργατικού Κέντρου και έτσι έγινε στοιχειωδώς μαζική. Το ΚΚΕ(μ-λ) συμμετείχε με δικό του μπλοκ στην Καμάρα και στην διαδήλωση που κατέληξε στο κτίριο του παλιού Υπουργείου. 
Το απόγευμα της Δευτέρας οι δύο διαδηλώσεις, του ΚΚΕ από την μία και των ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΚΚΕ(μ-λ) με επικεφαλής το πανό των Πρωτοβάθμιων από την άλλη, παρά την κακοκαιρία είχαν αρκετό κόσμο που φώναζε συνθήματα ενάντια στο νέο μνημόνιο και την χειμωνιάτικη καταιγίδα της κοινωνικής βαρβαρότητας. Για μια ακόμη φορά φάνηκε ολοκάθαρα πως η υπόθεση της παρατεταμένης αντίστασης και οργάνωσης του εργαζόμενου λαού αποτελεί την πιο ρεαλιστική προοπτική σε αντίθεση με τις διακηρύξεις για εδώ και τώρα εξεγέρσεις. 
Δ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: