06 Φεβρουαρίου 2012

Αναβαθμίστηκε σε «αντίσταση» η κατηγορία – Την Τετάρτη το πρωί η δίκη του Γερ. Λιόντου

Για «απείθεια» παρέπεμψαν οι μπάτσοι τον σύντροφο Γεράσιμο Λιόντο, την κατηγορία της «αντίστασης» προσέθεσε ο εισαγγελέας ποινικής δίωξης, ενώπιον του οποίου προσήχθη σήμερα το μεσημέρι ο σύντροφός μας. Η «αντίσταση» είναι ιδιαίτερα βαρύ αδίκημα, που τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους, η οποία ούτε αναστέλλεται ούτε μετατρέπεται.
Νομικά, η γελοιότητα γίνεται πιο κραυγαλέα. Διότι δεν γίνεται κάποιος να κατηγορείται ταυτόχρονα για «απείθεια» (εμποδίζει τους μπάτσους χωρίς την άσκηση βίας) και για «αντίσταση» (προϋποθέτει τη χρήση βίας). Αρκεί και μόνο το γεγονός ότι ο σ. Λιόντος πήγε στο ΑΤ Αγίου Παντελεήμονα οδηγώντας το μηχανάκι του και μεταφέροντας μάλιστα τον ένα μετανάστη, που προσήχθη μέχρι να φέρουν το πρωτότυπο χαρτί του από το σπίτι του (είχε μαζί του φωτοαντίγραφο) για να κάνει νομικά καταγέλαστη την κατηγορία.
Πολιτικά, όμως, η πρόκληση γίνεται μεγαλύτερη. Γιατί ο κατασταλτικός μηχανισμός επιστρατεύει και την εισαγγελία, προκειμένου να κρύψει δύο γεγονότα. Πρώτο, ότι ασκούσαν τρομοκρατία σε ανθρώπους που χτυπούσαν το κουδούνι των γραφείων εφημερίδας και πολιτικής οργάνωσης, προσπαθώντας να χτυπήσουν τους δεσμούς μεταναστών με την «Κόντρα». Δεύτερο, ότι φασίστες ανάμεσα στους μπάτσους που έκαναν αυτή την προκλητική ενέργεια, επιτέθηκαν σε μετανάστες με ρατσιστικούς και υβριστικούς χαρακτηρισμούς, οι οποίοι καταγράφηκαν. Το γεγονός ότι από την Κυριακή το βράδυ στο Διαδίκτυο κυκλοφορούσε ευρύτατα το ηχητικό ντοκουμέντο με όλες τις λεπτομέρειες της αστυνομικής επιχείρησης, οδήγησε στη «γραμμή» προς την εισαγγελία για αναβάθμιση της ποινικής δίωξης.
Το γεγονός αυτό καταγγέλθηκε και ενώπιον του Γ’ Αυτόφωρου Τριμελούς Πλημμελειοδικείου, όπου παραπέμφθηκε για να δικαστεί ο σ. Γερ. Λιόντος. Ο ίδιος και ο σ. Πέτρος Γιώτης, παρεμβαίνοντας εκτός διαδικασίας, κατήγγειλαν ότι συνέβη ρατσιστική επίθεση αστυνομικών κατά μεταναστών και ταυτόχρονα παράνομη επέμβαση στα γραφεία πολιτικής εφημερίδας και κάλεσαν τον εισαγγελέα της έδρας ν’ ασχοληθεί όχι με τα υποτιθέμενα αδικήματα του σ. Λιόντου, αλλά με τα αδικήματα που διέπραξαν οι μπάτσοι. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόεδρος και εισαγγελέας, όταν κατάλαβαν περί τίνος πρόκειται (δεν είχαν δει τη δικογραφία, παρά μόνο τις κατηγορίες), δεν έκαναν κανένα σχόλιο ούτε έκαναν παρατήρηση στους συντρόφους που μιλούσαν εκτός διαδικασίας.
Η δίκη του συντρόφου Γεράσιμου Λιόντου θα γίνει την Τετάρτη το πρωί. Καλούμε σε συγκέντρωση αλληλεγγύης στα δικαστήρια της Ευελπίδων, στο κτίριο 7, στις 9 το πρωί.

Ξεκαθαρίζουμε για μια ακόμη φορά, πως η προσπάθεια απομόνωσης των γραφείων της «Κόντρας» δεν πρόκειται να περάσει. Το δικαίωμά μας να λειτουργούμε τα γραφεία μας όπως εμείς νομίζουμε δεν το διαπραγματευόμαστε με τους μπάτσους. Θα το υπερασπιστούμε με κάθε τίμημα.

πηγή: KONΤΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: