ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΕΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!
Σε τροχιά κλεισίματος ή συγχώνευσης βρίσκονται, σύμφωνα με ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού, νοσοκομεία με «περιορισμένη» πληρότητα προκειμένου να εξοικονομηθούν πόροι και να επιτευχθούν οι μνημονιακοί στόχοι.
Σε λίστα που έχει καταρτιστεί μετά από σχετική έρευνα που εκπονήθηκε σε συνεργασία με την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας βρίσκονται έξι νοσοκομεία της Αττικής τα οποία εξετάζονται να οδηγηθούν σε λουκέτο ή συγχωνεύσεις, μετακινώντας το προσωπικό τους σε μονάδες που έχουν αυξημένη "πληρότητα" κλινών και ελλείψεις σε προσωπικό.
Πρόκειται για:
- Την Πολυκλινική - Γενικό Νοσοκομείο Αττικής, με πληρότητα κλινών 43%
- Το Γενικό Νοσοκομείο Πατησίων, με πληρότητα 44%
- Το Νοσοκομείο Μελισσίων - Αμαλία Φλέμινγκ, με πληρότητα 47%
- Το Κωνσταντινοπούλειο Νέας Ιωνίας, με πληρότητα 41%
- Το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών "Η Ελπίς", στο κέντρο της Αθήνας, με πληρότητα 38% και
- Το Γενικό Νοσοκομείο Παμμακάριστος, με πληρότητα κλινών 50%.
Το ενδεχόμενο να συγχωνευτούν αντιμετωπίζουν και τα νοσοκομεία της περιφέρειας. Με βάση το σχεδιασμό, τίθεται ως προτεραιότητα η έναρξη λειτουργίας κλινικών που ήταν κλειστές λόγω έλλειψης προσωπικού σε πτέρυγες του ογκολογικού νοσοκομείου Άγιοι Ανάργυροι.
Την ίδια ώρα, οι ελλείψεις σε προσωπικό και σε νοσοκομειακά υλικά έχουν φέρει στα πρόθυρα της κατάρρευσης πολλά νοσοκομεία της χώρας, όπως επισήμαναν οι νοσοκομειακοί γιατροί σε συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Υγείας Ανδρεα Λυκουρέντζο.
Από τις αρχές του έτους ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας έχει διακόψει λόγω περιορισμένων εσόδων τη χρηματοδότηση όλων των νοσοκομείων.
Iskra.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου