14 Ιουλίου 2012

ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΧΟΛΑΡΓΟ

Παρά τον... καύσωνα, αρκετές εκατοντάδες κάτοικοι, εργαζόμενοι και νεολαία, διαδήλωσαν το απόγευμα της Πέμπτης 12/7, στους δρόμους του Χολαργού, ενάντια στο φασισμό, που προσπαθεί να ξανασηκώσει κεφάλι, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα των λαϊκών συνελεύσεων Χολαργού, Χαλανδρίου και Αγίας Παρασκευής. Το ΚΚΕ (μ-λ) συμμετείχε στην πορεία με πανό και προκήρυξη.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: