18 Ιουλίου 2012

Πρωτοβουλία Αγώνα Δυτικών Συνοικιών (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ - ΟΡΓΑΝΩΝΟΜΑΣΤΕ - ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ

ΤΕΤΑΡΤΗ 18 ΙΟΥΛΗ, 9.00μμ, ΣΤΟΥΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΥΣ


ΠΕΜΠΤΗ 19 ΙΟΥΛΗ, 9.00μμ, ΣΤΗΝ ΝΕΑΠΟΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: