10 Ιουλίου 2012

Τελικά η ...μεταφυσική θα μας σώσει!

Το βρήκα στον Οικοδόμο και επειδή εγώ δεν έχω τα κουράγια του να διαβάζω και να αντιγράφω Άνθιμο αντιγράφω το τέλος της ...θεϊκής παρέμβασης:
"Στο τέλος του κηρύγματός του, μοιράζοντας απλόχερα… ελπίδα και αισιοδοξία, κάλεσε τους πιστούς να κάνουν υπομονή και μαζί με πίστη στο Θεό «θα τα καταφέρουμε…»:
«Αμαρτωλοί είμαστε όλοι, δεν είμαστε Άγιοι, αλλά αγωνιζόμαστε, παλεύουμε, ν’ ακούσουμε το λόγο του Θεού, να προσευχηθούμε, να πάμε στην Εκκλησία μας, να εξομολογηθούμε, να κοινωνήσουμε, να εμπιστευθούμε τον εαυτό μας στον Θεό, για να μας δώσει δύναμη και στην ψυχή μας ν’ αγωνιστούμε για να κερδίσουμε στη μάχη που δίνει όλος ο ελληνικός λαός»..."
Αφού λοιπόν κοινωνήσουμε, προσευχηθούμε μπορούμε να κάτσουμε ήσυχα ήσυχα στα αυγά μας (τη λέξη καναπέ τη βαρέθηκα!) και να μείνουμε ήσυχοι μιας και όπως μας διαβεβαίωνε και η εθνική μας σταρ Αλίκη Βουγιουκλάκη στο γνωστό άσμα "καντε υπομονή και ο ουρανός θα γίνει γαλανός"!
Βέβαια το ζητούμενο το δικό μας είναι να γίνει η γη κόκκινη αλλά και γι' αυτό δεν χρειάζεται να τρέχουμε και να σκοτωνόμαστε! Σας θυμίζω τι μας είπε πέρυσι το Μάιο η Λίτσα Πατέρα (λίγο μετά ξέσπασε το κίνημα στις πλατείες, μάλλον προβοκάτσια του συστήματος ήταν για μη βγει αληθινή η συντρόφισσα Λίτσα!):

Μετά τον Ενγκελς, τον Μαρξ και τον Λένιν, σήμερα (πέρυσι στις 19 Μάη δηλαδή) η Λίτσα Πατέρα πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα και τεκμηριώνει επιστημονικά την κατάρευση του καπιταλισμού και την έλευση του κομμουνισμού!










Δεν υπάρχουν σχόλια: