24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις ξεκινούν από την Τρίτη οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία Ελευσίνας απαιτώντας την καταβολή των δεδουλευμένων τους. Ο επιχειρηματίας Ταβουλάρης στον οποίο παραχωρήθηκε το ναυπηγείο το 1997 από την τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, από το 2010 πληρώνει τους εργαζόμενους με έναντι που αντιστοιχεί σε ψίχουλα ύψους το πολύ 300 ευρώ το μήνα. Στις γιορτές των Χριστουγέννων αντί για δώρο κατέβαλε στους εργαζόμενους ανήμερα Πρωτοχρονιάς 300 ευρώ και από τότε τους έδωσε άλλα... 75 ευρώ!
Τις απεργιακές κινητοποιήσεις επέβαλαν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι οι οποίοι τη Δευτέρα ανάγκασαν την πλειοψηφία του σωματείου να πάρει την σχετική απόφαση. Καθοριστική ήταν και η συμβολή της αγωνιστικής παράταξης Συσπείρωση Εργαζομένων Ναυπηγείων Ελευσίνας η οποία κατ' επανάληψη έχει θέσει πρόταση για αγωνιστικές κινητοποιήσεις και τον συντονισμό της δράσης με τους εργαζόμενους του κλάδου, διεκδικώντας την καταβολή των μισθών, ναυπηγεία κάτω από κρατικό έλεγχο και σύνδεση της ναυπηγικής βιομηχανίας με τις ανάγκες της χώρας.
Ο Ταβουλάρης από τότε που παρέλαβε το ναυπηγείο έχει αρχίσει τη σταδιακή του συρρίκνωση. Πούλησε δύο μεγάλα οικόπεδα του ναυπηγείου στην εταιρεία επίπλων ΣΑΤΟ, από τις 3 δεξαμενές του ναυπηγείου, τη μία νοίκιασε σε ιδιώτη και την μεγαλύτερη, αφού την άφησε να βουλιάξει, ακόμα δεν την επισκεύασε και έχει θέσει το ναυπηγείο σε διαδικασία πτώχευσης σύμφωνα με το άρθρο 99. Το τελικό δικαστήριο αναμένεται τον Φλεβάρη.
πηγή: 902.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου