Αθώοι κρίθηκαν έξι από τους οκτώ αστυνομικούς που κατηγορούνταν για τον ξυλοδαρμό του 29χρονου, σήμερα, Κύπριου Αυγουστίνου Δημητρίου, υπόθεση η οποία έγινε γνωστή ως "ζαρντινιέρα".
Ο Αυγ. Δημητρίου, αγανακτισμένος, εξέφρασε την πικρία του για την παραπάνω ετυμηγορία.
"Έξι χρόνια τώρα έχω διαλυθεί, έχω χάσει τη ζωή μου, δε θα ξαναέρθω ποτέ στην Ελλάδα", δήλωσε.
Το Πενταμελές Εφετείο επέβαλε 2,5 έτη ποινή φυλάκισης στους δύο απο τους 8 αστυνομικούς.Ο Κύπριος Αυγουστίνος Δημητρίου δέχτηκε επίθεση από αστυνομικούς με πολιτικά ρούχα, μετά την πορεία για την επέτειο του Πολυτεχνείου το 2006 στη Θεσσαλονίκη.
Ο Κύπριος ήδη έχει δικαιωθεί από το Διοικητικό Εφετείο Θεσσαλονίκης, το οποίο του επιδίκασε αποζημίωση ύψους 300.000 ευρώ, ενώ πρόσφατα αθωώθηκε και από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, όπου κάθισε ο ίδιος στο εδώλιο, αντιμετωπίζοντας τις κατηγορίες της στάσης, της διατάραξης κοινής ειρήνης, της πρόκλησης επικίνδυνης σωματικής βλάβης, φθοράς ξένης ιδιοκτησίας και αντίστασης.
Στο πρωτοβάθμιο δικαστήριο οι τέσσερις από τους κατηγορουμένους κρίθηκαν ως φυσικοί αυτουργοί του ξυλοδαρμού, ενώ οι υπόλοιποι τέσσερις καταδικάστηκαν για απλή συνέργεια σε επικίνδυνη σωματική βλάβη. Επιπλέον, στον έναν από τους φερόμενους ως φυσικούς αυτουργούς του ξυλοδαρμού είχε επιβληθεί και ποινή φυλάκισης τριών μηνών για το αδίκημα της έμπρακτης εξύβρισης, καθώς στο βίντεο φαίνεται να βγάζει το σκούφο από τον Κύπριο και στη συνέχεια να τον ρίχνει στο έδαφος. Από τους συνολικά 8 αστυνομικούς που ενεπλάκησαν στην υπόθεση της ζαρντινιέρας οι τέσσερις έχουν αποχωρήσει από την ΕΛ.ΑΣ. ενώ οι υπόλοιποι συνεχίζουν να υπηρετούν κανονικά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

1 σχόλιο:
Η παραπανω δικαστικη αποφαση κατα την γνωμη μου εντασεται μεσα στα πλαισια ενδυναμωσης του κλιματος καταστολης κ προωθησης του εκφασισμου της δημοσιας ζωης που εφαρμοζει κατ' εντολη των ιμπεριαλιστων η τρικομματικη κυβερνηση Σαμαρα! Παραλληλα,με την αθωωση-καλυψη των αστυνομικων δραστων τετοιων δολοφονικων επιθεσεων,που εχουν γινει στα πλαισια της ασκησης κατασταλτικης αντιλα"ι"κης βιας, (κ με την επιβραβευση ολων των υπολοιπων,μιας κ κανεις τους δεν ειχε πρακτικα καμμια συνεπεια για τις καταπτιστες κ εγκληματικες πραξεις τους,ολοι τους παρεμενουν στην αστυνομια ειτε σε δραση για να συνεχισουν παρομοια ..."κατορθωματα",ειτε σε ...νομιμη συνταξη-επιβραβευση γι αυτα...) δινει και το μηνυμα προς πασα κατευθυνση οτι,και το συστημα προστατευει τους ανθρωπους των μηχανισμων του,οταν εκτελουν την διατεταγμενη υπηρεσια για την οποια προοριζονται να δρουν κ να υπαρχουν,και ενισχυουν την κρατικη τρομοκρατια μεσω του εκφοβισμου του λαου,αφου πουθενα αυτος δεν θα μπορει να απευθυνθει κ να καταδειξει το πιο ξετσιπωτο κουκουλωμα εγκληματικων πραξεων των δυναμεων καταστολης,ακομα κ αν αυτες εχουν ξεκαθαρα καταγραφει κ μεταδοθει ακομη κ απο τα ιδια τα αστικα ΜΜΕ! Επιπλεον η επαισχυντη αυτη δικαστικη αποφαση καταδεικνυει οτι η ..."ανεξαρτητη" δικαιοσυνη δεν ειναι κ τοσο ανεξαρτητη!: αφ' ενος γιατι τα προσωπα που συγκροτουν τον μηχανισμο δικαιοδοτικης απονομης (κ οι οποιες εξαιρεσεις εδω,κυριως χαμηλοβαθμων δικαστικων επιβεβαιωνουν πανηγυρικα τον κανονα...) ειναι δεμενα με χιλιαδες νηματα με τις επιταγες κ τις επιδιωξεις βασικων κεντρων εξουσιας,συμπεριλαμβανομενων των φανερων κυβερνητικων,του σαπιου εκμεταλλευτικου συστηματος,αφ' ετερου γιατι ο τ α ξ ι κ ο ς δικαιοδοτικος μηχανισμος μιας τ α ξ ι κ ο τ α τ η ς κοινωνιας ειναι καταδικασμενος να αντιμετωπιζει τ α ξ ι κ α με διαφορετικο κ βεβαιως τ α ξ ι κ ο τ α τ ο "ματι" τον εξαθλιωμενο φουκαρα ανεργο στην Αχα"ι"α,που χρωσταει 35 € στο κρατος κ τον χωνουν γι αυτο στα μπουντρουμια,απ' οτι τους μεγαλοσχημονες επιχειρηματιες,που κυκλοφορουν λιμουζινατοι κ ελευθεροι,αν κ χρωστανε για τον ιδιο λογο μερικα ...εκατομμυρια η κατι εκατονταδες ...ψωροχιλιαρικα! Η τον ...επενδυτη εκατομμυριουχο μεγαλεμπορα ναρκωτικων απ' οτι τον εξαθλιωμενο μικροδιακινητη βαπορακι η τον χρηστη! Απεναντι στην πολιτικη αυτη η μοναδικη απαντηση που καλειται κ πρεπει να δωσει ο λαος ειναι η συγκροτηση του,η ενταση των αγωνων του για την ζωη του,η υπερασπιση των δημοκρατικων δικαιωματων κ κατακτησεων του,η αναπτυξη του κινηματος του για να στειλει εκεινος τις δικες του ..."ζαρντινιερες" στα μουτρα των εκμεταλλευτων
του,της ..."δικαιοσυνης" τους κ των μηχανισμων τους!!
Δημοσίευση σχολίου