Μία από τις πιο μαζικές σε συμμετοχή, αλλά και περιεχόμενο συγκεντρώσεις του συντονιστικού, έγινε σήμερα 14/01/2013 στο Δημαρχείο Ωραιοκάστρου. Δεν αποφασίστηκε απλά, αλλά είναι θέληση όλων, που εκφράστηκε από τις τοποθετήσεις των συμπολιτών μας, ότι δεν δεχόμαστε το χαράτσι σαν χρέος μας και συνεχίζουμε να αρνούμαστε την πληρωμή του στη Δ.Ε.Η., αλλά και στην εφορία.
Στις φοροληστικές επιθέσεις που δεχόμαστε, και στο δίλλημα φόροι ή οικογένεια, δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι πάνω απ’ όλα είναι η επιβίωση της οικογένειας. Όσα μέτρα και μεθοδεύσεις εισπρακτικές παρθούν, να έχουν καλά στο μυαλό τους, ότι δεν θα βρουν κανέναν συμπολίτη μας μόνο. Θα μας βρουν όλους απέναντί τους.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!
την ΤΕΤΑΡΤΗ 30/1/2013 ώρα 11:00πμ στέλνουμε το πρώτο μήνυμα με την παράσταση διαμαρτυρίας στην Α΄ Δ.Ο.Υ. Θεσσαλονίκης.
Μ Η Ν Λ Ε Ι Ψ Ε Ι Κ Α Ν Ε Ι Σ ! ! !
Συνεχίζουμε πιο μαζικά, πιο δυναμικά.
πηγή: Νέο Ωραιόκαστρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου