24 Ιανουαρίου 2013

Πρωτοβουλία Αντίστασης στα Χανιά
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΘΥΝΟΥΝ ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Είναι γεγονός πως η κάμψη των μαζικών λαϊκών αγώνων λόγω εκλογικών αυταπατών που κυριάρχησαν στην αριστερά και στο μαζικό κίνημα, έχει φέρει τον τελευταίο καιρό την αντιλαϊκή κυβερνητική τρόικα σε σχετικά ευνοϊκή θέση. Όμως τόσο το ντόπιο αστικό πολιτικό μπλοκ, όσο και τα ιμπεριαλιστικά τους αφεντικά των ΗΠΑ-Ε.Ε ξέρουν καλά πως η κοινωνία αυτή τη στιγμή είναι ένα καζάνι που βράζει έτοιμο να εκραγεί . Γι’ αυτό και προετοιμάζουν το έδαφος ώστε να μπορούν πιο αποτελεσματικά να χτυπήσουν το δικαίωμα του λαού να παλεύει , να οργανώνεται, να εκφράζεται.
Το αντιλαϊκό σύστημα της εξάρτησης και της εκμετάλλευσης του λαού για να προχωρήσει παραπέρα την πολιτική της φτώχειας, της ανεργίας και του ξεπουλήματος του πλούτου της χώρας, ακόμη – ακόμη για να τη μετατρέψει κυριολεκτικά σε πολεμικό ορμητήριο, θέλει το λαό τρομοκρατημένο και στη γωνία. Για να υπηρετήσουν αυτή τη βάρβαρη και αντιδραστική ταξική επίθεση πρέπει να διαλύσουν κάθε δημοκρατικό δικαίωμα και κάθε ελευθερία.
Ο κόσμος της δουλειάς και η νεολαία που της κλέβουν το μέλλον, χτυπιούνται βάναυσα σε κάθε τους βήμα αντίστασης και διεκδίκησης. Σήμερα βγάζουν παράνομη την απεργία των εργαζομένων στο Μετρό, χθες των Ναυτεργατών, προχθές κατέτασσαν στα λεγόμενα άκρα τους εργάτες των ναυπηγείων που αντιδρούσαν αγωνιστικά στο γεγονός πως είναι ένα χρόνο απλήρωτοι! Τα χημικά και τα ΜΑΤ συνοδεύουν πλέον κάθε διαδήλωση. Οι συλλήψεις γίνονται κατά δεκάδες και εκατοντάδες και μια σειρά αγωνιστές νεολαίοι και εργαζόμενοι σέρνονται συνεχώς στα δικαστήρια, που ο Δένδιας τα θέλει ολοκληρωτικά να καταδικάζουν αγωνιστές και ζαρντινιέρες και να αθωώνουν τη φασιστική δράση των ΜΑΤ και της Χρυσής Αυγής. Της ναζιστικής συμμορίας που συμπληρώνει δολοφονώντας εν ψυχρώ. τη φασιστικοποίηση του επίσημου κράτους. Γίνεται φανερό πως ο εκφασισμός αποτελεί εφεδρεία και αναγκαίο συμπλήρωμα της αντιλαϊκής πολιτικής του συστήματος. Σ’ αυτό το πλαίσιο το σύστημα της ανομίας, της διαφθοράς και της εγκληματικής αφαίρεσης της ίδιας της ζωής του κόσμου της δουλειάς εντοπίζει την ανομία τάχα στα κατειλημμένα κτίρια των αντιεξουσιαστών.
Έχουμε την άποψη πως οι αναγκαίες για την ίδια τη ζωή του λαού αντιστάσεις δεν έχουν ανάγκη τις καταλήψεις και όποιες άλλες μορφές έκφρασης και δράσης κάποιων ομάδων που υπάρχουν τόσο και όπως τους το επιτρέπει το κράτος. Άλλα πράγματα λείπουν και πρέπει να απαντηθούν απ’ όσους τους ενδιαφέρει να βρει το δρόμο της και να γίνει αποτελεσματική η μαζική λαϊκή πάλη! Όμως είναι φανερό πως το πρόσφατο προγκρόμ του κράτους στα κατειλημμένα κτίρια και σε στέκια νεολαίας το μόνο που επιδιώκει είναι να προετοιμάσει το κλίμα της παραπέρα φασιστικοποίησης και συνέχισης της αντιλαϊκής επίθεσης. Στον ίδιο καμβά ουσιαστικά αφήνονται να οπλοφορούν, να βασανίζουν και να σκοτώνουν εν ψυχρώ μετανάστες οι δολοφόνοι της Χρυσής Αυγής, ενώ κάθε στρακαστρούκα, βόμβα, ή γκαζάκι των ανόητων(;) της ατομικής τρομοκρατίας αξιοποιείται επίσης για τον τρόμο, το φόβο και την αποτροπή εκδήλωσης μαζικής λαϊκής αντίστασης. Η ίδια η ζωή αποδείχνει πως πρέπει να βγούμε ξανά μαζικά στο δρόμο!! Χωρίς εκλογικές αυταπάτες και χωρίς να αναθέτουμε σε κανέναν να υπερασπιστεί τη ζωή και το δίκιο μας

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ. 
Στο δρόμο για την ανατροπή της πολιτικής της εξάρτησης, της φτώχειας και της ανεργίας
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΤΩ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ανοικτή σύσκεψη της Πρωτοβουλίας Αντίστασης Παρασκευή 25 -1 στις 7.30μ.μ. Εργατικό Κέντρο

Πρωτοβουλία Αντίστασης

Δεν υπάρχουν σχόλια: