Η μεγαλειώδης σημερινή μας συγκέντρωση και το συλλαλητήριο στο κέντρο της
Αθήνας έδειξε το δρόμο.
Ο αγώνας κλιμακώνεται
Είμαστε όλοι μαζί
Είμαστε μία γροθιά
Λέμε όχι στην απαξίωση και στη λεηλασία του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και των εργαζομένων του.
Να μη χαθεί ούτε μία θέση εργασίας.
Εμείς συνεχίζουμε και εντείνουμε τον αγώνα μας πιο δυναμικά, έως ότου υπάρξει δέσμευση και συμφωνία.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας κατά τη σημερινή του συνεδρίαση αποφάσισε:
-Την προκήρυξη δύο 24ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών, Πέμπτη 17/01 και Παρασκευή 18/01.-Τη συνέχιση της Κατάληψης στην Κ.Υ.
Όλοι μαζί υπερασπιζόμαστε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και τους
εργαζομένους του.
πηγή: http://www.sett.gr/anakoinwseis/ANAKOINWSH_16_01_2013.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου