Συνέχιση του αγώνα με άλλες μορφές δράσης και με πανελλαδικό συλλαλητήριο στην Αθήνα, την Τρίτη 5 Μάρτη, αποφάσισαν οι αγρότες στο μπλόκο της Νίκαιας. Το πρωί της Τετάρτης οι αγρότες, που έδωσαν ηρωική και μεγαλειώδη πάλη για τουλάχιστον 30 μέρες στο μπλόκο του αγώνα, όπως αποφάσισαν με συντριπτική πλειοψηφία, θα συγκεντρωθούν στο μπλόκο της Νίκαιας και μαζικά, οργανωμένα και συντεταγμένα θα αποχωρήσουν, επιστρέφοντας στα χωριά τους.
Εκεί στις πλατείες των χωριών θα πραγματοποιήσουν συνελεύσεις ενημέρωσης των αγροτών και θα ξεκινήσουν την προετοιμασία της μεγάλης καθόδου στην Αθήνα, την ερχόμενη Τρίτη.
Ανάλογες αποφάσεις έλαβαν και οι αγωνιζόμενοι αγρότες σε άλλα μπλόκα της χώρας, στο πλαίσιο του πανελλαδικού συντονιστικού των 28 μπλόκων.
(από τον 902.gr)
Ένα μήνα κράτησαν οι αγροτικές κινητοποιήσεις. Στο διάστημα αυτό στήθηκαν μπλόκα από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη και κινητοποιήθηκαν εκατοντάδες αγρότες. Όμως, παρά την «πανελλαδικότητα» των μπλόκων, αυτά υπολείπονταν και σε αριθμό και σε μαζικότητα από παλιότερες αγροτικές κινητοποιήσεις. Ακόμα και στο μπλόκο της Νίκαιας, που ήταν το πιο μαζικό, με συγκεντρωμένα πάνω από χίλια τρακτέρ, και το οποίο έγινε από αγρότες των Θεσσαλικών νομών, η μαζικότητα δεν ξεπέρασε παλιότερες κινητοποιήσεις. Σε αυτό έπαιξε ρόλο τόσο η πολιτική συγκυρία, όσο και το επίπεδο συγκρότησης του αγροτικού κινήματος. Και κυρίως οι ανεπάρκειες της αριστεράς «μας».
Όπως ξαναγράψαμε στην ΠΣ, αυτές οι κινητοποιήσεις δεν ξέσπασαν εξαιτίας κάποιου συγκυριακού και «επίκαιρου» προβλήματος αλλά πατάνε πάνω σε ένα σύνολο προβλημάτων που δημιουργεί η αντιαγροτική πολιτική κυβέρνησης και ΕΕ. Προβλήματα που έχουν σχέση με την άμεση επιβίωση της φτωχομεσαίας αγροτιάς. Με βάση αυτό το οξυμένο πρόβλημα επιβίωσης, που αντιμετωπίζουν χιλιάδες αγροτικές οικογένειες, διαμορφώθηκαν και ιεραρχήθηκαν τα αιτήματα των τωρινών κινητοποιήσεων. Αιτήματα για αφορολόγητο αγροτικό πετρέλαιο (όπως έχουν ήδη οι εφοπλιστές), για φτηνό αγροτικό ρεύμα, για αποζημιώσεις στις ζημιές της αγροτικής παραγωγής κλπ. Αιτήματα, δηλαδή, που μειώνουν το κόστος παραγωγής και επιτρέπουν στο φτωχό αγρότη να μείνει στα χωράφια του, να μπορεί να τα καλλιεργήσει, να μπορεί να έχει ένα ελάχιστο εισόδημα για να ζήσει την οικογένειά του. Αιτήματα ανακούφισης και επιβίωσης της φτωχομεσαίας αγροτιάς, αιτήματα αντίστασης. Αυτά τα αιτήματα υιοθέτησε και επέβαλλε «από τα κάτω» ο αγροτόκοσμος, παραμερίζοντας και υποβαθμίζοντας άλλα που παραπέμπουν σε… «αντεπιθέσεις» και κομματικούς σχεδιασμούς όπως «παραγωγικοί συνεταιρισμοί», «αφορολόγητο αγροτικό εισόδημα μέχρι 40.000 €», «ΕΛΓΑ κρατικός φορέας», κλπ. Και αυτά κυριάρχησαν και «χρωμάτισαν» τις κινητοποιήσεις, παρότι από διάφορες πλευρές έγινε και γίνεται προσπάθεια να αναδειχτούν άλλα αιτήματα, όπως για «διατροφικά μοντέλα», «παρατηρητήρια τιμών», «εξυγίανση κυκλώματος εμπορίας», «βιολογικές γεωργίες», «εθνικά σχέδια ολοκληρωμένης αγροτικής ανάπτυξης» κλπ.
Από την αρχή των κινητοποιήσεων, η κυβέρνηση ξεκαθάρισε, ότι δεν πρόκειται ούτε στο ελάχιστο να λοξοδρομήσει από τις μνημονιακές «ράγες». Είμαστε σε «δημοσιονομικό καλαπόδι», δηλώνει δεξιά και αριστερά ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Χαρακόπουλος. Κάτω, όμως, από την πίεση των αγροτικών κινητοποιήσεων, που εξαπλώθηκαν και κυρίως κάτω από το φόβο, μήπως τα αγροτικά μπλόκα πυροδοτήσουν γενικότερες λαϊκές κινητοποιήσεις, η κυβέρνηση ανακοίνωσε «δέσμη μέτρων». Στόχος της είναι να εκτονώσει και να αποπροσανατολίσει τους αγρότες. Τα μέτρα που ανακοίνωσε δεν απαντούν στο βασικό και οξυμένο πρόβλημα επιβίωσης των αγροτών, είναι, αντίθετα, στάχτη στα μάτια και αποτελούν εμπαιγμό για τη φτωχομεσαία αγροτιά.
Αφορολόγητο πετρέλαιο, για να μειωθεί το κόστος παραγωγής, ώστε να μπορούν να καλλιεργήσουν, ζητάνε οι αγρότες. Αντί γι’ αυτό, η κυβέρνηση μειώνει την επιστροφή του ΕΦΚ στο πετρέλαιο και το μόνο που «υπόσχεται» είναι, ότι η μείωση της επιστροφής μπορεί να είναι και μικρότερη, αν… ο καλός καιρός βοηθήσει και περισσέψουν κονδύλια από το «επίδομα θέρμανσης»!
Να μην μειωθεί η επιστροφή ΦΠΑ από το 11% στο 6%, ζητάνε οι αγρότες και η κυβέρνηση «υπόσχεται», ότι θα τους μοιράσει όσα καταφέρει να μαζέψει από την σύλληψη της παράνομης φοροκλοπής ΦΠΑ που κάνουν ορισμένοι αγρότες!
Να μην αυξηθούν τα όρια συνταξιοδότησης στα 67, ζητάνε οι αγρότες και η κυβέρνηση αυτό που τους «υπόσχεται» είναι να παραταθεί η «πρόωρη συνταξιοδότηση» για… 3.700 συνταξιούχους και μόνο!
Παράλληλα με τις υποσχέσεις, η κυβέρνηση προσπαθεί να διασπάσει το αγροτικό μέτωπο, είτε ικανοποιώντας επιμέρους τοπικά αιτήματα που δεν έχουν σχέση με τον προϋπολογισμό και τις μνημονιακές υποχρεώσεις της (πχ να πληρωθούν οι ροδακινοπαραγωγοί από τις ιδιωτικές επιχειρήσεις που παρέδωσαν το προϊόν τους) είτε στήνοντας επιλεκτικές συναντήσεις και διαπραγματεύσεις με συγκεκριμένα κομμάτια αγροτών. Και επειδή οι αγρότες δεν είναι εργαζόμενοι ή ναυτεργάτες, για να μπορούν να επιστρατευτούν, καλού-κακού παρατάσσει και τα ΜΑΤ απέναντι σε κάθε αγροτικό μπλόκο που στήνεται, στέλνει αγρότες στα αγροτοδικεία (12 στη Λαμία κ.ά.) και προσπαθεί με κλομπ και χημικά να χτυπήσει τον αγώνα τους, όπως στις Σέρρες, στη Νίκαια και αλλού.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ δηλώνει συμπαραστάτης στον αγώνα των αγροτών, βουλευτές του επισκέπτονται τα μπλόκα και στη Βουλή, ως «υπεύθυνη αξιωματική αντιπολίτευση», ζήτησε «προ ημερησίας διάταξης συζήτηση» για τα προβλήματα του αγροτικού κόσμου. Βέβαια, εν μέσω κινητοποιήσεων, ο Τσίπρας στον Ορχομενό «ανακάλυψε», ότι «και οι αγρότες έχουν ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση»! Και βέβαια, στη γραμμή του «κινηματικού κυβερνητισμού», παραπέμπει την ικανοποίηση των αγροτικών αιτημάτων στην «αλλαγή της μνημονιακής συνταγής» (λόγω «λάθους πολλαπλασιαστή» βεβαίως βεβαίως), στην «ακύρωση-επαναδιαπραγμάτευση των μνημονίων», στην «κυβέρνηση της αριστεράς» (με τις πλάτες του ΔΝΤ και του Ομπάμα!), στις εκλογές… «Ψηφίστε μας»! Μια γραμμή διαλυτική για το κίνημα και υπονομευτική για τον αγώνα των αγροτών.
Το ΚΚΕ, κυρίως μέσω του μπλόκου της Νίκαιας, όπου παίζει καθοριστικό ρόλο, υιοθέτησε μια πολιτική χαμηλής αντιπαράθεσης με ελεγχόμενες «κόντρες» και ακτιβισμούς που εξυπηρετούσαν κυρίως την κομματική του προβολή και συσπείρωση. Περιόρισε την αγροτική κινητοποίηση σε μια γενική διαμαρτυρία «ανάδειξης» και «καταγραφής» των αγροτικών προβλημάτων, παρά την προέβαλλε ως μια αντιπαράθεση διεκδίκησης και σύγκρουσης με την κυβέρνηση και τους μηχανισμούς της. Αυτές τις τρεις βδομάδες, οι αγρότες στη Νίκαια έδωσαν έναν άνισο αγώνα, χωρίς όρους μαζικού κινήματος, χωρίς στόχους πάλης και προοπτική κλιμάκωσης. Ο Μπούτας, όπου βρεθεί και όπου σταθεί, δηλώνει, ότι «εμείς δεν κλείνουμε τους δρόμους»! Με την τακτική του «μπλόκου-μη μπλόκου», οδήγησε στο φυλλορρόημα και στην απομαζικοποίηση της Νίκαιας, με τους αγρότες να είναι «επισκέπτες» στα μπλόκα και να παρακολουθούν από τα κανάλια την εξέλιξη του αγώνα. Το παναγροτικό-παλλαϊκό συλλαλητήριο που έπρεπε να γίνει στο μπλόκο από τις πρώτες μέρες του αγώνα, ώστε να σπάσει στη πράξη η κυβερνητική απαγόρευση και να βγουν τα τρακτέρ στην εθνική, έγινε μετά από τρεις βδομάδες (!), στην πανεργατική απεργία της 20 Φλεβάρη, και βασικά για να προπαγανδίσει το ΚΚΕ τη «λαϊκή συμμαχία εργατιάς-αγροτιάς» (διάβαζε ΠΑΜΕ-ΠΑΣΥ), παρά για να πιεστεί η κυβέρνηση και να παλευτούν τα αγροτικά αιτήματα. Κλιμάκωση ή «αγωνιστική» αυλαία;
Οι αγρότες έδωσαν και δίνουν ένα δύσκολο αγώνα. Είναι αγώνας δίκαιος, που έχει τη συμπαράσταση όλων των κομματιών του λαού. Και ο αγώνας αυτός βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο. Ήδη κάποια μπλόκα είχαν σπάσει και ήδη κάποια «κέντρα αγώνα» και «συντονιστικές», χωρίς να ικανοποιηθεί κανένα από τα βασικά τους αιτήματα, έδωσαν το επόμενο «αγωνιστικό ραντεβού» στην επέτειο του Κιλελέρ! Από τέτοια «αγωνιστικά ραντεβού» έχει χορτάσει η φτωχομεσαία αγροτιά τα τελευταία χρόνια. Το μόνο που καταφέρνουν είναι να σπέρνουν την απογοήτευση και να αποσυγκροτούν παραπέρα το αγροτικό κίνημα. Και, αν για κάποιες πολιτικές δυνάμεις η «οδός διαφυγής» βρίσκεται στο Κιλελέρ, κάποιες άλλες την αναζητούν στους υπουργικούς διαδρόμους προσπαθώντας να υποκαταστήσουν τα αιτήματα της αγροτικής κινητοποίησης με αιτήματα για συναντήσεις και συσκέψεις με υπουργούς, πρωθυπουργούς και κυβερνητικά κλιμάκια.
Η συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα, για να ικανοποιηθούν τα βασικά αιτήματα-στόχοι πάλης, για την επιβίωση της φτωχομεσαίας αγροτιάς, ενάντια στο ξεκλήρισμα, είναι μονόδρομος. Και προϋπόθεση γι’ αυτό είναι να πάρει η φτωχή και μεσαία αγροτιά την υπόθεση στα χέρια της. Μέσα από συνελεύσεις στα μπλόκα και στα χωριά, ζωντανεύοντας τους αγροτικούς συλλόγους, στήνοντας νέους εκεί που δεν υπάρχουν, ανασυγκροτώντας τα διεκδικητικά όργανα πάλης της, βάζοντας μπροστά αιτήματα που συσπειρώνουν την πλειοψηφία, που δίνουν ανάσα στον αγροτόκοσμο. Δύσκολα πράγματα, που γίνονται ακόμα πιο δύσκολα από την άσχημη κατάσταση που βρίσκεται το αγροτικό κίνημα. Αλλά και τόσο αναγκαία.
πηγή: Προλεταριακή Σημαία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

34 σχόλια:
Πάλι το ΚΚΕ φταίει......
Οι ανύπαρκτοι και οι πουθενάδες στον γνωστό προβοκατώρικο ρόλο κινούμενοι στο γνωστό επίπεδο με εμφανή το αποπάτο σημείο που έχουν οδηγηθεί απο το μίσος που τους χαρακτηρίζει και που τρέφουν για το ΚΚΕ γιατί για πρώτη φορά συσπείρωσε μαζικά αγρότες και εργάτες σε κοινό μέτωπο με στόχο τις πολιτκές των μονοπωλίων κα της ΕΕ.
Σήμερα ο Μπούτας, χθές ο Τσιμπόγλου και πιο πίσω ο Σιφωνίος δεν γλίτωσαν απο την αθλιότητα των εξαφανισμένων απο την πάλη υπερπαναστών του διαδυκτίου που μονοδικό σκοπό έχουν να ωρύονται όταν το ΚΚΕ αναδεικνύεται σε πρωτοπόρα δύναμη μέσα στο αγροτικό και εργατικό κίνημα και αυτοί δεν μπορούν να το σταματήσουν και να το αναχαιτίσουν.
Σωστός ο 3:37.
Το ΚΚΕ τα έχει καταφέρει. Η εργατική τάξη το πάει από νίκη σε νίκη, η εργατοαγροτική συμμαχία είναι πια γεγονός και με οικοδομημένο εδώ και καιρό πια το ΑΑΔΜ είμαστε ένα τσακ πριν το σοσιαλισμό χάρη στην Λαϊκή συμμαχία. Και υπάρχουν και οι πουθενάδες, που όλα αυτά κάνουν πως δεν τα βλέπουν και άλλο σκοπό στη ζωή τους δεν έχουν από το να θάβουν το κόμμα της εργατικής τάξης που έτυχε να συγκυβερνήσει κάποτε,να υπογράφει συμβάσεις εργασιακής ειρήνης, να διαφημίζει περεστρόϊκες, να καταγγέλει ως πράκτορες όσους δε μπορεί να ελέγξει (και η λίστα είναι δυστυχώς μακριά) αλλά και να επιτείθεται χωρίς ίχνος αυτοκριτικής αλλά και πολιτικής επιχειρηματολογίας στους πουθενάδες που το μόνο που τους νοιάζει είναι να κάνουν κριτική. Γιατί όμως ερεθίζονται οι κομματικοί από τους πουθενάδες, αφού οι τελευταίοι δεν είναι πουθενά? Όπως επίσης και το ότι μικρή αξία έχει να αντιπαρατεθεί κανείς με τους πουθενάδες. Σίγουρα μεγαλύτερη θα είχε να λογοδοτήσει κανείς στο λαό που τόσα χρόνια αντεπιτείθεται και προκοπή δε βλέπει. Αλλά ναι, ξέχασα, δεν αντεπιτείθεται, μόνο κάποοι πρωτοπόροι του ΚΚΕ το κάνουν.Είναι βλέπεις δυστυχώς χαζός ο λαός και δεν καταλαβαίνει αυτά που του λέει το κόμμα του.
27/2/13 - 4:02 μ.μ.
Συγνώμη θες να μου πείς τι δεν είσαι πουθενατζής ανύπαρκτος και εξαφανισμένος;
Θες να μου πείς οτι εγώ είμαι το ΚΚΕ αρά ασχολείται το ΚΚΕ με την αφεντία σας.
Υπέγραψε σήμερα το ΚΚΕ καμία περεστρόικα και δεν το ξέρω;
Οσο για τη εργασιακή ειρήνη μάλλον την έβαλες για βοήθημα και για μπούγιο.Για κοίτα εργασιακή ειρήνη που απολαμβάνουν οι κομμουνιστές με απολύσεις, στοχοποιήσεις και αποκλεισμούς απο τους κλάδους τους και οχι μόνο και δικαστικές διώξεις:
"Αθωώθηκαν τα στελέχη του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ για τις κινητοποιήσεις στα «JUMBO»http://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/10495/athoothikan-ta-stelehi-toy-pame-kai-toy-kke-gia-tis-kinitopoiiseis-sta
Με τα τσιτάτα θα μείνεις δύστυχε πουθενατζή ανύπαρκτε και εξαφανισμένε που όσα δεν φτάνεις (και ούτε πρόκειτε) τα κάνεις κρεμαστάρια.
Έχει ανέβει πολύ το επίπεδο και σε αυτή την ανάρτηση.
Πέρα από την πλάκα όμως, γιατί με τέτοιο επίπεδο πλάκα μόνο μπορείς να κάνεις, στο αγροτικό κίνημα οι πουθενάδες έχουμε βάλει μια κατακόκκινη πινελιά, που δεν μπορεί κανείς να παραγρέψει εύκολα.
Οι αγρότες της Καρδίτσας θυμούνται τον σύντροφο Χρίστο Μπενέκη και όσα πρόσφερε στο αγροτικό κίνημα και σίγουρα τον θυμάται πολύ καλά ο ίδιος ο κος Μπούτας.
Μανώλης Κοττάκης (δημοσιογράφος): Το χαράτσι και την εισφορά αλληλεγγύης, που πληρώνουν καθολικά οι έλληνες, θα τα καταργήσετε;
Γιάννης Δραγασάκης (υπεύθυνος οικονομικού σχεδιασμού ΣυΡιζΑ): Όλα αυτά είναι υπό αίρεσιν.
Μ.Κ.: Υπό αίρεση ή υπό κατάργηση;
Γ.Δ.: Υπό κατάργηση λέμε για το χαράτσι για κάποιες κατηγορίες, άνεργοι και λοιπά.
Μ.Κ.: Α, όχι για όλες.
Γ.Δ.: Αν δεν βρούμε τον λογαριασμό, τί να κάνουμε;
Μ.Κ.: Για την εισφορά αλληλεγγύης για την οποία βλέπετε ότι...
Γ.Δ. (διακόπτει): Ό,τι αφορά δημοσιονομικό μέγεθος θα ήταν ανεύθυνο να πω καταργούμε αυτό, χωρίς να πω τι θα βάλουμε στη θέση του. Εμείς θέλουμε έσοδα.
Μ.Κ.: Άρα θα βάλετε κάτι στη θέση του.
Γ.Δ.: Εμείς θέλουμε να χρηματοδοτήσουμε και την παιδεία και την υγεία και λοιπά.
[...]
Πριν 22 χρόνια σαν αύριο (27 Φεβρουαρίου 1991), η Αλέκα Παπαρήγα εξελέγη γενική γραμματέας του ΚΚΕ, σε μια ψηφοφορία κατά την οποία συγκέντρωσε 57 ψήφους. Χαμένος αντίπαλός της, με 53 ψήφους, ήταν ο Γιάννης Δραγασάκης. Όσο σκέφτομαι ότι αν τότε έπεφταν ανάποδα 3 ψήφοι...μόλις 3 ψήφοι...γενικός γραμματέας των ελλήνων κομμουνιστών θα είχε αναδειχθεί ο σημερινός συριζαίος καραγκιοζάκος, με πιάνει σύγκορμη ανατριχίλα...
Αλήθεια Κνίτη, πώς σου φάνηκε το βιβλίο του συγκυβερνήτη σου Μητσοτάκη, το οποίο τιμησες με αντιπροσωπεία (ως κόμμα); Ε, όταν έχεις τέτοιες υψηλές παρέες στα σαλόνια είναι λογικό να βλέπεις το μ-λ πουθενάδες. Αν και σε ένα έχεις δίκιο. Το ΚΚΕ πια δε φταίει σε πολλά γιατί έχει καταλήξει να μην μπορεί να κάνει τίποτα
Σοβαρα πολιτικα επιχειρηματα κ μαλιστα ...λενινιστικα εχεις εσυ ο τελευταιος στσ ζητηματα που εθεσε το αρθρο αλλα κ ο παραπανω συναγωνιστης σχολιαστης... Οση σχεση εχει ο φαντης με το ρετσινολαδο,αλλη τοση σχεση εχει κ η πολιτικη κατευθυνση της ρεβιζιονιστικης ηγεσιας που υπερασπιζεσαι με τον κομμουνισμο για να "παραγει" κατι τετοια ..."μπουμπουκια" μαρξιστικης (;) σκεψης σαν ε λογου σου!... Εκτος απο αυθαιρετους κ ανουσιους μικροαστικους ισχυρισμους κ λασπη,επι της ουσιας μπορεις να τοποθετηθεις η η κομματικη συμβιβασμενη οππορτουνιστικη ηγεσια σου απαγορευει την πολιτικη αντιπαραθεση με,κατα πως λες, ...πουθεναδες; Οι μικροαστικη λασπολογια σου κ για ν' ασχολεισαι με τετοιο αντικομμουνιστικο τροπο με τον δηθεν ανυπαρκτο πολιτικα χωρο του μ-λ κινηματος,μαλλον δειχνει εσωκομματικο προβλημα μεσα στον πολιτικο σου φορεα κ εντονη αμφισβητηση απο μελη κ οπαδους του ρεφορμιστικου χωρου σου απο τ' αριστερα...
"μαλλον δειχνει εσωκομματικο προβλημα μεσα στον πολιτικο σου φορεα κ εντονη αμφισβητηση απο μελη κ οπαδους του ρεφορμιστικου χωρου σου απο τ' αριστερα..."
Οταν οι γκρούπες διδάσκονται απο τις χαφιεδοπρακτικές του πάλαι ποτέ κραταίου ΠΑΣΟΚ και παραδίδουν μαθήματα πολιτικού τυχοδιωκτισμού κρίνοντας εξ ιδίων τα αλλότρια
Η περεστρόικα διαφημίστηκε στην ώρα της και το γεγονός αυτό, μαζί με μυριάδες άλλα παρόμοια που το ΚΚΕ εδώ και δεκαετίες διαφήμισε και υποστήριξε οδήγησε ατο σήμερα, όπου το σύστημα δε χρειάζεται πια περεστρόικες για να ξεμπερδεύει με σοσιαλισμούς, κομμουνισμούς και άλλα τέτοια ``ανιστόρητα`` όπως και για το γεγονός ότι σήμερα η επίθεση είναι τέτοια όπου όλοι, μα ΌΛΟΙ, που τολμούν να ορθώσουν έναν άλλο λόγο,όχι απαραίτητα κομμουνιστικό, βρίσκονται στο στόχαστρο της καταστολής και της κρατικής και παρακρατικής τρομοκρατίας.Και δεν είναι μόνο το ΚΚΕ και τα μέλη του. Είναι ΌΛΟΙ, εργάτες, εργαζόμενοι, άνεργοι, νεολαίοι, οργανώσεις, κόμματα, συλλογικότητες και ο κατάλογος είναι μακρύς.
Το όνομα Μήτσος Κωστόπουλος σου λέει κάτι?Όπως ο ίδιος δήλωνε, Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ από το 1983 και πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Αθήνας στα 1989, αυτός που δήλωνε υπερήφανα μέλος της ομάδας που από τη μεριά του ΚΚΕ είχε την ευθύνη για το συνδικαλιστικό κίνημα για 20 χρόνια. Εφαρμόζοντας τη γραμμή του κόμματος υπέγραφε την εργασιακή ειρήνη στη ΓΣΣΕ, σε αυτή αναφέρομαι. Από το 2000 και μετά βέβαια έγινε αντικομμουνιστής εν μία νυκτί και διεγράφη.
Στο σήμερα κάτι ή μάλλον κάποιοι μας έφεραν, μην κάνεις πως δεν το βλέπεις. Και το σύστημα κάνει τη δουλειά του. Όμως για την κατάσταση ιδεολογικής, πολιτικής και οργανωτικής αποσυγκρότησης της εργατιάς και του λαού ευθύνη έχει η Αριστερά, και πρώτα και κύρια το κόμμα που λέει ότι αναφέρεται σε αυτήν και την υπηρετεί. Μη σφυρίζεις αδιάφορα.
Δεν περιμένω να τοποθετηθεί το ΠΓ για να πω ότι ασχολείται το ΚΚΕ με την αφεντιά μου, δεν με απασχολεί ούτε στο ελάχιστο αυτό το θέμα. Πολιτικά προσπαθώ να μιλήσω και να αντιπαρατεθώ με επιχειρήματα σε μια πολιτική αντίληψη ελιτίστικη που κρύβεται πίσω απόβερμπαλισμούς για πουθενάδες και υβρεολόγιο. Και να πω ότι δεν ανήκω στο ΚΚΕ (μ-λ)για να μην θεωρηθεί ότι μιλώ εκ μέρους του.
27/2/13 - 5:02 μ.μ.
Μητσοτάκης: Προσέξτε το ΚΚΕ
Ο Κ.Μητσοτάκης ειναι ένας άνθρωπος του συστήματος με μεγάλη πείρα και προσφορά στην άρχουσα τάξη. Παρακολουθώντας τον τόσα χρόνια έχουμε δει τον τρόπο που επιλέγει σε κρίσιμες στιγμές να στελνει μηνυματα προς διάφορες κατευθύνσεις.
Τωρα, λίγο πριν τις εκλογές, στέλνει και πάλι μηνυμα προς την Ελληνική άρχουσα τάξη να προσέχει το ΚΚΕ που είναι "σοβαρό και ιστορικό κόμμα" δείχνοντας τον προβληματισμό του για την πολύχρονη σταθερή σχέση των κομμουνιστών με το λαό και τους αγώνες του.
Διαβάζουμε στο Βήμα από τη δήλωση Μητσοτάκη:
4 Μαΐου 2012
«Με το ΚΚΕ, που είναι σοβαρό και ιστορικό κόμμα χρειάζεται να κάνουμε μια νέα εθνική συμφωνία. Το ΚΚΕ δεν μπορεί να είναι και νόμιμο και παράνομο. Πρέπει να σεβαστεί όπως ορίζει το Σύνταγμα, στο οποίο ορκίστηκε πίστη, τη δημοκρατική νομιμότητα»
Στέλνει ακόμη μήνυμα στους συντητρητικούς ψηφοφόρους ότι το ΚΚΕ είναι κόμμα που παρανομεί και που πρέπει να αποδεχτούμε τον περιορισμό του στα πλαίσια της "δημοκρατικής νομιμότητας".
«Οι νεώτεροι, που διοικούν σήμερα το ΚΚΕ, μπορεί να έγιναν όψιμοι θαυμαστές του Στάλιν, δεν φαντάζομαι όμως να μην έχουν τόση αντίληψη της γεωπολιτικής πραγματικότητας, ώστε να γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να μεταβάλλουν σε Βόρεια Κορέα την Ελλάδα, μια χώρα που ανήκει στο ΝΑΤΟ και στην Ευρώπη και βρίσκεται στην πιο ευαίσθητη περιοχή της Μεσογείου. Και πάντως όλοι πρέπει να γνωρίζουμε ότι η δημοκρατία και μπορεί και πρέπει να προστατεύσει τον εαυτό της».
Σ' αυτό το σημείο ο κ.Μητσοτάκης δείχνει ξεκάθαρα την ανησυχία του για την αντισυστημική συμπεριφορά του ΚΚΕ και την εκφράζει με το γνωστό βρώμικο τρόπο βγάζοντας από το τσουβάλι των επιχειρηματων τα περί Β.Κορέας, όψιμων σταλινικών κλπ., προειδοποιώντας τους πάντες οτι το παιχνίδι είναι εντός προκαθορισμένων γεωπολιτικών ορίων που αν δεν γίνουν σεβαστά " ...η δημοκρατία και μπορεί και πρέπει να προστατεύσει τον εαυτό της"
Εκτίμηση της στάσης του ΚΚΕ απέναντι στις εξελίξεις στην ΕΣΣΔ.
Καθώς βρισκόμαστε σε περίοδο προσυνεδριακού διαλόγου, και ακούγονται απόψεις αλλά και αντίλογος επί παντός επιστητου, αναδημοσιεύουμε εδώ μία συνοπτική αυτοκριτική του ΚΚΕ για την στάση του απέναντι στις εξελίξεις στην ΕΣΣΔ, αλλά και την σχέση του με το ΚΚΣΕ.
Όχι τίποτε άλλο, αλλά επειδή έχουμε βαρεθεί να μας βάζει ο κάθε εξυπνάκιας για καινούργια, ζητήματα που είναι λυμένα εδώ και μία εικοσαετία περίπου...
____________
Tο 14ο Συνέδριο του KKE (1991) και η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη του 1995 εκτίμησαν αυτοκριτικά τα εξής:
Δεν αποφύγαμε ως Kόμμα την εξιδανίκευση και εξωραϊσμό του σοσιαλισμού, όπως οικοδομήθηκε στον 20ό αιώνα.
Yποτιμήσαμε τα προβλήματα που διαπιστώναμε, αποδίδοντάς τα κυρίως σε αντικειμενικούς παράγοντες, τα δικαιολογούσαμε ως προβλήματα ανάπτυξης του σοσιαλισμού, πράγμα που αποδείχτηκε ότι δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα.
Yποτιμήσαμε τη συνθετότητα της πάλης με τις κληρονομημένες επιβιώσεις, υπερεκτιμήσαμε την πορεία σοσιαλιστικής ανάπτυξης, ενώ υποτιμήσαμε τις αντοχές του διεθνούς ιμπεριαλιστικού συστήματος.
H αυτοκριτική μας αφορά τη λαθεμένη αντίληψή μας για τις σοσιαλιστικές νομοτέλειες και το χαρακτήρα των αντιθέσεων στη διαδικασία διαμόρφωσης και ανάπτυξης της νέας κοινωνίας. H στάση του Kόμματός μας αποτέλεσε μέρος του προβλήματος H δυνατότητά μας να βγάλουμε τα σωστά συμπεράσματα περιορίστηκε από το γεγονός ότι και το Kόμμα μας δεν έδωσε την απαιτούμενη προσοχή στην ανάγκη να κατακτά τη θεωρητική του επάρκεια, να προωθεί τη δημιουργική μελέτη και αφομοίωση της θεωρίας μας, να αξιοποιεί την πλούσια πείρα της ταξικής, επαναστατικής πάλης, να συμβάλλει δηλαδή, και με τις δικές του δυνάμεις, στη δημιουργική ανάπτυξη των ιδεολογικών και πολιτικών θέσεων, με βάση τις εξελισσόμενες συνθήκες. Σε μεγάλο βαθμό, ως Kόμμα υιοθετήσαμε λανθασμένες θεωρητικές εκτιμήσεις και πολιτικές επιλογές του KKΣE.
Γκορμπατσώφ-Μπρέζνιεφ-Χρουτσώφ
Σε σημαντικό βαθμό επέδρασε στη στάση μας η τυπικότητα των σχέσεων που εμφανίστηκε ανάμεσα στα κομμουνιστικά κόμματα, η άκριτη υιοθέτηση θέσεων του KKΣE σε θέματα θεωρίας και ιδεολογίας. Aπό την εμπειρία μας αυτή βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο σεβασμός στην πείρα των άλλων κομμάτων πρέπει να συνδυάζεται με την αντικειμενική κρίση της πολιτικής και πρακτικής τους, με τη συντροφική κριτική σε λάθη και την αντίθεση σε παρεκκλίσεις.
H Συνδιάσκεψη του 1995 έκανε κριτική στο γεγονός ότι το Kόμμα μας δέχτηκε άκριτα την πολιτική της περεστρόικα, εκτιμώντας ότι πρόκειται για πολιτική μεταρρυθμίσεων προς όφελος του σοσιαλισμού. Tο γεγονός αυτό αντανακλούσε και την ενδυνάμωση του οπορτουνισμού στις γραμμές του Kόμματος εκείνη την περίοδο.
H κριτική αντιμετώπιση της στάσης του KKE απέναντι στη σοσιαλιστική οικοδόμηση δεν απαξιώνει σε καμία περίπτωση το γεγονός ότι το Kόμμα μας, με συνείδηση του διεθνιστικού του χαρακτήρα, σε όλη την πορεία του, υπερασπίστηκε τη διαδικασία οικοδόμησης του σοσιαλισμού - κομμουνισμού στον 20ό αιώνα, ακόμα και με τη ζωή χιλιάδων μελών και στελεχών του. Hταν και είναι συνειδητή επιλογή του Kόμματός μας η μαχητική υπεράσπιση της προσφοράς του σοσιαλισμού στον 20ό αιώνα.
Tο KKE δεν πέρασε με το πλευρό αυτών των δυνάμεων, που, προερχόμενες από το κομμουνιστικό κίνημα, στο όνομα της κριτικής στην EΣΣΔ και στις υπόλοιπες χώρες, οδηγήθηκαν στο μηδενισμό, στην άρνηση του σοσιαλιστικού χαρακτήρα τους, στην υιοθέτηση της προπαγάνδας του ιμπεριαλισμού, ούτε αναθεώρησε τη στάση υπεράσπισης, παρά τις αδυναμίες της.συμφέροντά τους.
27/2/13 - 5:17 μ.μ.
"Εφαρμόζοντας τη γραμμή του κόμματος υπέγραφε την εργασιακή ειρήνη στη ΓΣΣΕ, σε αυτή αναφέρομαι."
Το ΠΑΣΟΚ ήρθε να προσαρμόσει τις συνδικαλιστικές ελευθερίες στις ανάγκες του συστήματος. Το ΚΚΕ, δουλεύοντας για την κατάκτηση ταξικής ηγεσίας στα συνδικάτα και τη ΓΣΕΕ, αλλά και για τον ταξικό προσανατολισμό του κινήματος (χαρακτηριστική προσπάθεια ταξικού συντονισμού συνδικάτων ήταν τα ΣΑΔΕΟ), συνέβαλε αποφασιστικά, το 1984, να συγκληθεί Συνέδριο της ΓΣΕΕ και, για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες, να εκλεγεί αντιπροσωπευτική διοίκηση και να εκπροσωπηθούν οι ταξικές δυνάμεις. Ούτε αυτό έμελλε να κρατήσει πολύ, αφού η επίδραση των κομμουνιστών στον προσανατολισμό της δράσης της ΓΣΕΕ ήταν σημαντική και δυσκόλευε την επικράτηση της γραμμής της υποταγής. Αυτό δυσκόλευε την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, γι' αυτό και προχώρησε σε επέμβαση με δικαστικό πραξικόπημα στη Συνομοσπονδία το 1985, που κατάργησε την εκλεγμένη διοίκηση και διόρισε νέα, απόλυτα ελεγχόμενη απ' αυτήν.
Στόχος της "Αριστεράς", η κατάρρευση του ΚΚΕ !
Στην Ελλάδα, επιτυχία τής ριζοσπαστικής Αριστεράς, θεσμικό αδιέξοδο
(άρθρο της Βάλια Καϊμάκη στην Le Monde)
Ο σύντροφος Στάλιν μπορεί να αναπαύεται ήσυχα στον τάφο του, το ΚΚΕ επαγρυπνεί, αποφασισμένο να εκπληρώσει την αιώνια αποστολή του: να υπηρετήσει την εργατική επανάσταση, να σταθεί φρουρός τής άφιξής της[1],
να προετοιμάσει τα στρατεύματα και πάνω από άλλα να μην αφήσει να ακουστεί το τραγούδι των σειρήνων που υπόσχονται νίκη τής αριστεράς. Κατά τη διάρκεια τής σύντομης προεκλογικής εκστρατείας στην Ελλάδα, όλοι οι κομουνιστές που προσκλήθηκαν να εμφανιστούν στα τηλεοπτικά πλατό επέμεναν σε ένα σημείο: είμαστε το Κομουνιστικό Κόμμα, και όχι «αριστερά». [...] Τώρα όμως, [ο Αλέξης] επιχειρεί ένα βήμα παραπάνω [το πρώτο ήταν η «έκκληση» ενότητας], προτείνοντας σύγκληση κοινών σωμάτων,
τείνοντας το χέρι στους οικολόγους (που δεν μπόρεσαν να υπερβούν το εκλογικό κατώφλι τού 3%), στους μαοϊστές, τους λενινιστές, τους τροτσκιστές, τους διαφωνούντες τού ΚΚΕ [!!!!!], σε όλο τον «γαλαξία» των κομμάτων τής αριστεράς. Ανομολόγητος σκοπός και διακαής επιθυμία όλων των ελλήνων τής αριστεράς είναι η κατάρρευση τού ΚΚΕ με σκοπό τον μετασχηματισμό του σε νέες βάσεις, ούτως ώστε η ελληνική αριστερά να λάβει τη θέση που της αρμόζει στην ελληνική κοινωνία.
Εμείς το μόνο που έχουμε να προσθέσουμε είναι πως η πραγματική επιθυμία του ρεφορμιστών και οπορτουνιστών, απο το 1956 μέχρι σήμερα ήταν μια. Η διάλυση του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας και ο μετασχηματισμός του σε ένα ξεφτυλισμένο ευρωκομμουνιστικό - ρεφορμιστικό - σοσιαλδημοκρατικό δίχτυ προστασίας του συστήματος. Όπως ακριβώς δηλαδή τα κατάφεραν σε μια σειρά χώρες της Ευρώπης.
2 φορές πλησίασαν στο να τα καταφέρουν, αλλά απέτυχαν.
Το '56 ποιοι ήταν οι οπορτουνιστές και οι ρεφορμιστές;
"Το '56 ποιοι ήταν οι οπορτουνιστές και οι ρεφορμιστές;"
Ένα σημαντικό κομμάτι απο τα σπλάχνα του που έφτανε μέχρι την ηγεσία του.Ολόκληρο ΚΚΣΕ φρόντισε γι αυτό!!
Και συνεχίζει ο Μίκης Θεοδωράκης: «Σπεύδω και παίρνω τον Καραμανλή του λέω: προσοχή, το σχέδιο Ανάν κίνδυνος. Αλλά έπρεπε να πάρω και τον Χριστόφια, ο οποίος, το κόμμα του, ήταν υπέρ του σχεδίου Ανάν, όπως ξέρετε, στην αρχή. Του στέλνω το βιβλίο, του λέω διάβασε το βιβλίο, «σταμάτα και κάνε πίσω». ETΣI ΓINONTAN KAI ΓINETAI H "ΠOΛITIKH" ΣTHN XΩPA !!! APNTZI MPOYPTZI O ΛOYΛAΣ !!! ΣOYΠA MOY ΠEΣ !!! AΠOTEΛEΣMA ;;; ΣKATA ΣTON ... KYBO !!!!
«Πρόσφατα η ελληνική κυβέρνηση ήλθε σε συμφωνία με τη διάδοχη εταιρεία της “Blackwater”, προκειμένου να προσλάβει μισθοφόρους για την προστασία του κοινοβουλίου. Στις δημοκρατίες ωστόσο, το Κοινοβούλιο δεν χρειάζεται προστασία» APAΓE ΣTA ΔEKEMBPIANA TOY 1944 TI ONOMA EIXE H ... “Blackwater” ;;;; OΛIKH EΠANA..(Ω)OPA !!!!
Θίχτηκαν πολλά ζητήματα γι αυτό θα επικεντρώσω μόνο σε ένα. Αναφέρει ένας ρεβιζιονιστής ότι το ΚΚΕ κάνει κριτική στο τρίο στούντζες Χρουτσώφ-Μπρέζνιεφ-Γκορμπατσώφ. Μάλιστα! Και τι ιστορικό συμπέρασμα βγάλατε από αυτή την κριτική; ότι παρά τη δεξιά-οππορτουνιστική στροφή του 20ου συνεδρίου συνεχίζονταν αδιάλειπτα να οικοδομείται σοσιαλισμός στην ΕΣΣΔ, άρα το τρίο ήταν σύντροφοι κομμουνιστές ηγέτες! Τι κριτική κάνατε αγαπητοί αφού ονομάζετε σοσιαλισμό τον ιδιόμορφο κρατικό καπιταλισμό της νέας αστικής τάξης στην ΕΣΣΔ καθώς και την σοσιαλιμπεριαλιστική πολιτική της; Όπως έλεγε ο ΣΤΑΛΙΝ: Αγαπητοί κριτικοί, εσείς δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε το δεξί από τα αριστερό!
Γ.
Ειστε άδικοι για τα μ-λ Μ-Λ ,βγάζουν πολυ ωραιες επαναστατικές ανακοινώσεις ...Που μεχρι
να ειναι έτοιμο το επαναστατικό υποκείμενο θα εχουν ξεχάσει οι εργατες τι σημαίνει αγώνας
Μονο η ιστορική αποτίμηση για το 56 σας έμμηνε σε ολα τα αλλα είστε κυκλος επαναστατικού
προβληματισμού.....Για το πως πρεπει να ειναι ενα κινημα το όποιο θα το εχουν χτίσει αλλοι που
στην συνεχεια θα το παραδώσουν σε εσας για να το καθοδηγήσετε λαμπρά. , με εναν τεράστιο
κατακόκκινο ήλιο να στέκει περήφανα πανω απο τα κεφάλια σας....Χαίρε....
Ρε μπας κ το "Κ"ΚΕ απο το '56 κ δωθε ηταν ...μ-λ κ δεν το 'χε παρει παρει χαμπαρι ουτε το ιδιο ουτε εμεις; Τριζουν τα κοκκαλα του μακαριτη του Πολυδωρα του Δανιηλιδη κ του Νικου Μπελογιανη! Λετε ν' αποδειχθουν κατι Φλωρακηδες,Δαμανακηδες,Δραγασακηδες κ Παπαρηγες επαναστατες με φυσεκλικια κ απαραμιλλο ...μπολσεβικισμο κ εμεις να πηραμε επι δεκαετιες την ζωη μας λαθος;; Λετε το '74 να υπογραψαμε εμεις την δηλωση νομιμοφροσυνης οτι δεν θ' ανατρεψουμε το νομιμο (καπιταλιστικο,εξαρτημενο μεχρι τα μπουνια απο Αμερικανους κ φασιζον ασυστολως) κοινωνικοπολιτικο συστημα της χωρας κ το "Κ"ΚΕ να 'δωσε μαχη για να μην περασει ο νεος 509 που απαιτουσε τοτε η αρχουσα ταξη να υπογραφει για συμμετοχη στην εκλογικη διαδικασια; Ωρε φαρισαιοι υποκριτες ρεβιζιονιστες,γλοιωδεις χαμαιλεοντες των αστικων επιδιωξεων,σας το 'χω ξαναγραψει καπου εδω μεσα,οσα σκατα κι αν ριξετε πανω στον ηλιο της ιστοριας της ταξικης παλης κ της επαναστατικης αληθειας,μπορειτε να τον κανετε να παψει να λαμπει;
Ρα παλικάρια, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πώς γρεμίστηκε το ρημάδι το κομμουνιστικό κίνημα και είμαστε εδώ που είμαστε και θέλει ξαναχτίσιμο; Και ποιοι το γκρέμισαν τελικά, και ποιοι πήγανε κόντρα στο γρκέμισμα του;
Άντε γιατί μοιάζετε τον Ποσροσάλτε που έρχεται και λέει στους ανέργους "μα αφού δεν υπάρχει παραγωγή στην Ελλάδα!!!", ενώ το συνάφι του ευθύνεται γι' αυτό.
Μάλλον εκεί που μας χρωστούσανε μας πήρανε και το βόδι.
Το νέο εργατικό και κομμουνιστικό κίνημα θα γεννηθεί ότι με σχέδια "λαϊκής εξουσίας", όχι με εκλογικά ποσοστά, όχι με το ποιός έχει μεγαλύτερο κόμμα, αλλά μέσα στην ταξική πάλη και εκεί θα κριθούμε όλοι.
Από κει και ύστερα, το άγχος να μπαίνεται κάθε λίγο εδώ να βρίζετε τους... πουθενάδες μόνο με το ότι κάτι θέλετε να αποδείξετε σε κάποιον, μάλλον στο εσωτερικό σας, μπορεί να εξηγηθεί, αλλιώς γιατί το κάνετε αφού είμαστε πουθενάδες.
Αφού είστε τόσο γαμάτοι πρωχοράτε και αφήστε εμάς να γκρινιάζουμε στο πλάι και να ξεχαστούμε στη λήθη.
Εν τω μεταξυ,αγροτες,ναυτεργατες,εργαζομενοι μετρο,χαλυβουργοι,δημοσιοι υπαλληλοι κ τοσοι αλλοι εργαζομενοι πανηγυριζουν τις ...ταξικες νικες που πετυχαν στους προσφατους αγωνες τους... Απαντες αναγνωριζουν ομοφωνα οτι στις ...νικες αυτες καθοριστικο ρολο επαιξε η αποκλειστικη επαναστατικη συμβολη του κομματος της εργατικης ταξης,του ενος,του πρωτοπορου κ μοναδικου... Μετα τις παραπανω νικες στην χωρα τιθεται αμεσα προβλημα επαναστατικης κρισης κ εναρξης της προεπαναστατικης περιοδου...
γενικά , σε συνθήκες κοινωνικού κραχ , επιβολής ενός τριτοκοσμικού μοντέλου ζωής κλπ , τα περιθώρια κλαδικών αγώνων να έχουν νίκες είναι περιορισμένα .
αυτό βέβαια σαν άποψη το πέρνει ο ΣΥΡΙΖΑ και του αλλάζει τον αδόξαστο ,το κάνει ώριμο φρούτο και εκλογική αναμονή .
αν δεν στήσουμε σε τόπους εργασίας , κατοικίας κλπ δομές μετακαπιταλιστικής παραγωγής και κατανάλωσης , αν δεν τις στηρίξει μια αριστερή κυβέρνηση νομικά και υλικά , αν δεν φέρουμε την αγροτική παραγωγή σε αντιστοίχηση με τις εγχώριες ανάγκες και την αναβάθμιση της αγροτικής ζωής , αν δεν στοχεύσουμε εκεί για να περιγράψουμε το " αλλιώς " με τους όρους που σήμερα το αντιλαμβάνονται οι μάζες οι αγώνες θα απομονώνονται και θα μετράμε ήττες .
αν δεν κάνουμε όλα αυτά ο καθένας αυθαίρετα θα λέει " αν είχα πιο μεγάλη επιρροή στα μπλόκα , αν είχα πιο μεγάλες δυνάμεις στα σωματεία , τα πράγματα θα ήταν καλύτερα ".
Και γιατί δεν έχεις ? είναι η απάντηση , ας είχες ...
" κάποιος σύντροφος "
Ήτανε που ήτανε υψηλό το επίπεδο σε αυτή την ανάρτηση, τώρα απογειώθηκε.
"Αν δεν φέρουμε την αγροτική παραγωγή σε αντιστοίχηση με τις εγχώριες ανάγκες και την αναβάθμιση της αγροτικής ζωής ".
Καλό είναι εκτός από μεγαλόστομίες να γνωρίζεις έστω και λίγο το θέμα στο οποίο αναφέρεσαι.
Είναι γνωστό στον αγροτικό κόσμο, ότι η τιμή ενός προιόντος εξαρτάται από διεθνείς παράγοντες, όπως πρώτες ύλες, κρατικοί δασμοί, επιδοτήσεις, κτλ και ειδικά στη χώρα μας διαμορφώνονται από την ΕΕ απ' ευθείας από την ΚΑΠ. Παράγοντες που καμία ελληνική κυβέρνηση δεν μπορεί να επηρεάσει.
Με άλλα λόγια είτε προτείνεις μια καλή ΚΑΠ που θα λειτουργεί με όρους αγοράς ("αντιστοιχισμένη", μάλιστα!), μέσα στα πλαίσια της ΕΕ (ζήτω ο ΣΥΡΙΖΑ), είτε προτείνεις τη άμεση έξοδο της χώρας από την ΕΕ, τώρα, σαν στόχο του αγροτικού κινήματος.;
Και όταν τα προτείνεις αυτά σαν άμεσα αφικτούς στόχους, μάλλον δεν πρέπει να προτείνεις μια κάποια αριστερή κυβέρνηση, αλλά την άμεση επαναστατική διέξοδο. Υποθέτω θα είσαι σε θέση να αναλάβεις και την ανάλογη ευθύνη.
Ή μάλλον δεν έχεις καμία ιδέα για το πώς διαμορφώνονται οι τιμές των αγροτκών προιόντων. Και νομίζεις ότι αν μια αριστερή κυβέρνηση επιδοτήσει κάποιους υγιείς συναιτερισμούς, μπορεί η ελληνική αγροτική παραγωγη να ανταγωνιστεί οικονομικά άλλες χώρες στα πλαίσια της ΚΑΠ και της ΕΕ.
Και τι νομίζεις ότι θα παράγει η Ελλάδα και μάλιστα αντιστοιχισμένο; Βαμβάκι, σιτάρι, κριθάρι και καλαμπόκι, που είναι είδη πρώτης ανάγκης, και η ΚΑΠ έχει δοαμορφώσει τις τιμές τους 10 φορές κάτω από τα επίπεδα του '90; Νομίζεις ότι θα μας αφήσει η ΕΕ να παράγουμε; θα αφήσει την αριστερή κυβέρνησει να στηρίξει τους συναιτερισμούς; Και ποιούς συναιτερισμούς; Αλλά εδώ θα πάει πολύ βαθιά η κουβέντα ενώ δεν γνωρίζουμε τα αυτονόητα.
Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που ντούροι "αντικαπιταλιστές" του γλυκού νερού, που θέλουν κομμουνισμό εδώ και τώρα αναφέρονται σε κομβικούς τομείς της οικονομίας, όπως ο αγροτικός, χωρίς κανένα ταξικό πρόσημο λες και υπάρχει κάποια "αγροτική παραγωγή" έτσι αόριστα στην Ελλάδα.
Αυτό που απαιτεί το αγροτικό κίνημα έιναι εγγυημένες τιμές στα προιόντα του φτωχού και μεσαίου αγρότη ώστε να καλύπτει το κόστος ζωής, απαιτεί σύνδεση του χωραφιού με την παραγωγή, κανένα "σχέδιο αντιστοίχησης" δεν απαιτεί.
Δεν μπορεί να υπάρξει η αντιστοίχηση που λες.
Στρατηγικός στόχος του αγροτικού κινήματος πρέπει να είναι η έξοδος από την ΚΑΠ και την ΕΕ, σαν προυπόθεση για μια λαϊκή αγροτική παραγωγή. Στόχος που δεν μπορεί να υπηρετηθεί με αριστερές κυβερνήσεις, ούτε με συναντήσεις με τον υπουργό, όπως έκανε η Αλέκα, που μπήκε μάλιστα σαν μεσάζοντας της συνάντησης.
Καμία συνάντηση με κανενα υπουργό δεν έπρεπε να δεχθεί το αγροτικό κίνημα!
Οι προτασεις που διατυπωνονται μηπως ρεφορμιζουν ασυστολως; Μηπως διατυπωνονται λες κ η χωρα δεν ειναι εξσρτημενη απο τους ευρωπαιους ιμπεριαλιστες κ οχι μονο κ δεν παιρνουν καν υπ' οψει τους οτι α υ τ ο ι καθοριζουν το ειδος κ τα προιοντα της εγχωριας παραγωγης με βαση τις δικες τους αναγκες κ οχι του ελληνικου λαου; Τελικα τι σο"ι" μαρξιστες ειναι οσοι τον ιμπεριαλιστικο καταμερισμο,δηλ την ιδια την εξαρτηση.δεν την λαμβανουν πωσως υπ' οψει κ αεροβατουν ασυστολως; Φαινεται οτι οι ρεφορμισμοι καθε αποχρωσης τεμνονται κ συναντιουνται λεω εγω...
Κάτσε, εδώ πρέπει να εξηγήσουμε πιο βασικά πράγματα, ότι ο αγρότης να να σπείρει χριεάζεται μια οικονομική ενίσχυση που λέγεται "επιδότηση", και αυτή δεν καθορίζεται από την ελλνηική κυβέρνηση αλλά από την ΕΕ, μέσω ενός μηχανισμού που λέγεται "ΚΑΠ". Και αν δώσεις παραπάνω παραπέμπεσαι.
Μετακαπιταλιστικη παραγωγη...
Ανισομετρες κ οχι μονο αλληλοεξαρτησεις...
Καπιταλιστικες ολοκληρωμενες ...ανολοκληρωσεις κ παγκοσμιοποιησεις καουτσικου υπεριμπεριαλισμου...
Πρασινα αλογα και στην κορυφη κανελλα... Παλιομοδιτικα ρουχα,φανταχτερα (ξανα)αμπαλαρισμενα...
Για την ακριβεια παμπαλαια ρεφορμιστικα κουρελορουχα με φιογκους κ κορδελλες......
σύντροφε ΚΚ , με τα ροζιασμένα χέρια σου και το ηλιοκαμένο πρόσωπο μιας και μόνο εσύ ξέρεις για τους αγρότες , σε έχουν τρομοκρατήσει με τόσα χρόνια φιλο ΕΕ προπαγάνδας.
αν ένα κράτος θέλει να χρηματοδοτήσει με έναν ορισμένο τρόπο την αγροτική της παραγωγή , το κάνει έτσι απλά . Τόσο πολύ σε φοβίζει η αντί ΕΕ πάλη ? Μονο για τα λόγια ?
Τα περί της λεγόμενης ... εξάρτησης (?!? ) ότι είναι λέει ο λόγος που αυτά δεν γίνονται δεν στέκουν . Η ένταξη του ελληνικού καπιταλισμού στις ΕΟΚ -ΟΝΕ - ΕΕ έφερε αναβάθμιση της θέσης του διεθνώς , δημιούργησε νέες κοινωνικές συμμαχίες της αστική τάξης τρελή κερδοφορία κλπ . Οι αγρότες ήταν από τους χαμένους , και σήμερα , στις συνθήκες της κρίσης και της περιθωριοποίησης του Νότου ακόμα περισσότερο .
Το πρόβλημα μετά είναι της ΚΑΠ και της ΕΕ ...
Από κει και μετά , καουτσκικός μαρξισμός είναι τα στάδια ( εξάρτηση , πρώτα δημοκρατία και ανεξαρτησία κι βλέπουμε ) η προτεραιότητα των παραγωγικών δυνάμεων , οι εξαρτήσεις και οι ψωροκώσταινες , η άρνηση του λενινισμού και του αδύναμου κρίκου , της θεωρίας δηλαδή πως επανάσταση γίνεται εκεί και όταν φτιαχτεί το κοινωνικό μπλοκ με το μη ενσωματώσιμο κοινωνικό , οικονομικό , εθνικό κλπ " κοσμοείδωλο " ( το πως θέλει να κάνει την κοινωνία δηλ )
ακόμα περιμένεις την επανάσταση στην Αγγλία και τις ΗΠΑ ?
" κάποιος σύντροφος "
"καποιε σύντροφε"
δυστυχώς, το ύφος, το ήθος, η υπεροψία σου (καθόλου μα καθόλου δικαιολογημένη κατά την ταπεινή μου άποψη) είναι πραγματικός καθρέφτης της αθλιότητας της κατάστασης στην αριστερά...
Με συγκινεί πάντως η μεγαλοψυχία σου που καταδέχεσαι και μπλογκάρεις σε αυτό το μπλογκ που παρακολουθούμε εμείς οι ηλιθιοι παλαιοκομμουνιστές που "περιμένουμε την επαναστάσταση στην Αγγλία ή στις ΗΠΑ"!!! (Εχεις πιει τίποτα ή αυτή η απόλυτη σύγχυση είναι μόνιμη;)
Πάνος
Δε νομίζω ότι αξίζει να απαντήσω στις ασυναρτησίες σου, παρά μόνο σε ένα, κι αυτό για κάποιους που ίσως έχουν την υπομονή να διαβάζουν ακόμα τα σχόλια.
Η ΕΕ μέσω της ΚΑΠ δεν διαμορφώνει μόνο τις τιμές, αλλά και το τι θα παράγεται, και το πώς (έχουμε ήδη προώθηση των μεταλλαγμένων, μια ιστορία εξάρτησης από μόνο του αυτο), αλλά και από ποιους.
Η ΕΕ λοιπόν, σκοπεύει να εξαφανίσει την μικρομεσαία αγροτική παραγωγή προς όφελος των καπιταλιστικών αγροτικών επιχειρήσεων. Έχει αποφασίσει να τελειεώσει με τον μικρό Έλληνα αγρότη. Στο μέλλον οαγρότης στην Ελλάδα δεν θα πάει στο χωράφι του. Δε θα οδηγεί τρακτέρ. Θα είναι καπιταλιστής.
Πρώτα πετούσαν τα ροδάκινα στις χωματερές, ύστερα επιδοτούσαν την μη παραγωγή και επέβαλλαν ποσοστόσεις και πρόστιμα σε όσσους παρήγαγαν περισσότερο, και σήμερα σκοπεύουν να απαγορέψουν ουσιαστικά τη μικρή παραγωγή.
Ήτανε πέρα από οικονομικό ζήτημα, και γεωστρατηγικό και πολιτικό ζήτημα να είναι η Ελλάδα από παραγωγός χώρα, χώρα διατροφικά εξαρτημένη, ώστε να πειθαναγκάζεται σε κάθε είδους εκβιασμούς. Τα οφέλη για τους ιμπεριαλιστές είναι πολλαπλά.
Δεν επιτρέπται στα πλαίσια της ΚΑΠ όχι να στηρίξεις την υπάρχουσα παραγωγή, αλλά ήσουν υποχρεωμένος πρώτα να τη μειώσεις, ύστερα να απωλέσεις βασικά προιόντα, όπως το βαμβάκι (βλέπε προιόντα "ποιότητας", αβοκάντο και λοιπές βλάκείες), και τέλος η ΕΕ απαιτεί τη δραστική μείωση του αγροτικού πληθυσμού, την εξαφάνιση των αγροτών.
Αυτά προβλέπει η ΚΑΠ.
Σύντροφε Πάνο , απαντάω σε σχόλιο που λέει ότι δεν ξέρω ότι οι αγρότες ...παίρνουν επιδοτήσεις ...
Αν η ειρωνεία είναι κακό πράγμα ,πάρτο από την αρχή ...
και κυρίως μην το επαναλαμβάνεις (έχω πιει λίγο ... , αλλά δεν νομίζω να φταίει αυτό )
σιγά την αθλιότητα ρε Πάνο , πολύ savoir vivre είσαι ...
" κάποιος σύντροφος "
Πες μας τι πίνεις
σύντροφε μου αγαπημένε ΚΚ , για μονομερές σπάσιμο της ΚΑΠ μιλάω , μην με παραπέμψεις στο site της κομισιόν , τα ξέρω πάνω κάτω , συμφωνώ μαζί σου στην περιγραφή , απλά δεν πιστεύω ότι η ΚΑΠ πρέπει να είναι το όριο για τους αγρότες . Υποτίθεται συμφωνούμε , αλλά θέλει συζήτηση τελικά , βλέπω πιστεύετε ότι η ΚΑΠ μας δεσμεύει , διαφωνώ ...
ούτε να βγούμε πρωωωωωτα από την ΕΕ . Ούτε πιστεύω ότι η έξοδος από την ΕΕ γίνεται με σύνθημα την έξοδο από την ΕΕ , αλλά πάνω σε ζωτικά συμφέροντα των από κάτω .
" κάποιος σύντροφος "
Δημοσίευση σχολίου