Παρασκευή 8 Μάρτη, ώρα 7:00 μ.μ.
Συνεδριακό Κέντρο Θήβας, αίθουσα Σεμέλη
Παλλαϊκό Μέτωπο Αντίστασης και Αγώνα
Για Δουλειά, Ειρήνη, Δημοκρατία, Εθνική Ανεξαρτησία.
√ Σχεδόν 3 χρόνια μνημονίων και ιμπεριαλιστικής υποδούλωσης της χώρας η εργατική τάξη και ο λαός μας ζουν έναν πραγματικό εφιάλτη. Η φτώχεια, η εξαθλίωση, η ανεργία, οι απολύσεις, εξαπλώνονται σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας. Οι ιμπεριαλιστές δανειστές καταλύουν, απροκάλυπτα την ήδη ναρκοθετημένη εθνική κυριαρχία.
√ Η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ συνεχίζει την ίδια πολιτική της ξενοδουλείας και των άγριων αντιλαϊκών μέτρων. Κλιμακώνει το καταστροφικό έργο των μνημονίων με συνεχή αντιδημοκρατικά πραξικοπήματα Θωρακίζει την αντιδραστική πολιτική της με μέτρα αντιλαϊκής καταστολής και τρομοκρατίας. Στοχοποιεί τους λαϊκούς, εργατικούς και νεολαιίστικους αγώνες, τις διαδηλώσεις, τις απεργίες και κάθε άλλη μορφή εργατικής και λαϊκής αντίστασης. Μετατρέπει όλη τη χώρα σε «ειδική οικονομική ζώνη».
√ Η κατεύθυνση του εκφασισμού της κρατικής πολιτικής συμβαδίζει με την αξιοποίηση και του φασιστικού φαινόμενου, της ναζιστικής συμμορίας της «Χρυσής Αυγής», που χρησιμοποιείται σαν εφεδρική δύναμη εκφοβισμού και χτυπήματος του εργατικού, λαϊκού, αριστερού και κομμουνιστικού κινήματος.
√ Απέναντι σ’ αυτή την πολιτική, προβάλλονται με αριστερή ταμπέλα στο λαό υποτιθέμενες «διέξοδοι» και κατευθύνσεις, που αποπροσανατολίζουν, αναπαράγουν αυταπάτες για «εύκολες» και «άμεσες» λύσεις. Η λεγόμενη «υπεύθυνη αντιπολίτευση» και η ταχεία σοσιαλδημοκρατική μετάλαξη του ΣΥΡΙΖΑ, δίνει εγγυήσεις για την παραμονή της Ελλάδας στην ΕΕ και στο ευρώ και για την «τήρηση των δεσμεύσεων» προς την ΕΕ, ενώ η πολιτική του ΚΚΕ που με τις θέσεις του 19ου συνεδρίου δεν αναγνωρίζει την ιμπεριαλιστική εξάρτηση της Ελλάδας, εναντιώνεται στην πάλη κατά της πολιτικής υποτέλειας και επαγγέλλεται «διαμόρφωση συσχετισμών» για μια υποτιθέμενη «λαϊκή εξουσία» στην οποία παραπέμπεται η λύση ακόμη και άμεσων λαϊκών προβλημάτων, την ίδια στιγμή που στο μαζικό κίνημα εφαρμόζει μια διασπαστική πολιτική απομόνωσης.
√ Στη γειτονιά μας, οι ιμπεριαλιστές προωθούν ολοταχώς το ξαναμοίρασμα των σφαιρών επιρροής τους στην ευρύτερη περιοχή της Μ. Ανατολής. Η συγκυβέρνηση μπλέκει το λαό μας στα πολεμικά σενάρια των ιμπεριαλιστών, οδηγώντας τη χώρα στο μάτι του κυκλώνα.
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση το πραγματικό ζήτημα που προβάλλει δεν είναι να προσανατολιστεί ο λαός και η Αριστερά στο κοινοβουλευτικό παιχνίδι και στην αναζήτηση δήθεν αριστερών κυβερνήσεων, αλλά να στραφεί σταθερά στο δρόμο του λαϊκού, εξωκοινοβουλευτικού αγώνα, για να ανατραπεί η πολιτική της πείνας, της ανεργίας και της εξαθλίωσης. Σαν αναπόσπαστο τμήμα του γενικότερου αγώνα του λαού μας για την έξοδο από την ΕΕ και το ΝΑΤO, για την ανατροπή της διπλής κυριαρχίας του ιμπεριαλισμού και της ντόπιας μεγαλοαστικής τάξης, για Δουλειά, Ειρήνη, Δημοκρατία, Εθνική Ανεξαρτησία.
Σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο, το ΚΚΕ(μ-λ), το Μ-Λ ΚΚΕ και ανένταχτοι αγωνιστές, κάνουν συζητήσεις-εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα και στην Βοιωτία για την ανάγκη συγκρότησης μιας «Πρωτοβουλίας για Αριστερή Αντιιμπεριαλιστική Συνεργασία». Η Πρωτοβουλία μας φιλοδοξεί να δώσει τη δυνατότητα στο λαό να οργανωθεί σε μια σωστή βάση, που θα του επιτρέψει να διεξάγει νικηφόρους αγώνες που θα ανακουφίσουν τη ζωή του από την επίθεση του καπιταλισμού και του ιμπεριαλισμού και θα τον προστατέψουν από «ψεύτικους» φίλους που θα τον πουλήσουν.Θέλουμε να δυναμώσουμε μέσα στο εργατικό και λαϊκό κίνημα εκείνον τον προσανατολισμό μαζικής πάλης που στρέφεται ενάντια στην πολιτική της ταξικής συνεργασίας, του εξωραϊσμού του αστικού κράτους ,της υποταγής και της καπιταλιστικής διαχείρισης. Η Πρωτοβουλία μας δεν έρχεται να υποκαταστήσει τους λαϊκούς αγώνες.Αντίθετα θέλει να γίνει κομμάτι τος.Να συνδεθεί με τους νέους εργατικούς - λαϊκούς αγώνες και αγωνιστές και να συμβάλει στον σωστό προσανατολισμό του κινήματος.
Σας καλούμε την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013 και ώρα 7:00 μ.μ. σε
εκδήλωση - συζήτηση στο Συνεδριακό Κέντρο Θήβας, στην αίθουσα Σεμέλη. Για να συζητήσουμε και να προχωρήσουμε μαζί στο δύσκολο δρόμο του αγώνα!
15 σχόλια:
Τη μια μέρα άρθρο για τη φασιστικοποίηση και την χρήση του όρου εκφασισμός, την επομένη κείμενο με τη χρήση του εκφασισμού και μάλιστα "της κρατικής πολιτικής"...
Το ένα κείμενο του ΚΚΕ(μ-λ), το άλλο κείμενο των ανθρώπων που καλούν στη Θήβα.
Ενδιαφέρον. Η ΠΑΑΣ δηλαδή για ένα κομβικό ζήτημα θα συγκροτηθεί σε διαφορετικές πολιτικές βάσεις ανά περιοχή και μετά κάποιοι ανοίγαν ολόκληρο θέμα σε άλλη ανάρτηση γιατί το μόνο άγχος τους ήταν να είναι κοινό το όνομα.
Πίσω από τις λέξεις υπάρχει και η ουσία των πραγμάτων. Αυτή μπορεί να την κρίνουμε; Κατ' αρχήν θα σου πρότεινα να ξαναδείς το κείμενο περί φασιστικοποίησης της Π.Σ.. Και δεύτερο αναρωτιέμαι πόσο δύσκολο είναι να κατανοήσει κανείς τι σημαίνει συνεργασία οργανώσεων, σχημάτων και αγωνιστών. Και τι σημαίνει η ένταξη σε αυτή τη διαδικασία ανθρώπων πέρα από τις οργανώσεις που σε αυτή τη φάση ελάχιστα ενδιαφέρονται για την ορολογία και περισσότερο για την ουσία. Λογικό είναι να υπάρχουν διαφοροποιήσεις και σε σχέση με τις αναλύσεις των οργανώσεων ακόμη και από τοπική σε τοπική κίνηση.
Πάντως σίγουρα συνεργασία δε σημαίνειολοκληρωτική επικράτηση των απόψεων του ενός ή του άλλου.
Συζήτηση, αντιπαράθεση, σύνθεση, πράξη και ξανά συζήτηση και πάει λέγοντας.
Τα πάντα είναι στο τραπέζι και τα πάντα δοκιμάζονται. Ας συμβάλουμε τουλάχιστον δημιουργικά και όχι γκρινιάζοντας. Προσωπικά βρίσκω πολλά που μας ενώνουν και με το Μ-Λ ΚΚΕ και με αγωνιστές που είτε έχουν επιλέξει να εκφράζονται ατομικά είτε συλλογικά και επιπλέον έχω βαρεθεί τη γκρίνια, όχι τη διαφορετικότητα των απόψεων. Καιρός να μάθουμε τη συνεργασία που θα μας πάει μπροστά.
ΑσΓ από κινητό.
"Καιρός να μάθουμε τη συνεργασία που θα μας πάει μπροστά."
Το τι σε πάει μπροστά ή πίσω το δείχνει η ουσία όπως λες, και προς το παρόν δεν βλέπω τα στοιχεία που δείχνουν το βήμα μπρος.
Η ουσία είναι πως άλλο πράγμα εκφασισμός της κρατικής πολιτικής και άλλο φασιστικοποίηση της δημόσιας ζωής. Και ως εκ τούτου αλλιώς αντιμετωπίζεται το ένα κι αλλιώς το άλλο. Ακριβώς συνεργασία δεν σημαίνει ολοκληρωτική άποψη του ενός ή του άλλου. Άρα αυτό το πράγμα δεν είναι συνεργασία.
ΥΓ Να κριτικάρεται ο Πουλαντζάς είναι ένα πράγμα, να κριτικάρεται και ταυτόχρονα να αντιγράφεται όμως είναι τουλάχιστον αντιφατικό εάν όχι γελοίο.
μάλλον δεν υπάρχει διάθεση για διάλογο, όπως φαίνεται από τον εκνευρισμό του ΑσΓ. για να πάει μπροστά μια συνεργασία απαιτείται προβολή των κοινών σημείων. αν λοιπόν στο συγκεκριμένο θέμα (εκφασισμός-φασιστικοποίηση) υπάρχει διαφορετική άποψη, γιατί η συνεργασία στη Βοιωτία (που έχει και το όνομα της ΠΑΑΣ) υιοθετεί τη μία από τις δύο;
.......δυο σκόρπιες κουβέντες
Έχουμε στην παρέα μας, υπερπληθώρα εκπροσώπων του πτώματος της new left εσχάτως. Παλιοί οπαδοί του ‘’κυβερνητικού’’ Μηλιού, ‘’επαναθεμελιωτές’’ απο ΣΥΡΙΖΑ μέχρι ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ‘’νεο κύμα’’ των περι το ΚΚΕ, αναθυμιούνται τον Πουλαντζά, ίσως γιατί με τους νεότερους οππορτουνιστές στους οποίους αναφέρονται, η δήθεν ‘’εμβάθυνση’’ του μαρξισμού, χάνει και την λυκειακή της σοβαρότητα. Λοιπόν επειδή κάποιοι δεν γεννηθήκαμε χθες, ο Πουλαντζάς βάφτισε όλους τους ‘’μη παραγωγικούς εργάτες’’-βιασμός του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ο όρος, τους αυτοαπασχολούμενους ακόμη και μικρέμπορους περιπτέρων/κάθε λογής , σαν ‘’διευρημένη μικροαστική τάξη’’, την οποία ανήγαγε σε τάξη αναφοράς. Η σημερινή βίαιη προλεταριοποίηση των αυτοαπασχολούμενων και η –για μια ακόμη φορά-γελοιοποίηση των απόψεων, για διαρκή συρίκνωση της εργατικής τάξης (που αντίθετα διευρύνεται), μόνο στο παραδοσιακό βιομηχανικό ( εξαιρούμενου και του ‘’ρομποτικοποιημένου’’) προλεταριάτο.......φάνηκε αχνά, ακόμη και την εποχή λίγο πριν το τέλος, του διανοητή. Διαβλέποντας το κενό του στην ταξική ανάλυση, το τελευταίο του ατελές έργο ήταν ακριβώς, μια απόπειρα μετάβασης από την ‘’διόρθωση’’ της ταξικής ανάλυσης του Μάρξ, στην τάχατες ανάγκη για απριοριστική-αξιωματική θεμελίωση, της ουσίας της ‘’τάξης’’. ( δεν έχει άδικο ο σύντροφος ΒΚ όταν μιλά, για νεοκαντιανή αντίληψη)
Σήμερα όλη η γενικευμένη εξαθλίωση ώς τα όρια της απλής επιβίωσης σε συνθήκες μεσαίωνα, δείχνει τι και ποιός δικαιώθηκε και αυτός ήταν ο μαρξισμός-λενινισμός.
Επειδή κάποιοι ποντάρουν στην αντικειμενική αδυναμία συντρόφων να διαβάσουν το ΚΕΦΑΛΑΙΟ, προτείνω να κοιτάξουν ένα πολύ σημαντικό άρθρο του ‘’πάντοτε συντρόφου’’ Τ.Κολοκούρη, πάνω στο θέμα ( χωρίς την επίσημη άδειά του.....από σελ. 83 και πέρα)
http://www.scribd.com/doc/118427807/%CE%A3%CE%91%CE%9A%CE%95-%CE%9C%CE%91%CE%9B%CE%95%CE%A0-%CE%A4%CE%B5%CF%8D%CF%87%CE%BF%CF%82-7
τελειώνοντας αυτή τη παρένθεση, επισημαίνω πως η συχνότητα των επισκέψεων δεν είναι τυχαία. Το ΚΚΕ μ-λ δεν είναι ένα ακόμη ‘’μαοικό μόρφωμα’’ και έχει ,πέραν της αναφοράς του και στον Μαο, επιρροή σε αγωνιστές που δεν χαρακτηρίζονται από το ιστορικό αυτό στοιχείο. ( Γνωστό και όχι της ώρας, πως ανοίκω σε αυτούς, πως διαφωνώ και με τον κατα την γνώμη μου, νεολογισμό για ‘’εθνική αστική τάξη’’ κλπ) Παράλληλα το ρεύμα της new left γύρω στα ’68, προσέγγισε νεομαοικά σχήματα ιδίως στη Γαλλία, αλλά εδω χτυπάει λάθος πόρτα. Γιατί όχι απλά δεν είναι τέτοια η πόρτα, αλλά αντίθετα πρόκειται για οργάνωση που δρα και αναλύει,το σήμερα με συνέπεια, επιστημινικό μαρξιστικό τρόπο και όχι μικρομεγαλισμούς. Αλλά γιατί αυτές οι απόψεις είχαν και έχουν σαν μήτρα το ρεβιζιονιστικό θάψιμο του μ-λ. Όσο για την πολιτική των συμμαχιών της και την δυναμική/αντιθέσεις που έχει, το πως τελικά αυτές θα διαμορφωθούν, δεν θα ‘’ψαρέψει’’ από μέσα της κανείς αριστερός πολιτευτής, είναι το μόνο βέβαιο.
Ν.Κ
σταμάτα να ειρωνεύεσαι την new left δηλαδή η λύση είναι η old left ?
όσον αφορά τον Πουλαντζά ποτέ δεν υποκατέστησε την εργατική τάξη , τσάκισε τον ψευτομαρξισμό που βγάζει εργάτες τους φτωχούς και τους δημόσιους υπαλλήλους , το τεχνικό προσωπικό κλπ . Το παράκανε πχ με τους εμποροϋπαλλήλους
από κει και μετά αν έχεις καταλάβει ότι οι μαοϊκοί ( δηλαδή οι αντισταλινικοί με την έννοια της αντίθεσης στον κρατικό καπιταλισμό όχι οι τετρακέφαλοι οι οποίοι δεν είναι μαοϊκοί με την έννοια του μαοϊσμού όπως αναδείχτηκε στην ΜΠΠΕ ,απλά γιατί είναι σταλινικοί έκαναν τις επιλογές τους , στους σεβόμαστε αν όμως τις υποστηρίζουν και όχι αν ψαρεύουν στα θολά νερά ) θέλουν να διαβρώσουν το ΚΚΕ μλ έχεις καταλάβει λάθος , και είναι και θεωρία συνωμοσίας , ποιο κέντρο οργανώνει επίθεση στον σταλινικό χώρο ?
" μάθε από τις μάζες και μετά δίδαξε τες " , Μάο Τσε Τουνγκ
" κάποιος σύντροφος "
Κάθισα να διαβάσω, γιατί μου γεννήθηκε η απορία, τι γίνεται με τις δημοσιεύσεις σε ότι αφορά την ΠΑΑΣ και έχει τόσα σχόλια. Και αλήθεια έμεινα με την άποψη ότι υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν blogs για να τα χώσουν, άλλοι που ανησυχούν πραγματικά, άλλοι που προσπαθούν να απαντήσουν σε όλους. Σκέφτομαι πόσο καλύτερα θα ήταν αφού γίνονται τόσες συνελεύσεις ή ανοιχτά συντονιστικά, και αυτοί που γράφουν τα ξέρουν, γιατί δεν έρχεστε εκεί να κουβεντιάσουμε, να διαφωνήσουμε ή να συμφωνήσουμε, να βγούμε στον κόσμο; Αλήθεια αναρωτήθηκαν κάποιοι που επιλέγουν μόνο να γράφουν στο διαδίκτυο, αν θα ήταν χρήσιμοι στον δρόμο, στην γειτονιά, στη δουλειά, προσπαθώντας να βοηθήσουν σ' αυτό που λέμε στην ΠΑΑΣ λαϊκή αυτοοργάνωση; Γιατί περιμένουν με ένα λεξικό και έναν μεγεθυντικό φακό; Πιστεύουν στην αναγκαιότητα του κινήματος, αναζητούν τρόπους σ' αυτή τη κατεύθυνση; Δεν χώνω όλους στο ίδιο τσουβάλι, αλλά άντε να κάνουμε βήματα μπροστά, αντί να ψάχνουμε που διαφέρουν αυτοί που θέλουν να βάλουν το λιθαράκι τους στην υπόθεση αυτού που τόσο απαραίτητο είναι στις, πρωτόγνωρης βαρβαρότητας, συνθήκες. Να κουβεντιάσουμε στον κόσμο και με τον κόσμο, να βρούμε τον δρόμο. Αν δεν είχαν διαφορές αυτοί που συγκροτούν την παασ θα ήταν κόμμα ή επιρροή κάποιου κόμματος.
Η τελευταία παρέμβαση είναι ΤΟ ΛΙΓΌΤΕΡΟ χυδαία, από κάθε άποψη κινηματικής ηθικής. Κάποιος ''ξυπνάει'', στο τέλος μιας κουβέντας και σαν πρωτοετής συνδικαλιστής τονίζει για δημιουργία εντυπώσεων, την αναντιστοιχία της θεματικής της αρχικής ανάρτησης με τη συζήτηση...συγχρόνως δε, προτρέπει (ολους? )
και τους Συριζο-ανταρσυες ( ξέρεις αυτούς που εξαφάνισαν σαν το μάγο του ΟΖ την εργατική τάξη και μάλλον δεν μπορείς χρόνια ν απαντήσεις στα παραμυθάκια τους) να έρθουν να τα πουν στην παασ ( δεν λεει η ''προτροπή της σοβαρότητας'' διεύθυνση, όπως δεν θυμάται πως έστω και ένας αν μιλήσει για άλλα θέματα, η αρχική ανάρτηση σε διαδικτιακή συζήτηση,αυτή θα αλλάξει-η θα διευρύνει- θέμα.
Ο στόχος του είναι άλλος όμως. Όπως λέει ο Βάρναλης, σαν μικροαστούλης στην λογική, ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑ ΤΟ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ να δείξει, ''πως μετράνε ίσια η λευτεριά και τα χασίσια''. Μάγκα εμένα με λένε Νίκο Κυριακίδη δεν κρύβομουν από τα 14, παρότι στην πείνα......παρότι πολύ συχνά χωρίς ''κομματική προστασία''. Από μικρός αισθάνθηκα καθήκον ένα να τσαλακώνομαι καικυρίως, να διαβάζω για να έχω γνώμη, σαν όρο να ξέρω τι προτείνω στο κίνημα. Αν όντας είτε στο ΚΚΕ μ-λ , ( που θέλω ν αμφιβάλλω) , είτε στο Μ-Λ ΚΚΕ χαλάστηκες με την αναφορά στο Μαο, λυπάμαι, αλλά αν έχεις ενημερωθεί ..χρόνια τώρα το ΚΚΕ μ-λ δεν θεωρεί ''τη σκέψη του ΜΑΟ'', μέρος των βάσεων του μ-λ .Κάνω καποιο λάθος;
Αν πάλι ηθελες να προσβάλλεις αανώνυμα ,με βάση ό,τι έχω πει για την παας, να κάνεις κριτική, φορώντας ταξικά ρούχα ( παντελόνια όπως θάλεγαν οι λούμπεν σεξιστές) μίλα επώνυμα και στο ψητό, όχι με ακκισμούς τύπου ''κάποιοι που απαντούν σε άλλους''. Γιατί λεβέντη δεν σε χαλάει στην όποια ηλικία σου, να πάρεις μια τσούρα του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ, αν δεν είσαι της πραχτικής του ΚΚΕ -όσο πιο αδιάβαστος τόσο πιο λαικός.
Και για να τελείωνουμε γιατί και η αηδία έχει όρια. Διαδικτυακά ούτε κριτική στο μόρφωμα του Μ-ΛΚ ΚΕ, ούτε στο αντίστοιχο -άλλου επιπέδου- της ΠΑΑΣ, θα ξαναγίνει, έχει γραφεί,ΈΧΕΙ ΕΞΗΓΗΘΕΊ ΤΟ ΓΙΑΤΙ, και έχει τηρηθεί καιρό....και σ αυτή την ανάρτηση που προασπίζω αν ξεστραβώθηκες να το δεις, την πολιτική συμμαχιών του ΚΚΕ μ-λ.
Σου αρέσει δεν σου αρέσει η φάτσα ή οι απόψεις μου και πάλι θα τις δεις....και από κοντά, σύντομα.
Ελπίζω να σε πετύχω με μη κατινίστικη διάθεση, για σύγκρουση, σύνθεση, απόδειξη σε όρους κινηματικούς.
Ν.Κ
Εγώ το μόνο που θέλω να πω, είναι στους διάφορους "ανώνυμους σχολιαστές" που εφμανίζονται συντεταγμένα στα θέματατα της ΠΑΑΣ σε αυτό το μπλογκ για να δημιουργήσουν εντυπώσεις: θα έχετε μπόλικη δουλειά να κάνετε τους επόμενους μήνες.
Κατ' αρχήν δεν εκνευρίστηκα καθόλου. Αλλά μου κάνει εντύπωση το πως κάποιοι ανώνυμοι σχεδόν καραδοκούν για να βρουν τη στραβή και να αρχίσουν τη γκρίνια ...ρωτώντας! Χωρίς όμως και να παίρνουν θέση ξεκάθαρη.
Το άλλο που μου κάνει εντύπωση ότι δεν μπορούν να χωνέψουν ότι μπορεί να υπάρξουν και κείμενα σε τοπικές κινήσεις με διαφοροποιήσεις μεταξύ τους. Η κάθε κίνηση πέρα από το γενικό της αποδοχής της όλης διαδικασίας που εντάσσεται στα πλαίσια της ΠΑΑΣ έχει και τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Χαρακτηριστικά που έχουν το δικαίωμα να τα διαμορφώνουν όλοι μαζί οι συμμετέχοντες είτε ανήκουν σε οργανώσεις είτε όχι.
Η σύνθεση εξακολουθεί να είναι το ζητούμενο σε αρκετά και σοβαρά ζητήματα, οπότε ναι πιθανόν να υπάρξουν και σημαντικές διαφοροποιήσεις, ιδιαίτερα σε ζητήματα που δεν υπάρχει κοινότητα απόψεων. Και αυτό δεν αφορά αποκλειστικά και μόνο τις δύο οργανώσεις αλλά όλους όσους συμμετέχουν.
Ήδη έχουν γίνει αρκετές συγκροτήσεις, μπροστά μας έχουμε κι άλλες, στόχος είναι η πανελλαδική συγκρότηση όλων των κινήσεων και πρωτοβουλιών, ως τότε κανείς δεν μπορεί να προδικάζει το πως θα εξελιχθεί μια υπόθεση που τουλάχιστον όσο αφορά τις δύο οργανώσεις υπάρχει θέληση να προχωρήσει. Αλλά απ' ότι φαίνεται και αρκετών αγωνιστών εκτός των οργανώσεων. Η σύνθεση είναι το ζητούμενο και δεν θα έρθει από τη μια στιγμή στην άλλη.
Ακόμη και τότε δε νομίζω να λυθούν όλα τα ζητήματα. Ως τότε έχουμε πολλά να πούμε, να συζητήσουμε ακόμη και να τσακωθούμε. Τουλάχιστον να είναι δημιουργική η όποια παρέμβαση και να μην μένει στη γκρίνια.
Κατανοώ την παρέμβαση του "6/3/13 - 12:44 π.μ.". Εκτιμώ ότι δεν αφορά τον Ν.Κ. και άλλους που υπογράφουν επώνυμα και έχουν καταθέσει την άποψή τους ανοιχτά και ως ένα σημείο και σε ανοιχτές συναντήσεις. Αν τους αφορά τότε είναι λάθος.
Επειδή όμως στους διαλόγους που γίνονται εδώ μου βγαίνει και μένα η εντύπωση ότι κάποιοι μόνο τα γράφουν αλλά δεν έρχονται να τα πούνε και στις ανοιχτές συζητήσεις καλά κάνει και τους καλεί να συμμετάσχουν. Και ας διαφωνούν με κάποια ή και με όλα.
Τώρα αν είναι άνθρωποι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή του ΣΥΡΙΖΑ που μπαίνουν νομίζοντας ότι δημιουργούν προβλήματα, τι να πω!
Ας κρίνουν από τα δικά τους, άλλωστε καραδοκεί και ο Αλαβάνος!!!
Στο κάτω κάτω και εμείς παρευρεθήκαμε ακόμη και στη κεντρική συγκρότηση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ (υπήρξαν βέβαια και διαμαρτυρίες γιατί είπαμε την άποψή μας αλλά δεν πειράζει!), εγώ αφού με κάλεσαν πήγα και είπα την άποψή μου στη τοπική.
Σε ανοιχτό κάλεσμα δεν μπορείς να αποκλίσεις την παρουσία κανενός.
'' Και αλήθεια έμεινα με την άποψη ότι υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν blogs για να τα χώσουν, άλλοι που ανησυχούν πραγματικά, άλλοι που προσπαθούν να απαντήσουν σε όλους. ''
ποιόν να εννοεί ο σιωπηλός ποιητής με το τελευταίο-άλλοι που προσπαθούν ν απαντήσουν σε όλους....βρε διαχειριστή, κράτα τις ισορροπίες αλλά μετά μην αναρωτιέσαι γιατί κάποιοι διστάζουν να χωθούν αβλεπί στην ισορροπία του τρόμου, που έχει φασιστικοποίηση στη Σάμο, αλλά όχι στη Βοιωτία, ναι στην Αθήνα και όχι στη Θεσσαλινίκη.και μάλιστα κάποιοι βρίζουν σαν κατίνες όσους μιλούν επώνυμα.Ντρέπομαι και μαζί μου -είμαι βέβαιος και σύντροφοι που καλά κάνουν και δεν μιλούν στη φάση αυτή-όχι τόσο για το φοβισμένο ανθρωπάκι των....12.44 αλλά για την ''γενική κατανόηση '' του. Ας πεί σαν αριστερός που περνιέται, ποιούς και γιατί χτυπάει.......χωρίς μεσάζοντες, λέγοντας που ανήκει και γιατί δεν απαντάει χρόνια στους δεξιούς που κάνουν ιδεολογικ'ό πάρτυ ενάντια στο μ-λ
Ν.Κ
Προφανώς και δεν θέλω απάντηση......προφανώς και θα μετακομίσω για να δώσω την παρουσία μου στην πόλη με το σχήμα που θα προβάλλει, αντιφασιστικά-αντιμπεριαλιστικά-αντικαπιταλιστικά ζητήματα και δράσεις
μια ερώτηση σύντροφε ασγ , θα γίνει ανάρτηση για τον Τσάβεζ ,ή μόνο η παραπομπή στο blog της προλεταριακής σημαίας ?
βγαίνω από το θέμα αλλά είναι σπουδαίο νομίζω ...
" κάποιος σύντροφος "
Δημοσίευση σχολίου