22 Ιουνίου 2013

Αριστερή Μετωπική Πάλη (Σάμος)
Η ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΛΗ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ – ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ!

Κυβερνητικό σχήμα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ με τη ΔΗΜΑΡ να συνεχίζει τη στήριξη της κυβέρνησης και της πολιτικής της έξω από το σχήμα αυτό, είναι το μέχρι τώρα αποτέλεσμα της πολιτικής αναταραχής που προέκυψε το τελευταίο διάστημα με επίκεντρο το ζήτημα του κλεισίματος της ΕΡΤ και της απόλυσης των 2656 εργαζόμενων σε αυτήν.
Η ρωγμή αυτή στην κυβερνητική συνοχή είναι αποτέλεσμα του μέχρι τώρα αγώνα των εργαζομένων της ΕΡΤ αλλά και πολλών χιλιάδων άλλων που αντιτάχθηκαν και αντιτάσσονται στη μαύρη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) σύμφωνα με την οποία ο κάθε υπουργός μπορεί να κλείνει δημόσιους οργανισμούς και να πετά στο δρόμο τους εργαζόμενους με μια απλή απόφαση του! Ωστόσο ταυτόχρονα η ρωγμή αυτή είναι και ο αναγκαίος ελιγμός για να περάσει αυτή η ΠΝΠ που εγκαινιάζεται με το κλείσιμο της ΕΡΤ και την απόλυση των εργαζόμενων σε αυτή. Δηλαδή η τροποποίηση του κυβερνητικού σχήματος γίνεται για να στηριχθεί και να συνεχίσει κλιμακούμενη η πολιτική των απολύσεων, της φτώχειας, της συντριβής των εργασιακών σχέσεων, των κοινωνικών και των δημοκρατικών δικαιωμάτων και των δημοκρατικών ελευθεριών ολόκληρου του λαού και της νεολαίας. Αυτό απαιτούσαν εξάλλου ωμά και ανοιχτά με καθημερινές παρεμβάσεις τους όλες αυτές τις μέρες τα ιμπεριαλιστικά κέντρα σε ΕΕ και ΗΠΑ απευθυνόμενοι στους ντόπιους υποτελείς τους.
Απέναντι στους εκβιασμούς και τα «καλέσματα εκκένωσης» του ραδιομεγάρου ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί, ακόμα πιο μαζικά και αποφασιστικά Η μόνη πραγματική λύση για τα συμφέροντα των εργαζομένων μπορεί να έρθει μέσα από την ίδια την πάλη τους. Οι πολυπληθείς συγκεντρώσεις κόσμου έξω από τις εγκαταστάσεις της ΕΡΤ, τα συλλαλητήρια σε μια σειρά πόλεις έδειξαν ότι ο λαός θέλει να αντισταθεί στην πολιτική που εκπορεύεται από το ΔΝΤ και την ΕΕ, θέλει να υπερασπιστεί τα δικαιώματά του. Θέλει να δει μια νίκη! Γιατί μέσα από τον αγώνα των εργαζομένων της ΕΡΤ βλέπει τον εαυτό του που βιώνει τρομοκρατία, ανεργία, εργασιακή ανασφάλεια, απολύσεις, φοροληστεία, επιστρατεύσεις…
Είναι σημαντικό αυτός ο αγώνας να αποκτήσει σωστό προσανατολισμό. Να μην αποδεχτούν οι εργαζόμενοι το κλείσιμο της ΕΡΤ, τις απολύσεις των 2656 εργαζομένων, τις δίμηνες-τρίμηνες συμβάσεις, το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Να μείνουν οι εργαζόμενοι ενωμένοι, να μην κυριαρχήσουν οι λογικές του μικρότερου κακού που διασπά τους εργαζόμενους και εξυπηρετεί τα κυβερνητικά σχέδια. Η έκβαση του αγώνα θα κριθεί από το πόσο αποφασιστικά, παρατεταμένα, μαζικά θα διεξάγεται η πάλη. Χωρίς αυταπάτες ότι η λύση θα δοθεί με προσφυγές στη δικαιοσύνη –εξάλλου το Συμβούλιο της Επικρατείας συντάχθηκε με το κλείσιμο της ΕΡΤ και τις απολύσεις- ή μέσω εκλογών, διώχνοντας τον κόσμο από το δρόμο.

Η Αριστερή Μετωπική Πάλη στηρίζει τον αγώνα για να μην κλείσει η ΕΡΤ, να μην γίνει καμιά απόλυση, να καταργηθεί η φασιστικού τύπου Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου. Καλεί κάθε εργαζόμενο, άνεργο, νέο να πλαισιώσει αυτό τον αγώνα που βάζει σφήνα στην κυβερνητική πολιτική και τις επιλογές του συστήματος.

• ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
• ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΕΡΤ! ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ!
• ΟΧΙ ΣΤΑ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΔΙΜΗΝΩΝ-ΤΡΙΜΗΝΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ!
• ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΑΡΒΑΡΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΠΑΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: