22 Ιουνίου 2013

Για τη συγκέντρωση για την κοινωνική ασφάλιση στη Καρδίτσα

Πολλοί οι φορείς που καλούσαν στη προχθεσινή (σ.σ.: Τετάρτη απόγευμα) συγκέντρωση αλλά ελάχιστοι οι συγκεντρωμένοι. Με μια υπερβολή, θα μπορούσες να πεις ότι οι διοργανωτές ήταν περισσότεροι από τους συμμετέχοντες. Και παρότι βασικός διοργανωτής ήταν η ΕΟΑΣΚ, ελάχιστοι, μετρημένοι στα δάχτυλα ήταν οι αγρότες που συμμετείχαν. Χωρίς μαζικότητα λοιπόν, αναντίστοιχη με τις αναγκαιότητες της περιόδου και πιο κάτω από παλιότερες συγκεντρώσεις που έγιναν στην Καρδίτσα. Για άλλη μια φορά αποδείχθηκε ότι για να κινητοποιηθεί ο κόσμος δεν αρκεί ένα κατεβατό υπογραφών από φορείς (που οι περισσότεροι μάλιστα είναι σφραγίδες) αλλά χρειάζονται πολύ περισσότερα. Και τα ζητήματα της χθεσινής συγκέντρωσης (κοινωνική ασφάλιση-περίθαλψη-συντάξεις), παρότι σημαντικά, παρότι οξυμένα, παρότι πιεστικά για εργαζόμενους και αγρότες, ήταν ανεπίκαιρα, δεν προηγήθηκαν δράσεις για να τα αναδείξουν και ούτε έγινε η καμπάνια που έπρεπε. Και μάλιστα σε μια φάση που κεντρικό πολιτικό ζήτημα είναι η ΕΡΤ. Περισσότερο δηλαδή «ανασύρθηκαν» από την ΕΟΑΣΚ για να προβληθεί η λεγόμενη «λαϊκή συμμαχία» παρά για να οικοδομηθεί ένα πραγματικό λαϊκό μέτωπο αντίστασης-διεκδίκησης-ανατροπής της βάρβαρης πολιτικής. Στα θετικά, ότι έγινε μια κοινή συγκέντρωση και μαζί με τους φορείς (ΕΛΜΕ, ΟΤΑ, κλπ) συμπορεύτηκαν το ΠΑΜΕ-ΠΑΣΥ κλπ, το Εργατικό Κέντρο και η Πρωτοβουλία Εργαζόμενων.
Κ
πηγή: αριστερά στη Καρδίτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια: